Fitness Seller

Lange afstandrelaties

Probeer niet grappig te zijn....

bah...wat is er met dit forum gebeurt zeg

beetje misplaatste grap idd...
mn eigen ervaring is dat ik nu bijna 5 jaar een relatie heb met een meid die 250 km bij me vandaan woonde. nu wonen we samen. Het was niet ideaal, vooral niet op onze jonge leeftijd toen. Hebben veel geschreven, gebeld en gemaild en heen en weer gependeld. Maar het was te doen, en mochten we nu breken, zie ik absoluut niet die afstand als de reden daarvan.

Ik zou er zelf nooit voor kiezen, al denk ik wel dat het enigzinds speciaal/spannend kan zijn om een lange afstandrelatie te hebben. Je werkt altijd naar het moment toe waarop je elkaar weer ziet. En na een tijdje is het weer tijd om afscheid te nemen en ga je elkaar missen en kijk je weer uit naar de volgende keer. Zoiets stel ik me er dan bij voor, maar het zou niks voor mij zijn.

En of zoiets stand kan houden... Dat ligt aan jullie zelf.

Ik ga al een tijd met een Canadees meisje, die sinds kort in Groningen studeert. Mochten we over 4 jaar nog bij elkaar zijn, pak ik m'n spullen en schrijf ik jullie voortaan vanuit Newfoundland terwijl ik een walvis aai.
Afstand Haarlem-Groningen is nog goed te doen, maar ik moet er niet aan denken dat ze nu in Canada zou zitten :(

beetje misplaatste grap idd...
mn eigen ervaring is dat ik nu bijna 5 jaar een relatie heb met een meid die 250 km bij me vandaan woonde. nu wonen we samen. Het was niet ideaal, vooral niet op onze jonge leeftijd toen. Hebben veel geschreven, gebeld en gemaild en heen en weer gependeld. Maar het was te doen, en mochten we nu breken, zie ik absoluut niet die afstand als de reden daarvan.

Ik vind 250km een heel verschil met 1500+km. Dat is allemaal nog wel te doen. 1500km is een eind die uiteindelijk opbreekt. Maatje van me had een chickie uit Zweden...ook al 2,5 jaar...uiteindelijk is de afstand toch de boosdoener geweest van hun breuk.

Ik vind 250km een heel verschil met 1500+km. Dat is allemaal nog wel te doen. 1500km is een eind die uiteindelijk opbreekt. Maatje van me had een chickie uit Zweden...ook al 2,5 jaar...uiteindelijk is de afstand toch de boosdoener geweest van hun breuk.

ik weet dat het een heel verschil is, daarom heb ik mijn eigen voorbeeld niet meteen genoemd. Wel is het zo, dat wij eerst heel erg beperkt waren in onze vervoersmogelijkheden, dus elkaar niet veel konden zien, dus of het nou 250 of 2500 was, was voor ons haast hetzelfde. Maar je moet er wel naar toe werken, dat je uiteindelijk bij elkaar komt, het is geen situatie die erg lang kan blijven staan. Maar goed, sommige mensen hier zeggen dat ze er niet voor zouden kiezen, maar dat doe je ook niet, dat overkomt je. Het overkomt je niet vaak, maar als je zo belachelijk gek op iemand wordt, dat je diegene gewoon moet hebben, is t ook zonde dat je iets als afstand meteen als reden ziet om het af te kappen.

Weleens in een Scandinavische bar geweest? Zo ja, dan weet je waarom je er snel heen moet als je echt een duurzame relatie wilt. :D

Marky, je maakt me nieuwsgierig, vertel!

Opmerking was ook wat lichtelijk sarcastisch bedoeld.

Maar Scandinavische chicks zijn de meest assertieve en sympathieke die er bestaan. (Afgezien van Zuid-Oost Aziaten, maar dat zijn eigenlijk h**ren ;) ) Met name na wat bacootjes.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Weleens in een Scandinavische bar geweest? Zo ja, dan weet je waarom je er snel heen moet als je echt een duurzame relatie wilt. :D
+1, allemaal hongerige geile blonde sletjes. Ik hoop dat ze allemaal biseksueelzijn, wat zou dat perfect zijn..

@Tjok jij had toch al flowergrrl ? of is het gedaan :D.

En zou zeggen probeer het anders heb je er mischien later spijt van en als het stukloopt tja je hebt het dan toch leuk gehad met haar volgende.

ps:[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Als jullie bij elkaar horen, komt het allemaal goed.
AMOR OMNIA VINCIT oftewel Liefde Overwint Alles.
Suc6 ermee!
Bedankt:D

Ach we wachten wel af wie er gelijk heeft toch.

Ik zal jullie op de hoogte houden. Over 3 weken ga ik haar weer opzoeken.:D

Pics zijn niet nodig, zal één ding verklappen ze is niet BLOND.:D

Bedankt voor alle reacties

Mijn maat heeft een meid leren kennen op vakantie een dikke 4 jaar geleden. Na afmaken van zijn studie erheen getrokken voor haar. Die relatie liep stuk maar inmiddels woont hij gelukkig samen met een ander meisje een dikke 3 jaar. Het kan wel maar dan zal je op den duur wel naar elkaar toe moeten gaan als het echt serieus gaat worden.

Pics zijn niet nodig, zal één ding verklappen ze is niet BLOND.:D

Hoe moete wij nu een objectieve mening geven als we niet weten over welke handelswaar er gepraat word ? :D Bedoel er moet toch enige vorm van vergelijkbaar materiaal zijn zodat de beslissingen goed doordacht worden :p

• Topic Starter Topic Starter
Nou dames en heren,

Even hierbij een kleine update.
Jullie mogen me allemaal gaan feliciteren :D

Ik wordt papa!!!! :eek:
Niet helemaal gepland maar we gaan er wel voor.

In middels heb ik al gesoliciteerd voor een baan in Oslo en hoor binnekort of ik ben aangenomen (zeer grote kans van wel;)), nu hier alles nog ff afhandelen.
Gelukkig krijg je daar als imigrant met een baan gratis een taalcursus Noors

Dus over een maand of 6 schrijf ik vanuit Oslo.

hejdå

haha dude...

Gefeliciteerd gozer, misschien niet helemaal zoals je gepland had maar toch leuk :D Nu hopen dat t gaat lukken daarzo.

Ik een uurtje met de trein al te ver.

Terug
Naar boven