Ik respecteer je mening, maar persoonlijk ben ik het er niet mee eens.
Layne heeft een enorme status online en dan bedoel ik niet op Getbig ofzo, maar op avant labs. Waarschijnlijk kan 95%+ van dit board geen touw vastknopen aan waar daar over gepraat wordt, laat staan dat de mensen die daar posten je om training advies vragen. Dit is misschien niet een belangrijke prestatie in jou ogen, omdat je er geen prijs voor krijgt op een podium, maar er zijn maar weinig mensen die zoiets voor elkaar krijgen.
Verder is het al gezegt, de transformatie die hij heeft doorgemaakt is zeker respect waard. Wat is er knapper, een meso die wat kilo's op zijn lijf plakt of een ecto die er veel meer op plakt maar dan misschien nog net iets kleiner is. (niet alleen plakt hij er meer kilos op, hij doet dat ook vanuit een veel moeilijkere situatie, lagere test levels, lagere GH levels, lage thyroid levels, het lijste zou nog wel even kunnen doorgaan) Ik heb persoonlijk veel meer respect voor de laatste.
En jij zegt dat hij dan misschien iets onboeiend heeft gewonnen, maar dat is maar een relatieve mening. Voor sommige mensen is een natural pro worden net zo belangrijk als ifbb pro worden. Dus de keuze dat je natural blijft betekend dat al je prestaties niet meer tellen, omdat het niet main stream is?