MuscleMeat

Langere kuur testosteron.

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Het gaat mij even om dit onderzoek wat ik op ergogenics tegenkwam:

http://www.ergogenics.org/20weken.html

Hier geven ze de proefpersonen een wekelijkse injectie testosteron enanthaat voor 20 weken lang zonder dat het eigenlijk enige risico veroorzaakt voor de gezondheid.

Ik vroeg me af waarom de gemidelde test kuur van de meeste hier tussen de 8 a 10 weken ligt terwijl hieruit blijkt dat het dus zonder gevaar 20 weken genomen kan worden.

denk eerder door het feit dat je na 10 weken niet zoveel vooruitgang meer ziet, en dan je axis onnodig lang onderdrukt.

Volgens mij omdat de groei er na een bepaalde periode uit is en je derhalve beter kunt stoppen om je eigen testwaarden weer op peil te krijgen. M.a.w. langer doorkuren met dezelfde hoeveelheid test enth heeft in ieder geval voor ons recreatieve bbers weinig zin.

je ziet hier inderaad weer dat een slecht cholesterol door aas 1 van de ergste bijwerkingen is. hoe kan je dit enigzins verbeteren?

omega 3-6-9 vetzuren??

wat zijn goede middelen voor het cholesterol te verbeteren?

Dr. Worf zei:
Het gaat mij even om dit onderzoek wat ik op ergogenics tegenkwam:

http://www.ergogenics.org/20weken.html

Hier geven ze de proefpersonen een wekelijkse injectie testosteron enanthaat voor 20 weken lang zonder dat het eigenlijk enige risico veroorzaakt voor de gezondheid.

Ik vroeg me af waarom de gemidelde test kuur van de meeste hier tussen de 8 a 10 weken ligt terwijl hieruit blijkt dat het dus zonder gevaar 20 weken genomen kan worden.

Goeie vraag, ik zie dit verschijnsel ook vooral op nederlandse boards
terwijl de mensen op amerikaanse boarden vaak veel langer kuren.

G21 zei:
denk eerder door het feit dat je na 10 weken niet zoveel vooruitgang meer ziet, en dan je axis onnodig lang onderdrukt.

Vandaar dat er dan geswitcht word naar andere test etc

hardgainers zei:
omega 3-6-9 vetzuren??

idd omega 3-6-9 kan helpen, verder heeft nolva een positieve invloed op je cholesterol!

LangeMan zei:
Vandaar dat er dan geswitcht word naar andere test etc

test is test, alleen de ester is anders, daar heeft het dus niet mee te maken, de enige reden om langdurig te kunnen kuren is om er GH aan te koppelen.

hardgainers zei:
je ziet hier inderaad weer dat een slecht cholesterol door aas 1 van de ergste bijwerkingen is. hoe kan je dit enigzins verbeteren?

omega 3-6-9 vetzuren??

Policosanol, red yeast rice.

hardgainers zei:

omega 3-6-9 vetzuren??

Goede vetten en dacht dat oestrogenen zelf ook een positieve invloed op je cholesterol had. :)

Ruff-E zei:
Dus naast de lijnzaadolie ook nog eens omega tabs o.i.d. supplementeren?

ja tenzij je genoeg goede vetten uit je voeding binnenkrijgt!
visolie kan je ernaast supplementeren of gewoon 3-6-9 daar zit ook lijnzaadolie in!

hardgainers zei:

omega 3-6-9 vetzuren??

Ik heb daar medicatie voor gehad van mn huisarts. Nu weet ik alleen niet meer hoe het spul heet. Is alweer n jaar geleden.

cholesterol is overgewaardeerd

4cc

4CC zei:
cholesterol is overgewaardeerd

4cc

Denk het ook.

Bij 'normaal' gebruik zal voor bb'ers de risico's van verstoorde chol. levels wel meevallen omdat hun voedingspatroon al voor erg goede levels zorgt.

Zeker in vergelijking met de niet sporters die na het stappen met zoveel alcohol de snackbar of shoarma boer induiken. ;)

G21 zei:
test is test, alleen de ester is anders, daar heeft het dus niet mee te maken, de enige reden om langdurig te kunnen kuren is om er GH aan te koppelen.

Ik heb zat kuren gezien waarin ze na een aantal weken overschakelen naar een andere ester
om te zorgen dat er nog wat massa werd behaald en waar geen GH of IGF werd gebruikt.

ja dat zie je toch vaak dat ze van enth naar sust switchen na 8 of 10 weken en dan ook meteen naar een andere stack, van deca naar tren bijvoorbeeld.

teunisbloemolie, visolie,knoflook is ook niet verkeerd

LangeMan zei:
Ik heb zat kuren gezien waarin ze na een aantal weken overschakelen naar een andere ester
om te zorgen dat er nog wat massa werd behaald en waar geen GH of IGF werd gebruikt.

ze kunnen dan heus wel wat winnen, mits ze hun dagelijkse cal. verhogen of de dosis verhogen!! als je deze variabelen constant zou houden is de groei er na een week of tien wel uit!

Terug
Naar boven