AndroidHealthClinic

Last van latere effecten

stinkdiertje

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Hallo DBB'ers,

Ik heb eens een vraag waar ik niet echt een antwoord heb op gevonden. Als je anabolen gebruikt en na je kuur laat je je bloedwaarden testen en volgens die test is je testosteron gehalte weer als normaal, zoals voor dat je kuurde. Kan je dan nog altijd last hebben van effecten zeg maar 20 jaar later fzo?

Alvast bedankt!

Ja zou kunnen dat je arm na 20jaar plots eraf valt.

Ligt er maar net aan hoelang/hoevaak/hoeveel je gekuurt heb natuurlijk.

Persoonlijk denk ik dat als je blijft nadenken over waar je mee bezig bent en exact weet wat je gebruikt en voor welk doel je het gebruikt en deze ook bereikt dat je de eventuele risico,s voor lief neemt en/of accepteert!

Teveel roken ga je ook dood aan
Teveel zuipen ga je ook dood aan
Teveel amfetamienen ook.

Even een paar feiten:

dodental rokers perjaar amerika : 400.000
dodental drinkers perjaar amerika : 600.000
dodental AAS gebruikers perjaar : 1

Er gaan perjaar meer mensen dood aan paracetamol dan aan AAS!(feit)

Toch verhoog je altijd het risico , maargoed ....keuzes maken heet dat!!

No guts?
NO GLORY!!!

Even een paar feiten:

dodental rokers perjaar amerika : 400.000
dodental drinkers perjaar amerika : 600.000
dodental AAS gebruikers perjaar : 1

Je moet ook wel naar de verhoudingen zien

Wil je risicoloos blijven en geen gevolgen hebben van anabolen moet je er gewoon afblijven.

Jammer hoor, vond die feiten wel leuk staan zo. ;)

Denk dat juicers in verhouding al een stuk 'gezonder' leven.
Rokers drinken vaak ook, en andersom misschien ook wel, lijkt me daarom ook lastig om te bepalen waardoor men exact overlijd.
Overal zitten risico's aan, vaak gaat dat gepaard met het woord 'te' ervoor.. Als in teveel of te vaak..

Je moet ook wel naar de verhoudingen zien

Wil je risicoloos blijven en geen gevolgen hebben van anabolen moet je er gewoon afblijven.

+1 Als er werkelijk maar 1 persoon per jaar aan roids dood zou gaan dan ken ik er al 3 personen van en het aantal lijkt me daarom onmogelijk.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 09:19 ----------

Jammer hoor, vond die feiten wel leuk staan zo. ;)

Denk dat juicers in verhouding al een stuk 'gezonder' leven.
Rokers drinken vaak ook, en andersom misschien ook wel, lijkt me daarom ook lastig om te bepalen waardoor men exact overlijd.
Overal zitten risico's aan, vaak gaat dat gepaard met het woord 'te' ervoor.. Als in teveel of te vaak..

Dat denk je maar, er lopen hier ook genoeg voorbeelden rond die geen mate kunnen houden. Drugs en roids gaan hand in hand, en als je met het ene niet overweg kunt dan is de kans groot dat het met dat andere ook niet gaat lukken.

+1 Als er werkelijk maar 1 persoon per jaar aan roids dood zou gaan dan ken ik er al 3 personen van en het aantal lijkt me daarom onmogelijk.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 09:19 ----------

Dat denk je maar, er lopen hier ook genoeg voorbeelden rond die geen mate kunnen houden. Drugs en roids gaan hand in hand, en als je met het ene niet overweg kunt dan is de kans groot dat het met dat andere ook niet gaat lukken.

+1

dat is het grote probleem, iedereen die ik ken die AAS gebruiken doen het niet verantwoord en daar zit dan het gevaar op lange termijn in.
Aan de andere kant; alles is slecht dus gewoon alles met mate.

Terug
Naar boven