Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ga je daar doen? Kun je werken zonder de taal te spreken.

Wat ga je daar doen? Kun je werken zonder de taal te spreken.

+1.Man, de gemiddelde Noor spreekt net zo goed Engels als Noors. Daar kunnen wij NLérs nog een puntje aan zuigen.
Bovendien zitten er daar talloze bedrijven in de telecommunicatie die op internationaal niveau opereren.
Het lijkt me echt verlichtend, Noorwegen, pfff, hoop stiekem er ooit nog eens een leven op te bouwen. Een mooier en verfrissender land bestaat er niet. Zowel qua landschap als qua hoe de bevolking met alles en elkaar omgaat.
Donkere dagen, koele zomers, kristal heldere nachten, intense rust, binnenlandse skioorden, pure vervoering.![]()

Man, de gemiddelde Noor spreekt net zo goed Engels als Noors. Daar kunnen wij NLérs nog een puntje aan zuigen.
Bovendien zitten er daar talloze bedrijven in de telecommunicatie die op internationaal niveau opereren.
Het lijkt me echt verlichtend, Noorwegen, pfff, hoop stiekem er ooit nog eens een leven op te bouwen. Een mooier en verfrissender land bestaat er niet. Zowel qua landschap als qua hoe de bevolking met alles en elkaar omgaat.
Donkere dagen, koele zomers, kristal heldere nachten, intense rust, binnenlandse skioorden, pure vervoering.![]()

Nice..Haha, me meisje werkt in een sportschool, dus dat is al geregeld![]()
Waarom is je deadlift trouwens zo laag in verhouding tot je squat? Al 'es sumo-style deadlifts geprobeerd?Nice..Waarom is je deadlift trouwens zo laag in verhouding tot je squat? Al 'es sumo-style deadlifts geprobeerd?

2 maand een koppel en dit topic getuigde ervan dat je duidelijk nog niet zeker was van de relatie. En dan volgt zo'n bericht dat je papa wordt...
Ik wil je dag niet verpesten en hoop dat je er een fantastisch leven opbouwt maar het klinkt me allemaal een beetje risky bij een vrouw die je nauwelijks kent.