Fitness Seller

Lange afstandrelaties

Er loopt hier ook genoeg leuk spul rond :)

Ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt. Ruim twee jaar heen en weer gerezen naar Marseille. Op het moment dat jullie plannen hebben om er iets meer van te maken dan een wat bizarre 'lat-relatie' moet je de dingen ook goed aanpakken. Vanaf dat moment weet ik uit ervaring dat het goed en snel kapot kan gaan als je de situatie niet goed inschat kwa mogelijkheden.

Cool, je bent bijna net zo oud als een maat van me toen die een Noorse vriendin kreeg. Zij is na een paar jaar naar Nederland gekomen, spreek goed Nederlands, werkt hier.

Alleen is de relatie nu al een paar maanden voorbij :o (Al ging het 8 jaar goed ;))

Als jullie bij elkaar horen, komt het allemaal goed.
AMOR OMNIA VINCIT oftewel Liefde Overwint Alles.
Suc6 ermee!

Ik zal je uit je dromen helpen...je relatie houdt geen stand.

Sorry, maar tis gewoon zo. Al die kleffe reakties hier over je hart en volgen en jank jank jullie zijn bestemd voor mekaar bladiabla...allemaal kletskoek...

Ik zal je uit je dromen helpen...je relatie houdt geen stand.

Sorry, maar tis gewoon zo. Al die kleffe reakties hier over je hart en volgen en jank jank jullie zijn bestemd voor mekaar bladiabla...allemaal kletskoek...

onzin, elke relatie kan stuklopen, als het 8 jaar heeft geduurt heeft het geen zak te maken met de afstand, dus zegt het niets over mogelijkheden of kansen van ts.

Het zou echt niks zijn voor mij. Kan me herinneren toen m'n vriendin 3 weken op vakantie was dat ik het al knap lastig begon te vinden, dan merk je pas dat je iemand echt mist.

Snap niet dat jij dat kan, ik ben dan ook een persoon die graag mensen om zich heen wilt hebben, zeker m'n eigen vriendin!

Maar succes ermee!

dat is wel zo, maar als je iemand ontmoet waar je zo gek op bent, dan is t ff niet anders. Het is geen situatie door voor altijd zo zal blijven, enkel tot t moment waarop je dichter bij elkaar kunt komen.

Ik denk dat we je betere tips kunnen geven als je effe een foto van haar hier effe plaatst. Dat praat wat makkelijker snap je.

Er zijn ook standaard ervaringen.

Nou ok, als je er zo over denkt...mijn ervaring is anders...

weet je zeker dat t enkel door de afstand kwam..?
Je moet natuurlijk niet alles vanuit je eigen ervaringen redeneren, hoewel dat missch niet meevalt wanneer bij jou een soortgelijke situatie is misgelopen. Maar het is heus niet zo dat alle succesvolle relaties als basis hebben dat de partners binnen een bepaalde reisafstand van elkaar wonen, er zijn zat relaties die heel veel km hebben overbrugt. Hoewel het niet ideaal is.

weet je zeker dat t enkel door de afstand kwam..?
Je moet natuurlijk niet alles vanuit je eigen ervaringen redeneren, hoewel dat missch niet meevalt wanneer bij jou een soortgelijke situatie is misgelopen. Maar het is heus niet zo dat alle succesvolle relaties als basis hebben dat de partners binnen een bepaalde reisafstand van elkaar wonen, er zijn zat relaties die heel veel km hebben overbrugt. Hoewel het niet ideaal is.

Eigen ervaringen? Ik kijk naar vrienden die zulke relaties hebben...en tot op de dag van vandaag gaan die allemaal dood.

Terug
Naar boven