MuscleMeat

Last schouder

THSieb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Na drie jaar met ups en down te hebben gefitnest, train ik nu een jaar serieus.
Nu ben ik sinds wel flink wat spiermassa aangekomen, maar zit nu op een punt dat ik pijntjes begin te krijgen. Ik let goed op hoe ik mijn oefeningen uitvoer. Ik heb op dit moment las van m'n rechterschouder, bij de pec-fly voelt het niet goed en is het pijnlijk, ook bij lage gewichten. denk dat de pijn ook door deze oefening ontstaan is. Vooral in de avond na het trainen van borst en triceps heb ik last. Het voelt alsof het in het gewricht zit en niet in een aanhechting. Heb hier nu bijna een maand last van, heb nu een week of twee glucosamine met chondroïtine, maar dit werkt niet echt goed. Zou het kunnen duiden op een slijmbeursontsteking en raden jullie mij aan toch eens langs de fysio te gaan?

Gr Thom

Heeeel snel naar laten kijken, morgen nog als het kan.

Ik heb een fikse slijmbeursontsteking gehad met precies dezelfde klachten als jij.
2 weken dag in dag uit in helse pijn gezeten en kan op dit moment (bijna 6 maanden later) nog steeds geen schouders trainen of borst vol uit pakken.

Grappig dat iedereen maar aan de glucosamine gaat als hij ergens pijn heeft. Ik vraag me echt af waarom. Dit is een ZUIVER kraakbeenproduct. Neem een gewone ontstekingsremmer en je staat al een eind verder. Bovendien kan je op gevoel niet differentiëren tussen gewricht of aanhechting, laat staan slijmbeurs. Daar zijn klinische testjes voor. Ga naar de kiné.

grappig dat iedereen maar aan de glucosamine gaat als hij ergens pijn heeft. Ik vraag me echt af waarom. Dit is een zuiver kraakbeenproduct. Neem een gewone ontstekingsremmer en je staat al een eind verder. Bovendien kan je op gevoel niet differentiëren tussen gewricht of aanhechting, laat staan slijmbeurs. Daar zijn klinische testjes voor. Ga naar de kiné.

+1

• Topic Starter Topic Starter
@ Gymz & supersized

Mijn vader had hier een potje van staan voor zijn artrose, vandaar.

Zal ik naar de fysio moeten gaan of naar de dokter?

Glucosamine werkt ook niet na twee weken maar twee maanden. Dit lijkt mij echter niet de oplossing voor je klacht.

Ga naar een (sport)fysio.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips, ik hoop voor maandag een afspraak te kunnen maken.

Terug
Naar boven