Fitness Seller

Lange kuur naar aanloop wedstrijd (Test E + Deca + Mast +Dbol)

hahaha 20k vvm denkt niet bro

Ik ken m heel goed, ik weet precies wat ie doet, hij heeft overigens wel een wedstrijd gedaan, maar hij heeft geen ambitie meer om groot te zijn.
Het was waarschijnlijk niet 20kg vvm, maar meer dan 4kg vet zat er echt niet bij.
Hij had alsnog allemaal strepen op zijn schouders etc.
Zelf stond ie er ook versteld van hoor.
Ik ga geen foto's posten van hem, hij post zelf ook geen foto's, en hij is niet overal open over zijn gebruik.
Kuurtje was gewoon basic: 500mg test met 400mg tren voor 12 weken.
Was zijn eerste kuur, aan het einde van de kuur woog ie 103kg bij 185cm.

Ik ken m heel goed, ik weet precies wat ie doet, hij heeft overigens wel een wedstrijd gedaan, maar hij heeft geen ambitie meer om groot te zijn.
Het was waarschijnlijk niet 20kg vvm, maar meer dan 4kg vet zat er echt niet bij.
Ik ga geen foto's posten van hem, hij post zelf ook geen foto's, en hij is niet overal open over zijn gebruik.
Damn man

4kg vet 6kg vocht/glycogeen maybe 8-10kg lean dan als het zijn eerste kuur was was het ook geen lichte

4kg vet 6kg vocht/glycogeen maybe 8-10kg lean dan als het zijn eerste kuur was was het ook geen lichte
De exacte details zijn lastig te meten, maar hij kwam in ieder geval 20kg aan in 12 weken en werd niet dik :p
En hij verliest na afloop ook altijd heel weinig van zijn shape.
Hij is sowieso een uniek geval..

Dat tweede deel van je kuur is zonde. Weet zeker dat je dan niet meer gaint.

Of je wisselt van middelen of je verhoogt de dosissen nog meer. 100mg deca per week extra merk je niks van.

Terug
Naar boven