ded.cop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:Bff vind de meeste hier wel een beetje jammeren nu.
Hij heeft zulke slechte genen. Hij is naturel. Respect omdat hij zoveel weet.
Laten we 1 ding voorop stellen. Hoe slecht zijn zijn genen dan?
Wie meet zoiets?
Onzin dus. Genen wil niks zeggen over je beginstatus. Genen heeft te maken met hoeveel kun je opbouwen. Niet hoe ecto hij was voordat hij begon met trainen.
En over zijn almachtige kennis: Het is totaal niet belangrijk om zoveel te weten. Ik heb ook nog andere interesses. Stel je voor dat ik over alles wat ik leuk vind alles zou moeten weten. Ben ik een lopende encyclopedie. Is toch niet echt mijn bedoeling. Juist de kennis toepassen is iets wat knap is. Maar sommige hier op het forum vinden het erg leuk dat ze een biologische, scheikundige, natuurkundige term kennen m.b.t. het lichaam, voeding, as.
I don't give a ****.
Heeft er ook iemand vergelijkingsfoto's van hem met een andere BB? Nu weet ik niks.
Is hij 1.70 of 1.90. Weegt ie 80 kg of 140 kg.
Zeg het me maar.
Smoothmold zei:sorry hoor, maar tussen de regels door lees ik dat jij denkt dat je een beter lichaam hebt dan hem. Respect voor wat je hebt bereikt en je bent massiever dan de meesten hierzo (including me) maar ik wil wel eens zien wat er van je overblijft als je op 3% vet zit.

punani zei:goed fysiek maar de reacties van hij is zeker natural is natuurlijk een beetje drama.. ken je hem persoonlijk..
ik heb veel respect voor ze fysiek maar ik weet dat topsport dopinggebruik is. elke sport dus ook natural bodybuilding.. hij zorgt gewoon dat er op de wedstrijd dag geen shit in ze lijf heeft...
wat ik hier boven typ heeft niets met disrespect te maken maar met realiteitsvermogen.
ded.cop zei:hoe weten jullie hoe zijn genen in elkaar zitten? Je bedoelt aanleg voor spiermassa? Als hij natural is zoals jullie beweren dan heeft hij toch aanleg anders kwam hij toch niet zo verIk lees zelfs in 2 jaar enorme verandering... dan zal hij toch geen slechte genen hebben kan iemand mij dit uitleggen? By the way naturals ik geloof er niet zo in, beweert iedreen tegenwoordig maar later kom je te weten dat er in het verleden is gekuurd, ik weet van mezelf dat ik nooit aas heb gebruikt maar over anderen zou ik nooit mijn handen voor in het vuur steken. ohja Dennis James was ook een ecto toen hij begon...
dus wat zegt dat nu. Ik ken de beste man niet maar wanneer hij echt natural is vind ik het een goeie prestatie en dat er wordt gezegd dat Coleman niet weet hoe hij moet trainen soms denk ik waar halen jullie je wijsheid vandaan!!!! ongelovelijk de beste man zet een fysiek neer wat nog nooit is gepresteerd maar zonder twijvel wordt er beweerd dat hij niet weet hoe hij moet trainen
Soms denk ik wat weten sommige mensen niet? En wat weet jij nou van het kunnen en het lichaam van deze man... Echt ik moet er hard om lachen als je denkt dat sommigen geen genen hebben maar zich op top niveau werken en mensen die supergenen hebben en niets hoeven te doen...hoe kun je zulke vergelijken maken, wat ik weet van Ronny is dat hij meer discipline heeft dan ik heb gezien in wie dan ook vraag me af of je je wel hebt verdiept in de man. Ben het met Richard eens dat er het ongelovelijk is dat mensen ronny zo af kunnen vallen en dan wel ineens deze gast zo prijzen voor die paar jaar dat hij nog maar bezig is, en nogmaals natural ik betwijvel het ook als het in zo'n korte tijd is maargoed dat zullen we nooit met zekerheid kunnen zeggen he! Elke pro moet keihard werken ik geloof niet zo in dat hele genen verhaal. Wat ronny aan spiermassa heeft heeft hij absoluut ook aan discipline!

Genen wil niks zeggen over je beginstatus. Genen heeft te maken met hoeveel kun je opbouwen.
ded.cop zei:In Kwantum fysica zou jou theorie van genen totaal overhoop gehaald worden.
je slaat me achterover van je kennis en voorbeelden
misschien kom ik nu ook arrogant over maar ik kan het niet laten om er wat van te zeggen. Ik vind dit voorbeeld echt veel te eenzijdig en zwart wit. Er komt zoveel meer bij kijken dat ik denk dat wanneer je exact weet wat allemaal je zo verward betn aan informatie dat je het niet eens meer wil weten en je zoiets hebt van ik ga wel trainen in plaats van erover lullen want ik weet nog maar 1 ding zeker en dat is dat je er niet over moet lullen maar moet doen. Ik denk dat vertrouwen in jezelf (in de sport) het allerbelangrijkste is en verder alles ondergeschikt is en daar wil ik het bij latenNeem twee ongetrainden dudes: 1 vet schriele ecto en een dude die breder is dan mening man die wel traint. Hoe komt dat verschil? Verschillen is hormoon levels! Verschil in test, gh, thryroid etc. Nou wat denk je dat er gebeurd als die allebei gaan trainen? Dan wordt het verschil alleen nog maar groter? Waarom? Omdat de meso dude dankzij zijn hormoon levels op een kuur is vergeleken met de ecto.
ded.cop zei:Ik ga er hier niet te diep opin maar als je wil weten waar ik het over heb zorg dan dat je de docu (what the bleep do we know) ziet en dan praten we verder anders komen we in een wespennest terecht die nog de inspanning nog de juiste plaats is om er over te discusseren maar wanneer je echt geinteresseert ben dan neem daarna maar weer contact met me op anders want dat is niet zo snel uit te leggen. Als je de film hebt gezien zal je begrijpen waarom ik zeg dat alles aan je eigen vertrouwen ligt.

Waarom ben jij nog niet zo groot als ronnie dan, als genen geen rol spelen
en ook ik heb twijvels bij alles. Om iets duidelijk te maken hoe ik dingen zie, zou ik zeggen Er is 1 ding wat ik zeker weet en dat is dat ik niets zeker weet, geloof daar draait het om mensen die zeggen dat ze in god geloven maar god om dingen vragen twijvelen, ik twijvel zelf aan mijn twijvels maar ik weet wel dat ik een wil heb die anderen ook zouden hebben als ze erin zouden geloven die meer kunnen als genen kunnen, je moet alleen doen wat je daarvoor moet doen en daarin geloven, wetenschap verbeterd zichzelf constant omdat er steeds vanuit een ander perspectief iets wordt benaderd net zoals men er eerst van overtuigd was dat de aarde plat was,l misschien ligt het nietzozeer aan wat de omstandigheden ons beinvloeden maar andersom, het blijkt dat hersenen reaGEREN VOORDAT JE WAT ZIET......DUS JE ZIET WAT JE DENKT WAT JE gaat ZIEN!!!!. om het niet ingewikkelder te maken verdiep je er eens in en misschien weet je daarna veel niet meer zo zeker... De film is gemaakt met natuurkundigen psychiologen wetenschappers etc. visies van meerdre deskundigen. Geloof in wat je doet en alles komt goed
uiteindelijk zo simpel ik weet het het klinkt te simpel maar misschienw el zo simpel dat het weleens zo zou kunnen zijn. veel mensen gaan niet 'echt' voor iets incl. mezelf maar diegenen die bereiken wat ze willen hebben er vaak alles aan gedaan en vaak is hen verteld dat ze het niet zouden halen uiteindelijk wint de aanhouder altijd. Als je dit echt leeft dasn geloof ik niet meer zo in aanleg aanleg is dan ondergeschikt en laat je niet meer lijden maar laat je je lijden door je wil door je hart en de wetenschap zal dat bevestigen maar tegen die tijd op dat niveau heb je geen wetenschap meer nodig omdat weten 'zijn' is een toestand want alleen dat komt dicht genoeg bij de waarheid. Misschien is het allemaal te ongrijpbaar en dat begrijp ik dan ook best daarom kan ik er ook beter niet over lullen omdat het vaak te theoretisch is en dan is het moeilijker uit te leggen omdat je veel dan verkeerd kunt interpreteren dus nu hou ik erover op.ded.cop zei:ik ben goed op weg maar het is een jarenplan omdat je zelfvertrouwen moet opbouwenen ook ik heb twijvels bij alles. Om iets duidelijk te maken hoe ik dingen zie, zou ik zeggen Er is 1 ding wat ik zeker weet en dat is dat ik niets zeker weet, geloof daar draait het om mensen die zeggen dat ze in god geloven maar god om dingen vragen twijvelen, ik twijvel zelf aan mijn twijvels maar ik weet wel dat ik een wil heb die anderen ook zouden hebben als ze erin zouden geloven die meer kunnen als genen kunnen, je moet alleen doen wat je daarvoor moet doen en daarin geloven, wetenschap verbeterd zichzelf constant omdat er steeds vanuit een ander perspectief iets wordt benaderd net zoals men er eerst van overtuigd was dat de aarde plat was,l misschien ligt het nietzozeer aan wat de omstandigheden ons beinvloeden maar andersom, het blijkt dat hersenen reaGEREN VOORDAT JE WAT ZIET......DUS JE ZIET WAT JE DENKT WAT JE gaat ZIEN!!!!. om het niet ingewikkelder te maken verdiep je er eens in en misschien weet je daarna veel niet meer zo zeker... De film is gemaakt met natuurkundigen psychiologen wetenschappers etc. visies van meerdre deskundigen.

ded.cop zei:wat ik wil zeggen is dat je niet zo moet laten leiden door anderen en wetenschap en middeltjes maar gewoon je ding moet doen das alles, elke x als ik erover uitwijdt wordt het te ingewikkeld maar geloof me Ronny doet er alles voor om de man te zijn die hij vandaag de dag is en ik denk dat vooral dat de reden is waarom hij daar staat hij geeft niet op! vergeet het hele verhaal theorie is niet belangrijk dat wat werkt is belangrijk dat wil ik zeggen.