XXL Nutrition

Langzame eiwitten voor het slapen gaan.

snoopyke

Novice
Waardering
0
Hey, iedereen:D

Ik heb eens een vraag aan jullie.:P
Ik heb hier al veel gehoord over de langzame eiwitten voor het slapen gaan,
zoals kwark enz. ik zelf hou niet erg van zuivel produckten zijn er nog goede oplossingen voor het slapen gaan en dat ook super is voor langzame eiwitten? ;)

Alvast bedankt
Grtz snoopyke

Hey, iedereen:D

Ik heb eens een vraag aan jullie.:P
Ik heb hier al veel gehoord over de langzame eiwitten voor het slapen gaan,
zoals kwark enz. ik zelf hou niet erg van zuivel produckten zijn er nog goede oplossingen voor het slapen gaan en dat ook super is voor langzame eiwitten? ;)

Alvast bedankt
Grtz snoopyke

hmm ik zou gewoon voor kwark gaan ik vond eerst ook vies maar toch genomen je went aan de smaak!

Je zou ook voor tonijn kunnen gaan.

caseïne poeder, mengen wet water of melk

Alle eiwitvormen gecombineerd met een flinke lepel zalmolie. (of lijnzaadolie)

Ja (tenzij het geemulgeerd vet is zoals in melk)

Ik vond kwark ook niet te vreten, lijnzaadolie nam ik ook met neus dicht. Nu vreet ik ze zonder wat erbij. Je went wel aan kwark hoor, aan het begin is het echt goor, maar de smaak is nu gewoon neutraal.

kwark, melk en schep whey in de blender. Proef je niets meer van de magere kwark.

Gewoon bak kwark met wat honing of andere smaakstof

En jullie eten voor de rest van jullie bodybuilding carriëre constant kwark ofwa? Als je geen afwisseling hebt ga je na een tijd gewoon beginnen kokhalzen omdat je het zo hard tegen je goesting vreet. Ik eet tonijn ma ik wissel dat evengoed af met gewoon vlees.

• Topic Starter Topic Starter
Hey, ;)

Bedankt voor jullie reactie,..!!
ik ga eens meerdere dingen proberen maar die tonijn lijkt me wel wat. :D

grtz angelo

Kwark is toch gewoon lekker? Ik eet het met een schepje suiker, het eet makkelijk weg ook :)

je kan savonds ook gewoon kipfilet bakken voor ut slapen gaan.

doe ik altijd als ik op vakantie ben en ze hebben geen magere kwark...

maarja zoals de meesten hier ook zeggen, je moet sommige dingen gewoon leren eten, scheelt vaak geld, tijd en moeite.

En jullie eten voor de rest van jullie bodybuilding carriëre constant kwark ofwa? Als je geen afwisseling hebt ga je na een tijd gewoon beginnen kokhalzen omdat je het zo hard tegen je goesting vreet. Ik eet tonijn ma ik wissel dat evengoed af met gewoon vlees.

Elke avond biefstukje van 2 ons voor het slapen gaan is niet voor iedereen weggelegd.

En Tonijn voor het slapen gaan vind ik echt goor, hele nacht dikke vissmaak in me *ek

zuur

Laatst bewerkt:
magere kwark met ananas en ananassap is best goed te nassen, door de ananassap is het ook minder droog en krijg je het makkelijker weg.

die "kwark" gwn aanvullen met wat kaneel of kokosschilfers & wat zoetstof & zo'n 500 gram is op 3 minuten op.

Terug
Naar boven