Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voeding is nice
moet ook wel met zulke stats
Hoe is de insuline bevallen trouwens?

Persoonlijk zou ik de anavar laten vallen en daarvoor in de plaats winstroltabs nemen waardoor je sneller droger en harder gaat ogen.
eetschema ziet er netjes uit stats ook

Dit is wat ik momenteel eet:
9:00) 120 gram bambix rijstepap, 30 gram rozijnen, 60 gram whey, theelepel kaneel en 3 gram Vit C.
12:00) 130 gram rijst, 200 gram pangafilet, komkommer, eetlepel cocosolie.
15:00) 130 gram Rice&Protein, 350ml sojamelk en een handje amandelen of walnoten.
18:00) 130 gram rijst, 200 gram kipfilet, 4 schijven ananas, eetlepel cocosolie en een stronk brocoli.
21:00) 120 gram bambix rijstepap, 200 gram pangafilet en een eetlepel cocosolie.
24:00) 60 gram Protein6 en een eetlepel lijnzaadolie.
PWO: 100 gram PWO45.
Door de dag heen: komkommer, wortels, tomaten, een appel, een avocado en een grapefruit. Ook doe ik nog twee keer per dag een slok appelazijn.
Volgende week ga ik voor de komende 4 a 6 weken beginnen met:
9:00) 100 gram bambix
12:00) 120 gram rijst
15:00) 130 gram rice&protein
18:00) 100 gram rijst
21:00) 75 gram rijst
Rest blijft hetzelfde.
Doel deze week: massa herwinnen van de slachting op Knockout haha.
Doel vanaf volgende week: op gewicht blijven en toch droger worden.
Alles met dank aan Ibo zijn goede tips!!!
---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------
Zo was ook mijn gedachte. Beetje bij beetje probeer ik telkens minder gear te gebruiken, maar meer effort erin te steken.
Jij ook succes!
Vraag me af hoe je eruit ziet (gezicht), als je vaker op zulke feestjes komt, ook wel eens xxlerator toevallig?
Knockout was leuk feestje héVraag me af hoe je eruit ziet (gezicht), als je vaker op zulke feestjes komt, ook wel eens xxlerator toevallig?
![]()

Leuk maar zo ****ing warm, niet normaal gewoon...
---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------
Ik was vrij gemakkelijk te herkennen op knockout![]()
maar ook wel eens xxlerator?
dan herken ik je daar vast wel 
Dit is wat ik momenteel eet:
9:00) 120 gram bambix rijstepap, 30 gram rozijnen, 60 gram whey, theelepel kaneel en 3 gram Vit C.
12:00) 130 gram rijst, 200 gram pangafilet, komkommer, eetlepel cocosolie.
15:00) 130 gram Rice&Protein, 350ml sojamelk en een handje amandelen of walnoten.
18:00) 130 gram rijst, 200 gram kipfilet, 4 schijven ananas, eetlepel cocosolie en een stronk brocoli.
21:00) 120 gram bambix rijstepap, 200 gram pangafilet en een eetlepel cocosolie.
24:00) 60 gram Protein6 en een eetlepel lijnzaadolie.
PWO: 100 gram PWO45.
Door de dag heen: komkommer, wortels, tomaten, een appel, een avocado en een grapefruit. Ook doe ik nog twee keer per dag een slok appelazijn.
Volgende week ga ik voor de komende 4 a 6 weken beginnen met:
9:00) 100 gram bambix
12:00) 120 gram rijst
15:00) 130 gram rice&protein
18:00) 100 gram rijst
21:00) 75 gram rijst
Rest blijft hetzelfde.
Doel deze week: massa herwinnen van de slachting op Knockout haha.
Doel vanaf volgende week: op gewicht blijven en toch droger worden.
Alles met dank aan Ibo zijn goede tips!!!
---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------
Zo was ook mijn gedachte. Beetje bij beetje probeer ik telkens minder gear te gebruiken, maar meer effort erin te steken.
Jij ook succes!
Schema ziet er goed uit, beetje vergelijkbaar met die van mij,
zit zelf op 3x 200gr panga per dag (geen kip)
neem bij mn panga echter olijfolie, wat voor verbetering is cocosolie?

Half mei, begin juni is het weer zover; ik ga een lean mass/cut kuurtje doen voor de zomer.
Tot het zover is, heb ik de doelstelling om droger te worden maar wel op gewicht te blijven. Door downsizen ivm solliciteren naar een hoge functie is dat momenteel 123 kilo bij zo een 10%, waarbij ik vooral nog naar eigen zeggen nog te vochtig ben. Door middel van sterke aanpassingen in mijn dieet, werk ik daar nu hard aan.
Helaas wel 2 kilo kwijtgeraakt op Knockout afgelopen zaterdag, waarvan al weer 1 kilo terug. Klote feesten altijd
Einddoel is 6 a 7% boven de 115 - liefst 118 - kilo, waarna ik niet meer boven de 8% en 120 kilo wil uitkomen ivm werk (lees: niet te opgeblazen meer worden).
Ik ga deze keer de kuur heel anders doen. In de plaats van mijn pijlen te richten op één main AAS, heb ik dit in gedachte:
Week 1-12: 125mg Test E per week
Week 1-10: 400mg Primo per week
Week 1-10: 200 a 300mg Tren E per week
Week 1-6: 50mg Anavar per dag
Ik zit nog een beetje in dubio met betrekking tot de Tren dosering. Iemand op of aanmerkingen? Bij mijn vorige kuur ging ik erg goed op 300mg en nu vraag ik mezelf af of 200mg ook al afdoende blijkt te zijn.
) bold erbij.Ik vind het een zeer nette kuur, misschien toch (kom ik weeerr) bold erbij.
Desnoods op 150 mg erbij.
succes bro denk dat het goed gaat werken.
Voeding schema ziet er top uit.
wat doet zo'n lage dosis bold dan volgens jou?
Heb namelijk nog wat bold liggen, misschien dat ik dat ook eens binnenkort low dose erbij pak als het tenminste wat oplevert.
aan de andere kant wat meer massa mag ook wel bij mij 
Leuk maar zo ****ing warm, niet normaal gewoon...
---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------
Ik was vrij gemakkelijk te herkennen op knockout![]()