- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moen zei:Wei isolaat kopen of je maag conditioneren, ik had ih begin ook serieus diarree bij mijn megadoseringen eiwit maar nu (2-3 weken later) is dat niet meer het geval
NightStalker zei:Begrijp niet wat je bedoelt met mn maag conditioneren, kan je t ff uitlegge?
hardgainers zei:Het licht echt niet alleen aan concentraat of isolaat.. Met isolaat kan je er net zoveel last van hebben..

meer commercieel die yohurtjes, als ze een tijdje niet gekoeld zijn kunnen alle bacterien sterven, kan ook in je maag gebeurensolo zei:probeer eens yakult (schrijf je het zo?) of een ander product met darmflora erin.
solo zei:probeer eens yakult (schrijf je het zo?) of een ander product met darmflora erin.
isopure van Naturesbest of Nectar van Syntrax,allebei zonder lactose.NightStalker zei:Als ik 2 eiwitshakes van 50g drink per dag moet ik veel naar het toilet en heb last v mn darmen. Ik heb al geprobeert met immodium maar ik kan dat niet elke dag blijven nemen. Weet iemand een oplossing?