- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

beetje misplaatste grap idd...
mn eigen ervaring is dat ik nu bijna 5 jaar een relatie heb met een meid die 250 km bij me vandaan woonde. nu wonen we samen. Het was niet ideaal, vooral niet op onze jonge leeftijd toen. Hebben veel geschreven, gebeld en gemaild en heen en weer gependeld. Maar het was te doen, en mochten we nu breken, zie ik absoluut niet die afstand als de reden daarvan.
Ik vind 250km een heel verschil met 1500+km. Dat is allemaal nog wel te doen. 1500km is een eind die uiteindelijk opbreekt. Maatje van me had een chickie uit Zweden...ook al 2,5 jaar...uiteindelijk is de afstand toch de boosdoener geweest van hun breuk.
+1, allemaal hongerige geile blonde sletjes. Ik hoop dat ze allemaal biseksueelzijn, wat zou dat perfect zijn..Weleens in een Scandinavische bar geweest? Zo ja, dan weet je waarom je er snel heen moet als je echt een duurzame relatie wilt.![]()
BedanktAls jullie bij elkaar horen, komt het allemaal goed.
AMOR OMNIA VINCIT oftewel Liefde Overwint Alles.
Suc6 ermee!

Pics zijn niet nodig, zal één ding verklappen ze is niet BLOND.![]()
Bedoel er moet toch enige vorm van vergelijkbaar materiaal zijn zodat de beslissingen goed doordacht worden 

), nu hier alles nog ff afhandelen.