- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan prima op 26 jaarige leeftijd en 6 jaar training.
Kan prima op 26 jaarige leeftijd en 6 jaar training.
Niet iedereen hoeft 100kg bij 9 % te zijn en een 700 totaal te hebben
Het is ook verleidelijk. Heb er zelf natuurlijk ook wel eens aan zitten denken. Sommige gasten bij ons zie je dan gewoon iedere week groeien als ze aan het kuren zijn. Dat zijn dan van die momenten dat ik dan denk van "sjezus hoe zal ik eruit komen te zien met roids". Is verleidelijk maar heb besloten dat ik gewoon natural blijf. Het is hoe dan ook niet goed (tot slecht) voor het lichaam. Het is in ieder geval nooit zo gezond als de natural way! En ik train ook voor m'n gezondheid.
Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten wat ie doet.
Ook even offtopic hoor;
Toch denk ik dat verantwoord gebruik met niet al te grote hoeveelheden (en vooral niet te vaak!!!), zelfs gezonder is dan natural trainen. Als je jaar in jaar uit keihard beukt en tot het uiterste gaat, kan dat nooit echt gezond zijn. Ook natural niet. Daarom denk ik dat kleine ondersteuningen zeer goed voor het herstellend vermogen zijn van je lichaam en je het op ten duur zelfs langer volhoud qua gezondheid/blessures. Nogmaals benadrukken op kleine hoeveelheden AAS...
Het probleem is luppie, 6/8 jaar trainen en een 350 totaal zegt iets over iemands doorzettingsvermogen. Met die stats heb je gewoon nooit consistend year long door getrained voor die tijd. Geen zin meer hebben/druk op het werk of school. Als je je als natural al door dat soort smoesjes laat tegenhouden dan ga je in de kuur er helemaal aan.
Waarschijnlijk gained leander 5 kilo, ziet er nog niet uit en zakt kankerhard af na de kuur. Het gaat niet om de trainingstijd maar over doorzettingsvermogen. De een heeft dat na 1 jaar hard trainen al de ander na 10 jaar aankakken nog niet.