Fitness Seller

Lange kuur naar aanloop wedstrijd (Test E + Deca + Mast +Dbol)

Bezoekers in dit topic

Daan010

Novice
Lid geworden
4 mei 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Beste DBBers,



Week 5-20 HCG 500mg 2x ew
Week 5-20 Aromasin 12,5mg eod

Week 1-4 Dbol 40mg ed
Week 1-12 Test e 750mg ew
Week 1-12 Deca 400mg ew

Week 12-20 Test e 1gr ew
Week 12-18 Deca 500mg ew
Week 12-20 Mast 400mg

Week 23 - 27 Nolvadex 20mg

2x 500mg HCG ew of hoger?
Aromasin 12,5mg eod

Mijn vragen hierbij zijn:
1. HCG en Aromasin vanaf week 5 aangezien de oestrogene werking van Dbol?
2. Wat zou jij anders doen en waarom?
 
Laatst bewerkt:
Dit is gewoon een kuur om te gainen of is de 2de helft je prep?

En 12 kg gaat niet gebeuren
 
Aromasin beter ed slikken. Arimidex kan wel eod.
 
Dit is gewoon een kuur om te gainen of is de 2de helft je prep?

En 12 kg gaat niet gebeuren
Oogt idd zoals jij zegt!
12kg,... zeker als het tweede gedeelt cut is, is idd wishfull thinking, helemaal als 3e kuur!
Of het moet compleet bulk zijn en je moet alle vet en vocht ook meerekenen,... maar dan zou het tweede deel vd kuur weer niet logisch zijn.
Plus,... in aanloop naar een wedstrijd ga ik er vanuit dat het tweede al richting prep gaat.
 
Hmm ik heb ooit iemand 20kg zien aankomen terwijl hij lean bleef in 1 kuurtje die veel milder en korter was dan deze, dus ik zou zeggen dat het mogelijk is.
Kans is alleen erg klein dat iemand zo goed respond.

Zoals al gevraagd is: is dit een kuur naar contest toe? zou niet al te best zijn :p
 
Nee contest is pas in december!
Snap ook dat dit dan geen goede keuze is.
 
Hmm ik heb ooit iemand 20kg zien aankomen terwijl hij lean bleef in 1 kuurtje die veel milder en korter was dan deze, dus ik zou zeggen dat het mogelijk is.
Kans is alleen erg klein dat iemand zo goed respond.

Zoals al gevraagd is: is dit een kuur naar contest toe? zou niet al te best zijn :p
20kg cool story bro vast op een van cools zijn pro cycles :roflol:
 
20kg cool story bro vast op een van cools zijn pro cycles :roflol:
Jij bent echt ALTIJD negatief op welke comment dan ook tenzij het exact in jouw straatje valt
Heb jij überhaupt ooit gezellig contact in het echt?
Jouw beleving lijkt echt de enige waarheid te zijn voor jou.
 
Nakuur is denk ik te kort op 20 weken kuren met deca en high test. Denk dat je lichaam wel toe is aan herstel dan. Zou hcg wel 2x500 ew houden, en evt kijken naar een power ptc of chlo omdat chlo je test beter opkrikt (als ik t goed zeg. Succes met je kuur, ga je loggen?
 
Jij bent echt ALTIJD negatief op welke comment dan ook tenzij het exact in jouw straatje valt
Heb jij überhaupt ooit gezellig contact in het echt?
Jouw beleving lijkt echt de enige waarheid te zijn voor jou.

Zit wel wat in wat hij zegt hoor... 20kg vvm is not gonna happen. Ook niet op 10+ gram aas.
 
Zit wel wat in wat hij zegt hoor... 20kg vvm is not gonna happen. Ook niet op 10+ gram aas.
Niemand gaat 20kg massa gainen tijdens 1 cycle laat staan op een jaar mensen vergeten hoeveel 20kg LEAN is denk ook dat je lichaam gewoon in shock zou gaan als je dat op een paar weken gained laat staan de striemen alleen al :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Jij bent echt ALTIJD negatief op welke comment dan ook tenzij het exact in jouw straatje valt
Heb jij überhaupt ooit gezellig contact in het echt?
Jouw beleving lijkt echt de enige waarheid te zijn voor jou.
Ik ben realistisch ipv sprookjes te geloven leg eens 20kg steak op een hoop besef je zelf dat het onmogelijk is . Geen een genetisch wonder heeft dit ooit gedaan met alle gh en juice in de wereld maar jouw vriend gaat ff 20 kg gainen op trt dosissen
 
Nee contest is pas in december!
Snap ook dat dit dan geen goede keuze is.
Waarom zou je dan mast erin gooien als je wilt gainen?
Ik zou gewoon de mast vervangen voor 4-6 weken anadrol. Of tren e
 
Omdat mast een stuk milder is als tren e en er even net iets scherper wil bij lopen in de zomer, ik verwacht namelijk wel wat vp% te gaan stijgen in deze bulk. Dus vandaar de keuze voor masteron.
Misschien een optie om zowel met nolva en chlomid te gaan nakuren.
Heb roelly winklaar ooit horen zeggen dat hij 30kg had gepakt in een cycle, maarja wij zijn roelly niet haha! :D
Kuurlog ga ik misschien bijhouden inderdaad, zo heb ik voor mezelf ook een beeld hoe mijn progressie daadwerkelijk is!
 
Ik ben realistisch ipv sprookjes te geloven leg eens 20kg steak op een hoop besef je zelf dat het onmogelijk is . Geen een genetisch wonder heeft dit ooit gedaan met alle gh en juice in de wereld maar jouw vriend gaat ff 20 kg gainen op trt dosissen
je kan toch een een cycle van een jaar doen :D
 
Niemand gaat 20kg massa gainen tijdens 1 cycle laat staan op een jaar mensen vergeten hoeveel 20kg LEAN is denk ook dat je lichaam gewoon in shock zou gaan als je dat op een paar weken gained laat staan de striemen alleen al :roflol:
Okay, dan heb ik het niet zien gebeuren? xD
 
Okay, dan heb ik het niet zien gebeuren? xD
Als hij 20kg lean massa had gegained op 1 cycle was hij nu mr olympia of top 10 met dikke contracten
Post een foto van hem dan before en after als je zo zeker bent?
Profs die in kuwait 3-5kg LEAN gainen is al een gigantisch verschil qua look.. wat denk je dat 20kg doet ? Gezondheids problemen alleen al
 
Laatst bewerkt:
Omdat mast een stuk milder is als tren e en er even net iets scherper wil bij lopen in de zomer, ik verwacht namelijk wel wat vp% te gaan stijgen in deze bulk. Dus vandaar de keuze voor masteron.
Misschien een optie om zowel met nolva en chlomid te gaan nakuren.
Heb roelly winklaar ooit horen zeggen dat hij 30kg had gepakt in een cycle, maarja wij zijn roelly niet haha! :D
Kuurlog ga ik misschien bijhouden inderdaad, zo heb ik voor mezelf ook een beeld hoe mijn progressie daadwerkelijk is!
Ik kan ook op deca dbol high test gh slin en geen AI 20kg bijkomen maar mooi zal het niet zijn :roflol:
 
Back
Naar boven