Fitness Seller

Layne Norton wint PRO-status!

Ik denk niet dat genen het aller belangrijkste zijn maar ik denk de manier hoe je denkt en tegenover iets staat veel belangrijker is. Ik wil niet zeggen dat je niet gezegend moet zijn met de juiste genen om op dat podium te staan maar wat ik wil zeggen is dat ik denk dat wanneer je het over de top bbers hebt het meer aankomt op je 'attitude'. Ja Ronny is een genetische freak maar als je denkt dat hij zijn lichaam alleen daaraan heeft te danken zit er denk ik totaal naast en het komt bij mij over alsof mensen denken dat hij niet wete wat hij doet gewoon de perfecte genen heeft en zomaar 8 x die troffee meeneemt en ik denk dat hij meer respect dan dat verdient.

ded.cop zei:
Ik denk niet dat genen het aller belangrijkste zijn maar ik denk de manier hoe je denkt en tegenover iets staat veel belangrijker is. Ik wil niet zeggen dat je niet gezegend moet zijn met de juiste genen om op dat podium te staan maar wat ik wil zeggen is dat ik denk dat wanneer je het over de top bbers hebt het meer aankomt op je 'attitude'. Ja Ronny is een genetische freak maar als je denkt dat hij zijn lichaam alleen daaraan heeft te danken zit er denk ik totaal naast en het komt bij mij over alsof mensen denken dat hij niet wete wat hij doet gewoon de perfecte genen heeft en zomaar 8 x die troffee meeneemt en ik denk dat hij meer respect dan dat verdient.

Dit ben ik wel deels met je eens, Ronnie heeft er keihard voor moeten werken! Probleem is alleen dat de genetische freaks helemaal niet optimaal hoeven te trainen om spiermassa te kweken. kan dus best dat als hij op een andere manier gaat trainen hij efficienter traint. Maar goed als je ziet dat hij op deze manier dit allemaal heeft bereikt, zal hij wel gek zijn om wat anders te proberen. ;)

Genen zijn natuurlijk van essentieel belang.
Echter iemand met goede genen maar niet de doorzettingsvermogen van een Ronnie (traint al meer als 25 jaar) was nooit daar gekomen waar die was.

Dat een so called naturel zo ver kan komen vinden de meeste bewonderingswaardig maar een Ronnie niet.
Dom gelul natuurlijk.
Als die Layne identiek aan Ronnie zou leven (voeding training herstel supps en AS) zou hij misschien niet zo worden als Ronnie. Dat is genen.
De mogelijkheid om groter te kunnen worden als een ander.
Niet iemand die al flink is voordat ie start zeggen dat ie aanleg heeft. Vind ik zo'n onzin.
Want als een 2e ronnie nog nooit wat aan sport/beweging gedaan heeft kan die ook mega klein lijken terwijl hij wel de perfecte genen heeft!

Maar daar gaat het hier niet om:
Er is een nieuwe pro en die is niet bijster indrukwekkend. Daar ging het om ;)

Denk je nog altijd dat het een normale pro is richard, is gewoon een pro in natural competities, hij is dus geen pro in zin dan de echte pro wedstrijden etc.

peter1988 zei:
Denk je nog altijd dat het een normale pro is richard, is gewoon een pro in natural competities, hij is dus geen pro in zin dan de echte pro wedstrijden etc.

Pff ja slimmerd dat had ik al in de gaten:D

De meeste geloven niet in de complotten van 11 september maar ze geloven wel dat deze kerel Natural is:D

hij is een arrogante kwal en ziet er puffy uit, alleen arms zijn toppie

Terug
Naar boven