XXL Nutrition

Review Launch - SAN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Lanceer je prestaties, pomp en spiergroei naar nieuwe hoogtes!

Launch verbetert alles wat je als bodybuilders wilt, je kunt langer en zwaarder trainen, binnen 20 minuten na inname voel je de energie bezit nemen van je lichaam. Pomps en spiergroei krijgen een geweldige stimulans. Een echte spiergroei en prestatie knaller!

-Vergroot spierkracht en uithoudingsvermogen
    -Stimulans spiergroei
    -Presteer direct meer
    -Heerlijk gevoel van welzijn
    -Enorme energie om te trainen
    -Verbeter mentale focus
    -”Killer” spierpomps
    -Verbetert vetverbranding tijdens sporten
    -Geweldig pre-workout supplement!

Neem Launch voor de training en bekijk de jaloerse blik op het gezicht van je trainingsmaat!

Wat maakt Launch zo sterk?

Creatine Nitraat - naast de kracht en spiermassa die deze 10x beter opneembare creatine je geeft is Creatine Nitraat een zeer krachtige vasolidator, het ontspant de bloedvaten in de spieren waardoor veel grotere hoeveelheden bloed, zuurstof en opbouwende stoffen de spieren bereiken, voor optimale groei en prestaties. Dit effect geeft je direct een enorme pomp in de werkende spieren. Ook afvalstoffen die prestaties remmen worden sneller weggenomen. Creatine Nitraat is de nieuwe krachtige creatine voor Hardcore Bodybuilders.De sterkste creatine voor spiermassa.

Citrulline Malaat - geeft je heerlijke pomps, uithouding en spierenergie! Een geweldig supplement voor elke bodybuilder die wil groeien en presteren.

Beta Alanine - is een zeer krachtig en veilig supplement voor kracht- en duursporters. Het geeft je direct meer kracht en uithoudingsvermogen. Beta Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen tot wel 60%. Hierdoor vind er veel minder melkzuur opbouw plaats en wordt de ATP (spierenergie) productie maximaal gestimuleert. Het resultaat, direct meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Met meer Carnosine hebben je spieren meer ‘growing power’ elke set, elke training! Met Beta Alanine dwing je spieren om te groeien! De ontegenzeggelijke stimulans voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

N Acetyl Tyrosine - dit aminozuur helpt overtraining te voorkomen door geestelijke en lichamelijke vermoeidheid uit te stellen, het verhoogt de alertheid, verhoogt concentratie en het gevoel van welzijn.

Caffeine Anhydrous - voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

Fursultiamine - stimuleert de ATP (spierenergie) productie in de spiercellen en het heeft aangetoond het prestatievermogen te kunnen verbeteren en de vermoeidheid uit te stellen. Fursultiamine verhoogt het prestatievermogen en de energie zonder de hartslag te verhogen.

Sulbutiamine - geeft een energieboost, verhoogt spierkracht en bevordert alertheid bij sportbeoefening.

Geranium Oil extract - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal Geranium Oil extract ook je vetverbranding verbeteren.

Launch is een heftig hardcore pre-workout supplement voor de echte bodybuilder!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? n.v.t.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 6 pillen
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? introductie aanbieding + levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €9,85
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker wel, zeer goed spul!

Mijn review:

Net van de training gekomen,even gegeten en begonnen met dit review.
Goeie merk, was een tijd uit de markt, gelukkig nu weer terug!

Eergisteren rond 20.00 uur besteld, de volgende dag al in huis! Het was een introductie aanbieding, i.p.v. €44,90 voor €12,90 , maar ik had nog een kortingscode van 5 euro, dus dat kwam goed van pas! De zelfde dag nog naar bodyenfitshop gebeld en gevraagd naar een pre-workout, omdat mijn oude pre-workout (Maximize Intense) op was. Op het punt om een pre-workout te bestellen, kreeg ik een email van bodyenfitshop waarin ze Launch voorstelden. Gebeld, info gevraag en gelijk besteld!
Op de trainingdag, ongeveer driekwartier voor de training, 6 pillen genomen (+2 BCAA).
Na half uurtje voelde ik de energie al stijgen. Voor de zekerheid wachtte ik nog een kwartier voordat ik ging trainen. Na 3 kwartier voelde ik me heel energie en wilde de ijzer aanvallen! Dus dat ook echt gedaan!
Goede pomp, energie tijdens trainen bleef goed, maar niet extreem. Geen vermoeidheid, ik wilde wel heel de tijd doorgaan. Heel zwaar getraind, zwaarder dan ik had verwacht. Dus wel een extra zetje gekregen door de pre-workout (en natuurlijk ook door de nieuwe muziek).
Training was afgelopen, enorme pomp na de training. Mijn rug was 2x zo breed geworden, met de vleugels kon ik bijna vliegen!
Helemaal geen crash, maar juist extreem veel energie! Ik ben heel gevoelig voor crash, bij mijn vorige pre-workout had ik 2 dagen last van de crash! Maar wat Launch mij gaf was super super super super veel energie na de training! Gevoel van euforie.

Even alle nadelen en voordelen op een rijtje:

Voordelen:
*smaakt niet smerig zoals de meeste pre-workouts
*enorme pomp
*gevoel van euforie na de training
*GEEN CRASH!
*super veel energie na de training
*spotgoedkoop!

Nadelen:
*het duurt beetje lang voordat de werking toeslaat (voor mij geen nadeel)

Ik zal de review up to date houden wanneer ik Launch vaker gebruik.

UPDATE 29-07-2012

Vandaag weer gebruikt en benen getraind. Weer een super pomp, ook al heb ik slecht getraind. Energie was matig, maar slaat altijd bij mij toe na de training :( . De pomp is wel enorm goed. Het blijft een aanrader voor de spotgoedkope prijs.

UPDATE 16-08-2012

Gisteren (16-08) weer na 4 dagen gebruikt, ongelofelijk veel energie, echt een enorme spierpomp. Training ging dubbel zo zwaar, zonder een crash! Beste pre-workout die ik tot nu toe geprobeerd heb!

labellaunch.gif

launch.jpg

Laatst bewerkt:
Product nog niet geprobeerd maar zoveel goeds toch maar is proberen

Terug
Naar boven