Fitness Seller

Leander schouderpose

Ziet er goed uit bro!

Wat zijn je stats?

Netjes! Maar heb je in die periode van 6 jaar bepaalde doelen die je had willen behalen, of die je nog wilt behalen?

Erectors kunnen werk gebruiken. Voor de rest lijk je bijna geen progressie gemaakt te hebben vanuit je gallery bekeken

• Topic Starter Topic Starter
1.80 cm 83 kg +/- 10% vet, bench 1x100, squat 1x150 deadlift 1x170

Netjes! Maar heb je in die periode van 6 jaar bepaalde doelen die je had willen behalen, of die je nog wilt behalen?
Ik woog 65 kilo toen ik begon dus opzich heb ik al best wat behaald vind ik, mijn doel is nu om van mijn schouderblessure af te komen en groter worden en misschien een wedstrijd draaien.

Erectors kunnen werk gebruiken. Voor de rest lijk je bijna geen progressie gemaakt te hebben vanuit je gallery bekeken

Dit is dan ook een schouderpose en geen rugpose, vergeleken met vorig jaar misschien niet veel progressie gemaakt, maar als je het vergelijkt met 3 jaar geleden zeker wel.

Ik vind je krachtstats best netjes.

ziet er netjes uit!

Ik vind je krachtstats een beetje mager voor 6 trainingsjaren.

Je fysiek is echter prima, en daar gaat het uiteindelijk toch om.

Hoi patser :wave:

Just kidding... :D

Ken ik jou?

Netjes hoor. Maar volgens mij zit jij al heel lang op hetzelfde niveau of niet?

Tijd voor een kuur!

Nog lang niet.

Geen slechte fysiek, helemaal niet. Maar na zes jaar training had er wel wat meer ingezeten.

De eerste 2 jaar heb ik eigenlijk verkloot omdat ik bij de landmacht zat en dus amper goed kon eten en dus ook helemaal niks aangekomen, en ik heb nog een half jaar niks gedaan en ben alles kwijtgeraakt.

watvoor wedstrijd had je in gedachte?
hoop dat je niet nu al naar juice wil grijpen,want denk dat jij nog wel heel veel moet/kan gainen naturel

Terug
Naar boven