Fitness Seller

Lange afstandrelaties

noorse dames zijn de shit!

Haha, wat een update. Maar gefeliciteerd, lijkt me een mooi land om te wonen, Noorwegen.

Wat ga je daar doen? Kun je werken zonder de taal te spreken.

gefeliciteerd met de kleine en het vooruitzicht om daar te gaan wonen hoop dat het allemaal goed uitpakt voor je....succes samen en straks met zijn drieeen

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb een baan gevonden bij een firma die over de hele wereld gevestigd zit.
Ze zoeken voor het hoofdkantoor in Oslo Nedelandstalige medewerkers.
Gelukje voor mij dus, dat is dus de reden dat ik de baan zo goed als binnnen heb :D:D:D

Laatst bewerkt:

Man, de gemiddelde Noor spreekt net zo goed Engels als Noors. Daar kunnen wij NLérs nog een puntje aan zuigen.

Bovendien zitten er daar talloze bedrijven in de telecommunicatie die op internationaal niveau opereren.

Het lijkt me echt verlichtend, Noorwegen, pfff, hoop stiekem er ooit nog eens een leven op te bouwen. Een mooier en verfrissender land bestaat er niet. Zowel qua landschap als qua hoe de bevolking met alles en elkaar omgaat.

Donkere dagen, koele zomers, kristal heldere nachten, intense rust, binnenlandse skioorden, pure vervoering. :heart:

Doe mij een een Latijns land. Lekker weer, lekkere billen,buiten leven.....

Blijven dromen :D

Man, de gemiddelde Noor spreekt net zo goed Engels als Noors. Daar kunnen wij NLérs nog een puntje aan zuigen.

Bovendien zitten er daar talloze bedrijven in de telecommunicatie die op internationaal niveau opereren.

Het lijkt me echt verlichtend, Noorwegen, pfff, hoop stiekem er ooit nog eens een leven op te bouwen. Een mooier en verfrissender land bestaat er niet. Zowel qua landschap als qua hoe de bevolking met alles en elkaar omgaat.

Donkere dagen, koele zomers, kristal heldere nachten, intense rust, binnenlandse skioorden, pure vervoering. :heart:
+1.

Je wordt papa.. jij liever dan ik :roflol:

Daar kunnen Nederlanders idd een puntje aan zuigen, Noren spreken echt bijna allemaal Engels.

Verder iedereen vast bedankt voor de felicitaties en reacties:D

Het belangrijkste: Al een sportschool gevonden :D

2 maand een koppel en dit topic getuigde ervan dat je duidelijk nog niet zeker was van de relatie. En dan volgt zo'n bericht dat je papa wordt...

Ik wil je dag niet verpesten en hoop dat je er een fantastisch leven opbouwt maar het klinkt me allemaal een beetje risky bij een vrouw die je nauwelijks kent.

Ik zie net dat het topic iets langer dan een maand oud is...

2 maand een koppel en dit topic getuigde ervan dat je duidelijk nog niet zeker was van de relatie. En dan volgt zo'n bericht dat je papa wordt...

Ik wil je dag niet verpesten en hoop dat je er een fantastisch leven opbouwt maar het klinkt me allemaal een beetje risky bij een vrouw die je nauwelijks kent.

Ze is me vriendin nu vanaf medio september, dus 4 maanden en geen 2.

Ik heb van me baas al extra verlof gekregen om haar te bezoeken:D
Hij heeft namelijk in de zelfde situatie gezeten, en begrijpt het dus allemaal.

Het is wel snel, maar bij ons bijde voelt het goed.
We hebben beide een historie en ´bagage´ , dit heeft ons heel snel heel close gebracht.

lmao.. 2 maanden geleden post meneer een topic over lange afstand relaties en nu word ie papa :roflol: ik moet toegeven we lagen hier allemaal in een deuk :roflol:

Gefeliciteerd :D en succes daarzo ;)

heb je al nagedacht wat er gebeurd als de relatie spaak loopt?
jij met een kleine in een land waar jen niemand hebt om op terug te vallen.
je hebt niet voor de meest realistische levenswandel gekozen kerel, maar ik wens je het beste.

Terug
Naar boven