MuscleMeat

Lange kuur Test Bold 16weken overstappen Deca

Santara

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal,

Zit op dit moment in week 10 van mijn test/bold 750/600 voor 16 weken resultaten zijn nog minimaal maar daarom word er ook aangeraden om 16weken te kuren. neem ook proviron wel tevreden over ben nog steeds vrij droog en totaal geen last van mijn tepels wat ik in vorige kuren wel snel had.

Nu is mijn vraag ik zit te denken om de laatste 4 weken Deca erin te doen ipv bold om even extra hard te gaan op het eind.

Wat vinden jullie hiervan?

Hoop op reacties

Gr

dat zijn dingen die ik ook altijd doe vorige kuur kuur bijvoorbeeld test van 500 naar 750mg opgeschroefd deze kuur heb ik dbol klaar liggen om nog extra te knallen laatste weken...ik ervaar ook vaak een stop of sterke afname in spieropbouw etc. in de laatste weken van een kuur soms helpt het soms niet veel maar het doet altijd wel wat extra :P

Hallo allemaal,

Zit op dit moment in week 10 van mijn test/bold 750/600 voor 16 weken resultaten zijn nog minimaal maar daarom word er ook aangeraden om 16weken te kuren. neem ook proviron wel tevreden over ben nog steeds vrij droog en totaal geen last van mijn tepels wat ik in vorige kuren wel snel had.

Nu is mijn vraag ik zit te denken om de laatste 4 weken Deca erin te doen ipv bold om even extra hard te gaan op het eind.

Wat vinden jullie hiervan?

Hoop op reacties

Gr

4 weken deca heeft niet heel veel zin denk ik maar heb er verder geen ervaring mee dus ben er niet helemaal zeker van. Zou eerder voor tren ace gaan of npp ipv deca, maar ook korte esters is de minimum ongeveer toch wel 5 a 6 weken denk ik zo

4 weken deca is nutteloos bro. Ik zou je kuur liever stoppen als je na 10 weken nog niks bijzonders merkt want het zal vanaf nu niet beter worden namelijk.

4 weken deca is *uiteindelijk nutteloos, net zoals dbol op het laatste. Vanaf week 8 werkt bold normaal gesproken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan maak ik em wel af met bold, ze zeggen altijd dat bold goed tot zijn recht komt bij 12-16 weken kuren. Verwacht er misschien ook een beetje teveel van haha. Sommige zweren erbij en andere vinden het weer helemaal niks

Oke dan maak ik em wel af met bold, ze zeggen altijd dat bold goed tot zijn recht komt bij 12-16 weken kuren. Verwacht er misschien ook een beetje teveel van haha. Sommige zweren erbij en andere vinden het weer helemaal niks

denk dat je er te veel van verwacht, ik zie uiteindelijk bij mezelf toch wel dat extra maar het is echt minimaal en naar mijn mening alleen echt nuttig indien je goed cut want anders zie/merk je er amper iets van. maar dat is mijn beleving kan bij sommige anders zijn.

edit:

Overweeg anders tren ace erbij te doen laatste paar weken

Bold heerlijk, aangenamer dan deca, maar dat is denk ik ook persoonlijk.
Zoals hierboven, wel aangenaam er tren bij te doen.

Zelf ook in vorige kuur, in week 8 tren erbij gezet 10 weken lang.
Hier was het wel tren e, eerst op 400, na paar weken naar 600.
En dat was voor mij niet zo eh goed :p

Bold heerlijk, aangenamer dan deca, maar dat is denk ik ook persoonlijk.
Zoals hierboven, wel aangenaam er tren bij te doen.

Zelf ook in vorige kuur, in week 8 tren erbij gezet 10 weken lang.
Hier was het wel tren e, eerst op 400, na paar weken naar 600.
En dat was voor mij niet zo eh goed :p

ik heb ongeveer hetzelfde, maar dan 5 weken ace. opgebouwd 350/525/700 alles 2/2/1 weken. beste wat ik ooit gedaan heb. Maar ik heb mentaal niet zo veel nadelen wel dat zweten haat ik

ik heb ongeveer hetzelfde, maar dan 5 weken ace. opgebouwd 350/525/700 alles 2/2/1 weken. beste wat ik ooit gedaan heb. Maar ik heb mentaal niet zo veel nadelen wel dat zweten haat ik

Wees blij, want mentaal was het hier geen grap.
Maar de 400 ging goed, dus dat ga ik zeker herhalen, en dan wederom late er bij zetten.
Gaf weer een extra lekkere duw

En ik moest ivm lange est echt zo'n 3 weken uit zitten.

Oke ja ik kan echt niet tegen Tren dus heb mezelf en mijn vriendin beloofd om het nooit meer te nemen haha verander in een duivel van dat spul.

Deca is altijd betere keuze dan bold als je het aan kan. Dat je minimaal resultaat hebt komt waarschijnlijk door slechte en ondergedoseerde spullen. Of je voedselschema is niet goed af gestemd. Als je een eind sprint wil zou ik gaan voor 4-6 weken anadrol of dianabol.
Tren kan je liever gebruiken in cut blast, dat je gek word van tren zit tussen je oren.
Hoor vaker van die verhalen, dat is placebo effect. Als je hoort van mensen dat dit zo is en er steeds over nadenkt ga je alles zien als een bijverschijnsel van aas. Soms wordt je gewoon verkouden en isndat niet de schuld van aas. Als je kl***zak wordt van aas, was je dat zonder ookal! ;)

Dat gek worden van tren tussen je oren zit, geloof ik niets van. Imo versterkt het je karakter.

Makke lammetjes worden kalm en emo

Mensen mer een kort lontje of klootzakken worden grotere klootzakken

Dany 87 niet te serieus nemen.
lult in ander topic ook al onzin.
neemt geen hgh omdat die smalle tailen wil behouden.
Doe me een lol net als of je gelijk een gut hebt.

En tren is wel degelijk sterk spul dat verbeeld jij je niet

Met mijn gear en voeding zit het wel goed, gebruik het witte overgedoseerde potje met blauw etiket. Denk dat ik het gewoon even tijd moet geven nog. En dat van tren ben ik niet met je eens had van de zomer met Ace gewoon slapeloze nachten en dat gaat je gewoon opbreken en had heel erg vermoeide benen was verschrikkelijk

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Haha oke thanks man had al zo'n vermoede

Haha overgedoseerde potje :roflol: goeie

Deca is altijd betere keuze dan bold als je het aan kan. Dat je minimaal resultaat hebt komt waarschijnlijk door slechte en ondergedoseerde spullen. Of je voedselschema is niet goed af gestemd. Als je een eind sprint wil zou ik gaan voor 4-6 weken anadrol of dianabol.
Tren kan je liever gebruiken in cut blast, dat je gek word van tren zit tussen je oren.
Hoor vaker van die verhalen, dat is placebo effect. Als je hoort van mensen dat dit zo is en er steeds over nadenkt ga je alles zien als een bijverschijnsel van aas. Soms wordt je gewoon verkouden en isndat niet de schuld van aas. Als je kl***zak wordt van aas, was je dat zonder ookal! ;)

Het lukt mij vrij aardig om emoties, en gedachtes te observeren; maar dat je van tren een gekke stier wordt ligt toch echt aan het goedje zelf :) De stemmingswisselingen die veel mensen ervaren uiten zich inderdaad tussen je oren, maar de oorzaak ervan is toch echt tren. Ik merkte dat je van het spul het ene moment behoorlijk depressief kan worden, en je erna weer een vrolijke geile beer bent die "on the prowl" is.

Zolang je het observeert in jezelf is er niets aan de hand, maar dat is soms nogal lastig wanneer je een woedeaanval voelt opkomen omdat de busschaufeur ietwat onaardig is hehe :p Ik zou hem zonder tren in ieder geval geen grotere maat stropdas hebben gegeven, en daar kunnen meerdere hier op het forum voor instaan :p

Thanks mannen maak het denk ik gewoon af met bold 16weken en hopen dat het nog wat lean mass gaat opleveren

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Misschien toch wel benieuwd naar NPP de laatste paar weekjes erbij op 150mg eod hoor er wel goede dingen over. Zal er nog eens goed over nadenken

Placebo?

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Dat gek worden van tren tussen je oren zit, geloof ik niets van. Imo versterkt het je karakter.

Makke lammetjes worden kalm en emo

Mensen mer een kort lontje of klootzakken worden grotere klootzakken

Placebo, my ass.
Heel wat aas door me donder gehad. Maar tren was gewoon duidelijk op 600 te hoog.
Had alles zweten dromen gekke dromen, agresief, meer als normaal, para gedrag, extreme drive en ontlading.
Toen weer een drive van niks op 600.kracht toename, ziekelijk.
Als een wijf in de overgang soms.
Placebo, hahaha.
Succes op een gram!

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Het lukt mij vrij aardig om emoties, en gedachtes te observeren; maar dat je van tren een gekke stier wordt ligt toch echt aan het goedje zelf :) De stemmingswisselingen die veel mensen ervaren uiten zich inderdaad tussen je oren, maar de oorzaak ervan is toch echt tren. Ik merkte dat je van het spul het ene moment behoorlijk depressief kan worden, en je erna weer een vrolijke geile beer bent die "on the prowl" is.

Zolang je het observeert in jezelf is er niets aan de hand, maar dat is soms nogal lastig wanneer je een woedeaanval voelt opkomen omdat de busschaufeur ietwat onaardig is hehe :p Ik zou hem zonder tren in ieder geval geen grotere maat stropdas hebben gegeven, en daar kunnen meerdere hier op het forum voor instaan :p

Idd, tren is echt wel de aanstichter.
Was gvd haast me gezin kwijt, als een dolle stier, nergens oog voor.
Niks fabeltje.
Blijft wel heerlijk spul op een dosis die je aankan.

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Haha overgedoseerde potje :roflol: goeie

Zijn wel eens labtests voorbij gekomen die, idd hoger waren dan dat vermeld was op de vial.
Al was het in zeer lage mate.(heb het nu even uit me hoofd, batch van rond 2003/4/5)

Terug
Naar boven