XXL Nutrition

Langer kuren dan 12 weken!!!!

Deca in de tussenperiode???

Die mensen moeten ze vervolgen, da's misdadig.

Enne, van een flink pak Ephies raak je je spiermassa dus echt wel kwijt! :D
Speed-familie he!

soulreaver zei:
Dus simpel kan je zeggen:

1. verhoogt stresshormonen
2. verhoogt calorieverbruik
3. is niet anabool in mensen, dus anti-katabole is kul

Genoeg redenen om het niet te nemen. wat zouden de voors zijn?? meer energie om te trainen en het gevoel dat je na zoveel weken gebruiken toch iets gebruikt??

Daar heb je echt een goed punt. Zonder hulpmiddeltjes worden mensen onzeker. Dat was ook mijn stelling toen ik mensen vroeg waarom ze creatine na ipv tijdens een kuur namen.

Overigens:"Meer energie om te trainen?" Niet dus. Minder kracht en een slechter aeroob vermogen.

DBC01 zei:
Enne, van een flink pak Ephies raak je je spiermassa dus echt wel kwijt! :D
Speed-familie he!

Teveel is nooit goed, maar je bent iets eerder moe met ephedrine. Het is ook niet favoriet. Je kan het wel tegen gaan door langer te slapen. De meeste mensen trainen s'avonds, dus als je dan al de hele dag ephedrine heb lopen slikken en lekker opgefokt geweest enzo, dan ben je natuurlijk bek-af s'avonds, alleen dat is met speed nog 10x erger.
Ik heb ooit een keer Sec-Stack gekocht van 1 of andere mafkees, en daar zou o.a. phentermine resinas (hetzelfde als ionamin) in, wat nagenoeg het zelfde effect heb op spierafbraak als speed omdat het van amfetamine gemaakt word. Binnen een maand was ik zo slap als een vaatdoekje. En die gast maar slap lullen dat het spierafbraak tegen gaat en weet ik wat allemaal.
Met clen was dat bij mij juist tegenovergesteld trouwens. Ik voel me evengoed fit genoeg na een lange dag en verlies geen kracht.

mijn huidige kuur duurt momenteel 16 weken.
nog 2 weken ED injecties en ik ben er vanaf :)

• Topic Starter Topic Starter
ow, ok dus het is niet zo erg eigenlijk, ok,weet ik voldoende

zou persoonlijk liever van een korte kuur kiezen met korte esters 8 week ofzo. maar das mijn mening.

Je hebt het niet altijd voor het zeggen Barman, kijk naar mij.
Iemand die zo verpest is als ik kan op een gegeven moment alleen nog maar uit een x-aantak dingen kiezen. Andere dingen werken niet (meer) of....well, f*** knows ??? :D

lol heb al vaker gezegd hgh en slin. hgh is duur weet ik insuline kun je wel gebruiken maar dan alleen in een echte massa kuur droge massa zul je der niet mee winnen. hgh is opzich het mooiste blijft droog en komt massa aan en je voelt je lekker. kan niet beter lijkt me. en gezien jouw leeftijd :D haha ja alweer zou ik toch hgh eens overwegen. denk dat hgh en een wat minder zwaarder gedosserde as kuur veel veiliger is. en ook veel
meer efect heeft.

denk dat je dat toch een x zou moeten overwegen voor de volgende kuren

enige wat ik niet snap is dat de ene met 4 iu per dag geweldig groeit en een ander 26 iu per dag zet...

volgens mij zat patrick rond de 120kg??? hij is ongeveer evelang als mij volgens mij ook rond de 1.90

Barremans, slin zul je mij nooooit zien gebruiken. Veel te gevaarlijk. Een beetje teveel en je bent out, knockout en als je bijkomt zit je in rolstoel als een kasplant.

je hebt zeer zeker gelijk dat een kuur met minder AAS en ietwat HGH veel safer en beter is. Zal de volgende dan zijn, al zou het pijn doen om elke dag alleen al voor €30 minimaal aan HGH te zetten...en dan de rest nog???

haha ja echtwel. vooral als je kijkt hoelang je het moet gebruiken :p

kunt nog altijd iemand gaan overvallen die aan dwergroei lijd :D

Laatst bewerkt:
!!BarmaN!! zei:
haha ja echtwel. vooral als je kijkt hoelang je het moet gebruiken :p

kunt nog altijd iemand gaan overvallen die aan dwergroei lijd :D

Inderdaad DBC, zo eentje moet je kunnen hebben. Hoeveel weeg je ook alweer?

marcos zei:
16 weken Ben benieuwd wat jij allemaal gebruikt en wat je resultaten nu zijn

momenteel 116kg bij 9%. en ik gebruik test. cypionate/nandrolone phenylprop./d-boll/winstrol inject.
Niet allemaal tegelijk hoor. Zit nu alleen nog aan de nandr.phenylprop.

Moet je nagaan hoe verschillend we zijn!

Zet mij een week of 10 aan de Cyp en ik zit tegen de 20% vet...:D

DBC01 zei:
Moet je nagaan hoe verschillend we zijn!

Zet mij een week of 10 aan de Cyp en ik zit tegen de 20% vet...:D

tot nu toe heb ik 2 verschillende soorten test gehad, maar beide bevielen mij wel. Enige reden dat ik de vorige keer te vet werd is omdat mn dieet gewoon niet klopte.

Momenteel is mn dieet perfect op mn lichaam afgestemd dus vet worden van AS zit er niet bij.
Plus dat ik ook qua cals lager zit dan voorheen. Wil nu naar de 8% toe, en daar niet meer bovenuit komen. En volgens anja gaat dat helemaal lukken in Hoogeveen dus ik vertrouw haar :D

hoe hoog zit je dan in cals patrick...en in welke verhoudingen kh/ei/vet..
groete

ohw... jij bent ook zo dat je rond de 500 a 600 gram eiwit eet? hou oud ben je trouwens?

nog een jaartje en ik ben net zo zwaar als jij nu bent. heb je nog ergens nieuwe fotos staan trouwens? ben wel nieuwschierig om dat je ongeveer de zelfde lengte als mij hebt. kan ik beetje vergelijken...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven