MuscleMeat

Layne Norton wint PRO-status!

RichardV zei:
Pff wie weet nu of hij echt naturel is? Boeit verder ook niks. Maar ik vind zijn fysiek (buiten het super droge) niet geweldig.

En aangezien wij een BB board zijn en geen fitness, imo geen pro!

Je vind zijn fysiek niet geweldig??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als dit naturel is heb ik evenveel respect voor hem als voor Coleman etc.
Mischien nog wel iets meer respect. Op een BB board hoort hij ook zeker wel thuis.

In_Progress zei:
Je vind zijn fysiek niet geweldig??

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=301579&d=1147046294

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=301581&d=1147046324

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=301590&d=1147047077

Als dit naturel is heb ik evenveel respect voor hem als voor Coleman etc.
Mischien nog wel iets meer respect. Op een BB board hoort hij ook zeker wel thuis.

Ten 1e denk ik niet dat hij naturel is.
Ten 2e heeft hij wel een goede fysiek, maar niet geweldig.
En waarom heb je nu meer respect voor hem als voor bijvoorbeeld Ronnie?

Snap dat niet zo goed.

RichardV zei:
Ten 1e denk ik niet dat hij naturel is.
Ten 2e heeft hij wel een goede fysiek, maar niet geweldig.
En waarom heb je nu meer respect voor hem als voor bijvoorbeeld Ronnie?

Snap dat niet zo goed.

Omdat Layne veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer weet dan Ronnie, en ondanks geen perfecte genen maar door hard werken (ok, dat doet Ronnie ook) en slim trainen (Laten we eerlijk zijn, Ronnie is niet echt een ster die optimaal traint, en kom aub niet aan met 'maar het werkt voor hem', dat zegt niet dat het het beste werkt voor hem) bereikt heeft was hij nu heeft. Hij is misschien de de meeste fantatische atleet qua lichaam, maar hij heeft wel de grootste transformatie meegemaakt binnen zijn kunnen, en dat is iets waar niemand aan kan tippen en wat IMO dus respect afdwingt.

Ja RichardV, wij zijn gewent om na pro BB te kijken, ik zeg ook niet dat Layne het beste lichaam van de wereld heeft neergezet en mr O hoort te zijn, hij heeft gewoon een fantastisch natural lichaam en zn physique is dubbel zo bewonderingswaardig gezien het feit dat hij niet geblessed was met uber genen.

BBD zei:
Laten we eerlijk zijn, Ronnie is niet echt een ster die optimaal traint, en kom aub niet aan met 'maar het werkt voor hem', dat zegt niet dat het het beste werkt voor hem

Tuurlijk jij weet wie er wel of niet optimaal traint:rolleyes:

Verder nette prestatie van Layne.

AlexT zei:
Tuurlijk jij weet wie er wel of niet optimaal traint:rolleyes:

Zucht.

Ok, dan praat ik de mensen na die er wel verstand van hebben, mij best.

Punt blijft staan, Layne is de man.

BTW, die arms crossed zwart wit foto op zn site vind ik echt perfectie.

BBD zei:
Ik respecteer je mening, maar persoonlijk ben ik het er niet mee eens.

Layne heeft een enorme status online en dan bedoel ik niet op Getbig ofzo, maar op avant labs. Waarschijnlijk kan 95%+ van dit board geen touw vastknopen aan waar daar over gepraat wordt, laat staan dat de mensen die daar posten je om training advies vragen. Dit is misschien niet een belangrijke prestatie in jou ogen, omdat je er geen prijs voor krijgt op een podium, maar er zijn maar weinig mensen die zoiets voor elkaar krijgen.

Verder is het al gezegt, de transformatie die hij heeft doorgemaakt is zeker respect waard. Wat is er knapper, een meso die wat kilo's op zijn lijf plakt of een ecto die er veel meer op plakt maar dan misschien nog net iets kleiner is. (niet alleen plakt hij er meer kilos op, hij doet dat ook vanuit een veel moeilijkere situatie, lagere test levels, lagere GH levels, lage thyroid levels, het lijste zou nog wel even kunnen doorgaan) Ik heb persoonlijk veel meer respect voor de laatste.

En jij zegt dat hij dan misschien iets onboeiend heeft gewonnen, maar dat is maar een relatieve mening. Voor sommige mensen is een natural pro worden net zo belangrijk als ifbb pro worden. Dus de keuze dat je natural blijft betekend dat al je prestaties niet meer tellen, omdat het niet main stream is?

M.a.w. een hoop gelul voor niks, want ik zei dus al dat het allemaal relatief is.

Dat iemand veel weet is leuk, maar dat moet je los zien van zijn bodybuilding prestaties en daar hadden we het hier dacht ik over.

Sorry hoor maar hij is groter dan de meeste gasten op dit board die aan de AS zijn. Denk niet dat er veel hem dat nadoen. Respect.

Naturel? Dat geloof ik best hoor. Ik vind hem namelijk totaal niet indrukwekkend. Hij zal nog hard aan zijn beentjes moeten werken. Verder wens ik hem veel succes toe met z'n "pro-card".

Tractortje zei:
Naturel? Dat geloof ik best hoor. Ik vind hem namelijk totaal niet indrukwekkend. Hij zal nog hard aan zijn beentjes moeten werken. Verder wens ik hem veel succes toe met z'n "pro-card".

''Totaal niet indrukwekkend''??? Jij bent niet goed bij je hoofd. Tegenover jou is hij uiterst indrukwekkend. Je doet net alsof dit zomaar ff te halen is. Ga maar eerst eens fatsoenlijk trainen, en dan zien we over 5 jaar of je ook maar iets bij zijn fysiek in de buurt komt.

Tractortje zei:

Nee niet indrukwekkend he? In vergelijking met Coleman zeker niet?
Hoe vind je jezelf dan?
Ik denk niet dat er veel zijn die naturel zo eruit zien..

Trieste reacties hier allemaal. Er zijn weinig mensen die zo hard trainen als dat hij doet en zich daarnaast zo strict aan hun voeding,rust e.d. houden. Er zijn weinig AS gebruikers op dit forum die zijn lichaam overtreffen en dan komen jullie met comments zoals "Ik vind het niet echt veel voorstellen"???

Absoluut onbegrijpelijk dat een dergelijk persoon niet meer respect krijgt van jullie. Mijn inziens is dit juist het type kerel waar je naar op hoort te kijken en van hoort te leren. Hij laat zien dat zonder een genen-pakket alla Coleman, Schwarzenegger er HEEL veel mogelijk is wanneer de sport tot in de puntjes uitgevoerd wordt.

Kortom, ziek respect!

Om natural zo droog te komen staan is bloed zweet en tranen, daarom diep respect!

Laatst bewerkt:
Tja het blijft een natural he, hoe goed ze ook zijn het zal nooit indruk op me maken.

Dat is weer een ander verhaal...

Tractortje zei:

Want jij kent zo veel natural die ook maar in zij buurt komen? Als zege vast voor je zou staan dan zou je met de staart tussen je benen wegrennen. Hem vergelijken met Coleman is belachelijk, je vergelijkt toch ook geen ringworn met een kip? ???

Moet hij nog? hard aan zn beentes werken? Wat weet jij daarvan? Ik vraag me af of je dat zelf vind of andere hebt horen zeggen en aan de hand daarvan dacht dat is misschien wel zo, Wat weet jij van natural bodybuilding? Zijn benen dollen nog steeds alle benen op podium alleen al aan de hand van de conditie, dat ze misschien iets wat achterlopen met de rest van zn lichaam ja, maar ze zijn nog steeds de beste op het podium. Je weet DUIDELIJK niet waar je over praat.

Buffster zei:
Trieste reacties hier allemaal. Er zijn weinig mensen die zo hard trainen als dat hij doet en zich daarnaast zo strict aan hun voeding,rust e.d. houden. Er zijn weinig AS gebruikers op dit forum die zijn lichaam overtreffen en dan komen jullie met comments zoals "Ik vind het niet echt veel voorstellen"???

Laten we altijd nog voorop stellen dat iedereen een eigen mening mag hebben en het ook mag uiten in dit land, want als we allemaal maar hetzelfde zouden denken en zeggen was het forum maar saai, toch?

Mee eens, maar dan moet die mening wel ergens op gebaseerd zijn :)

Bff vind de meeste hier wel een beetje jammeren nu.

Hij heeft zulke slechte genen. Hij is naturel. Respect omdat hij zoveel weet.
Laten we 1 ding voorop stellen. Hoe slecht zijn zijn genen dan?
Wie meet zoiets?
Onzin dus. Genen wil niks zeggen over je beginstatus. Genen heeft te maken met hoeveel kun je opbouwen. Niet hoe ecto hij was voordat hij begon met trainen.
En over zijn almachtige kennis: Het is totaal niet belangrijk om zoveel te weten. Ik heb ook nog andere interesses. Stel je voor dat ik over alles wat ik leuk vind alles zou moeten weten. Ben ik een lopende encyclopedie. Is toch niet echt mijn bedoeling. Juist de kennis toepassen is iets wat knap is. Maar sommige hier op het forum vinden het erg leuk dat ze een biologische, scheikundige, natuurkundige term kennen m.b.t. het lichaam, voeding, as.
I don't give a ****.

Heeft er ook iemand vergelijkingsfoto's van hem met een andere BB? Nu weet ik niks.
Is hij 1.70 of 1.90. Weegt ie 80 kg of 140 kg.
Zeg het me maar.

Hij laat zien dat zonder een genen-pakket alla Coleman, Schwarzenegger

hoe weten jullie hoe zijn genen in elkaar zitten? Je bedoelt aanleg voor spiermassa? Als hij natural is zoals jullie beweren dan heeft hij toch aanleg anders kwam hij toch niet zo ver ??? Ik lees zelfs in 2 jaar enorme verandering... dan zal hij toch geen slechte genen hebben kan iemand mij dit uitleggen? By the way naturals ik geloof er niet zo in, beweert iedreen tegenwoordig maar later kom je te weten dat er in het verleden is gekuurd, ik weet van mezelf dat ik nooit aas heb gebruikt maar over anderen zou ik nooit mijn handen voor in het vuur steken. ohja Dennis James was ook een ecto toen hij begon...:D dus wat zegt dat nu. Ik ken de beste man niet maar wanneer hij echt natural is vind ik het een goeie prestatie en dat er wordt gezegd dat Coleman niet weet hoe hij moet trainen soms denk ik waar halen jullie je wijsheid vandaan!!!! ongelovelijk de beste man zet een fysiek neer wat nog nooit is gepresteerd maar zonder twijvel wordt er beweerd dat hij niet weet hoe hij moet trainen ??? Soms denk ik wat weten sommige mensen niet? En wat weet jij nou van het kunnen en het lichaam van deze man... Echt ik moet er hard om lachen als je denkt dat sommigen geen genen hebben maar zich op top niveau werken en mensen die supergenen hebben en niets hoeven te doen...hoe kun je zulke vergelijken maken, wat ik weet van Ronny is dat hij meer discipline heeft dan ik heb gezien in wie dan ook vraag me af of je je wel hebt verdiept in de man. Ben het met Richard eens dat er het ongelovelijk is dat mensen ronny zo af kunnen vallen en dan wel ineens deze gast zo prijzen voor die paar jaar dat hij nog maar bezig is, en nogmaals natural ik betwijvel het ook als het in zo'n korte tijd is maargoed dat zullen we nooit met zekerheid kunnen zeggen he! Elke pro moet keihard werken ik geloof niet zo in dat hele genen verhaal. Wat ronny aan spiermassa heeft heeft hij absoluut ook aan discipline!

Terug
Naar boven