Fitness Seller

Laptop lader voor in de auto?

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Wie maakt er gebruik van zo ding? 12 volt oplader voor je laptop? Zit er aan te denken om 1 te kopen, maar die krengen zijn bijna 70 euro. Ben ik wel benieuwd hoe goed zoiets werkt. :)

ik maak er gebruik van door mijn job en tja werkt gewoon goed is zijn geld meer dan waard (alhoewel het mij geen euro kost :D)
En een black berry is nu niet hetzelfde als een laptop kan veel maar niet alles zeker als je filmpje ofzo wilt zien

Waarom niet gewoon een 12 - 220 volt converter. Kost de helft en je hebt een normaal stopcontact in je auto waar je je normale oplader(s !) in kunt steken.

• Topic Starter Topic Starter
ff ebay anders checken.

• Topic Starter Topic Starter
Kan die volt omzetter alleen in online shops vinden. Weet iemand nog gewone winkels waar je deze kan halen? Scheer en foppen ofzo?

Kan die volt omzetter alleen in online shops vinden. Weet iemand nog gewone winkels waar je deze kan halen? Scheer en foppen ofzo?

Halfords misschien ?

http://www.halfords.nl/NL/catalog/zoekresultaatproduct.htm?keywords=220&categoryname=27116

crap...

ik had hem laatst bij de Lidl of Aldi zien liggen voor 35 euro dacht ik (maar goed, daar ligt hij nu uiteraard niet meer). Uiteraard niet de kwaliteit als die dure van de halfords, maar swah...

Het is wel handig als je gereden wordt, maar om tijdens het rijden nou DBB te checken tjaa.. :P

Ik heb er gewoon een 1000 watt omvormertje in, zijn tegen de 50,- op marktplaats volgens mij. je hebt ze ook wel met minder watt

Terug
Naar boven