XXL Nutrition

Lean mass kuur

Google maar eens;)

Verhoogt alleen je stofwisseling maar tot 12%... + zo een dertigtal andere voordelen.:p

:eek:.. waarom kom ik hier nu pas achter:o
anyway bedankt voor de tip!:D

Wat voor soort/merk heb jij?

(kan je nog geen karma geven... hou je tegoed)

• Topic Starter Topic Starter
Wat geen Karma!!!:mad:

Haha

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Karma mag je overigens aan Ibo geven ;)

Wat geen Karma!!!:mad:

Haha

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Karma mag je overigens aan Ibo geven ;)

:p "karma punten verdelen" crap ;)

;) zal eens kijken of meneer ibo er blij van word dan:p

Laatst bewerkt:
en ik dan :(

Nee, komende tijd full focus op hard en droog worden. Feesten begint voor mij weer bij Befqon als ik een kaartje kan bemachtigen wel te verstaan. Iig veel plezier bij xxlerator.

En strandfeestjes Bloemendaal? Had je wel verwacht op opening woodstock trouwens :(

:roflol: och.. nou vooruit dan maar.. ben de beroerdste ook niet;)

jouw geef ik al te veel hahahahaha,

je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Flash1982 opnieuw punten kan geven.

hehehhe krijg je van mij tegoed. :D

Bold is wel synergetisch met primo

Laatst bewerkt:
:eek:.. waarom kom ik hier nu pas achter:o
anyway bedankt voor de tip!:D

Wat voor soort/merk heb jij?

(kan je nog geen karma geven... hou je tegoed)

Zijn wel ziek veel voordelen te vinden over cocosolie echt een aanrader !

Dit is wel een nadeel of een voordeel in de cut:

Naast het stimuleren van de verbranding heeft cocosolie ook een verzadigend effect: men krijgt minder snel honger of trek, waardoor het toevoegen van cocosolie aan uw dieet ervoor zorgt dat er dagelijks minder calorieën gegeten worden. Het klinkt raar, maar cocosolie helpt dus bij het afvallen.

Laatst bewerkt:
Kuur ziet er goed uit man en ja ivm feesten altijd k*t :( vandaag daydream geweest, gelukkig geen alcohol aangeraakt! defqon is jammer genoeg uitverkocht..

Droge spiermassa kan je zeker nog aanzetten trust me :) tren op 200 mg vindk zat, als ik hoger doseer begin ik me ineens als een jerkoff te gedragen en dat vinden mensen rondom je echt niet fijn :rolleyes:..

Hebben we elkaar nog gezien?

Nee, had het me anders wel kunnen herinneren. Heb geen beesten zoals jij gezien daar.

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Kuur ziet er goed uit man en ja ivm feesten altijd k*t :( vandaag daydream geweest, gelukkig geen alcohol

Temperatuur bij daydream was gelukkig wel een heel stuk beter als bij knock out

Naast het stimuleren van de verbranding heeft cocosolie ook een verzadigend effect: men krijgt minder snel honger of trek, waardoor het toevoegen van cocosolie aan uw dieet ervoor zorgt dat er dagelijks minder calorieën gegeten worden. Het klinkt raar, maar cocosolie helpt dus bij het afvallen.

Dat heeft iedere olie/vet, is niet specifiek voor cocosolie ofzo, dit ivm het omzetten naar vetzuren bij vertering en het daardoor trager verteren van de gehele maaltijd etcetc..

Var droppen, verder ziet het er prima uit seekert.

@seeker, ik ben erg benieuwd naar da manier waarop je traint. Heb je ergens een schema staan?! Heb gezocht (misschien niet goed) maar kon niets vinden.

BVD!

Vroeg het me ook af :p

seeker leeft nog?:p Kan je es naar je PB's kijken, je inbox zit vol :p!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga waarschijnlijk mee doen met de contest en dan ga ik dat allemaal in mijn log behandelen.

Terug
Naar boven