MuscleMeat

last van diarree

jotjen

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
geachte sporters

al ettelijke weken heb ik last van hevige diarree, neem nu winstrol tabs maar ook vetverbrander en vochtafdrijvers...

iemand die hulp kan bieden?

gr

geen orals nemen :roflol:

vochtafdrijvers... Spironolactone?

Vochtafdrijvers terwijl je last hebt van diarree??
Ik zou maar eens naar de huisarts gaan als je al weken last hebt van hevige diarree!

oow.. anders had het van de Spironolactone kunnen zijn (zie: Spironolactone)

wellicht heb je maagbeschermers nodig...

Een paar weken diarree is verre van normaal. Een paar dagen ok, maar een paar weken?
Daarnaast verlies je met diarree een hoop vocht waarmee je kans hebt op uitdroging. Het is dan niet slim om vochtafdrijvers te nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Een paar weken diarree is verre van normaal. Een paar dagen ok, maar een paar weken?
Daarnaast verlies je met diarree een hoop vocht waarmee je kans hebt op uitdroging. Het is dan niet slim om vochtafdrijvers te nemen.
ale een paar is mss wat overdreven, maar ik ga toch wel uit naar de tweede week :p

ok ga onmiddellijk al stoppen met die vochtafdrijvers dan en ik zal zien wat het weekend geeft, anders direct maandag naar de dokter!

ok ga onmiddellijk al stoppen met die vochtafdrijvers dan en ik zal zien wat het weekend geeft, anders direct maandag naar de dokter!
Precies, even naar de huisarts. En in tussentijd voldoende drinken en eventueel ORS halen.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

haha je lacht ermee he maar had eens maagklachten waardoor ik niets in mijn maag hield, daardoor moestk veel rijst eten, wortelsoep etc
Ja, maar dat is iets anders dan diarree toch?

Precies, even naar de huisarts. En in tussentijd voldoende drinken en eventueel ORS halen.
ORS? zoiets als motilium tegen diarree?

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Ja, maar dat is iets anders dan diarree toch?
ja dat wel, had buikgriep

Je hoeft niet direct naar de arts, je moet gewoon je verstand eens gebruiken en nadenken. Iets als : Wat is er veranderd in die 2 weken dat ik nu water schijt? Hmm ff denken, ohja ik ben op Winny en allerlei rotzooi gegaan. Misschien dat het weer wegtrekt als ik daar mee stop. Dus per direct allemaal stoppen ( je hebt nl geen idee of het van het 1 of het ander komt ) en dan ff een weekje zien of het wegtrekt.

Terug
Naar boven