Santara
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 11%
Hallo allemaal,
Zit op dit moment in week 10 van mijn test/bold 750/600 voor 16 weken resultaten zijn nog minimaal maar daarom word er ook aangeraden om 16weken te kuren. neem ook proviron wel tevreden over ben nog steeds vrij droog en totaal geen last van mijn tepels wat ik in vorige kuren wel snel had.
Nu is mijn vraag ik zit te denken om de laatste 4 weken Deca erin te doen ipv bold om even extra hard te gaan op het eind.
Wat vinden jullie hiervan?
Hoop op reacties
Gr
Zit op dit moment in week 10 van mijn test/bold 750/600 voor 16 weken resultaten zijn nog minimaal maar daarom word er ook aangeraden om 16weken te kuren. neem ook proviron wel tevreden over ben nog steeds vrij droog en totaal geen last van mijn tepels wat ik in vorige kuren wel snel had.
Nu is mijn vraag ik zit te denken om de laatste 4 weken Deca erin te doen ipv bold om even extra hard te gaan op het eind.
Wat vinden jullie hiervan?
Hoop op reacties
Gr

goeie
De stemmingswisselingen die veel mensen ervaren uiten zich inderdaad tussen je oren, maar de oorzaak ervan is toch echt tren. Ik merkte dat je van het spul het ene moment behoorlijk depressief kan worden, en je erna weer een vrolijke geile beer bent die "on the prowl" is.