XXL Nutrition

Leander schouderpose

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog geen wedstrijd in gedachten ofzo, maar het is zo verleidelijk om te kuren ook al ben ik er een beetje bang voor om eerlijk te zijn.

Waarom nu al kuren? Met jou lengte kun je er echt nog wel een kilootje of 10 bij trainen.

Ik kwam van 65 kilo

Ik vanaf 69 en zit nu tegen de 97. Ook naturel.

Oke jij wint. :D

lol

Ik bedoel dit niet als competitie hoor :D

Wil er alleen maar mee zeggen dat je er naturel echt nog wel meer uit kan halen. Je hebt toch flink wat progressie gemaakt in de jaren dat je traint. Gewoon doorzetten die lijn. Als het niet persee nodig is zou ik die rotzooi mooi links laten liggen!

Weet ik, het was maar een grapje.
Ik moet maar eens kijken of ik meer uit mijn voeding kan halen en nog harder trainen, maar een kuurtje blijft wel verleidelijk.

Naar de 95-100 moet je wel lukken hoor. :)

Het is ook verleidelijk. Heb er zelf natuurlijk ook wel eens aan zitten denken. Sommige gasten bij ons zie je dan gewoon iedere week groeien als ze aan het kuren zijn. Dat zijn dan van die momenten dat ik dan denk van "sjezus hoe zal ik eruit komen te zien met roids". Is verleidelijk maar heb besloten dat ik gewoon natural blijf. Het is hoe dan ook niet goed (tot slecht) voor het lichaam. Het is in ieder geval nooit zo gezond als de natural way! En ik train ook voor m'n gezondheid.

Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten wat ie doet.

Heb je foto's van jezelf?

[Link niet meer beschikbaar]

Spuit derin leander, als je dit in 6 jaar naturel trainen bereikt moetje minstens nog 6 jaar trainen voor ergens in de 90+ te landen, tegen die tijd ben je al 32:eek: Daarom spuit erin;):D

Kan prima op 26 jaarige leeftijd en 6 jaar training.
Niet iedereen hoeft 100kg bij 9 % te zijn en een 700 totaal te hebben

Het probleem is luppie, 6/8 jaar trainen en een 350 totaal zegt iets over iemands doorzettingsvermogen. Met die stats heb je gewoon nooit consistend year long door getrained voor die tijd. Geen zin meer hebben/druk op het werk of school. Als je je als natural al door dat soort smoesjes laat tegenhouden dan ga je in de kuur er helemaal aan.

Waarschijnlijk gained leander 5 kilo, ziet er nog niet uit en zakt kankerhard af na de kuur. Het gaat niet om de trainingstijd maar over doorzettingsvermogen. De een heeft dat na 1 jaar hard trainen al de ander na 10 jaar aankakken nog niet.

Laatst bewerkt:
Het is ook verleidelijk. Heb er zelf natuurlijk ook wel eens aan zitten denken. Sommige gasten bij ons zie je dan gewoon iedere week groeien als ze aan het kuren zijn. Dat zijn dan van die momenten dat ik dan denk van "sjezus hoe zal ik eruit komen te zien met roids". Is verleidelijk maar heb besloten dat ik gewoon natural blijf. Het is hoe dan ook niet goed (tot slecht) voor het lichaam. Het is in ieder geval nooit zo gezond als de natural way! En ik train ook voor m'n gezondheid.
Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten wat ie doet.

Ook even offtopic hoor;
Toch denk ik dat verantwoord gebruik met niet al te grote hoeveelheden (en vooral niet te vaak!!!), zelfs gezonder is dan natural trainen. Als je jaar in jaar uit keihard beukt en tot het uiterste gaat, kan dat nooit echt gezond zijn. Ook natural niet. Daarom denk ik dat kleine ondersteuningen zeer goed voor het herstellend vermogen zijn van je lichaam en je het op ten duur zelfs langer volhoud qua gezondheid/blessures. Nogmaals benadrukken op kleine hoeveelheden AAS...

Ook even offtopic hoor;
Toch denk ik dat verantwoord gebruik met niet al te grote hoeveelheden (en vooral niet te vaak!!!), zelfs gezonder is dan natural trainen. Als je jaar in jaar uit keihard beukt en tot het uiterste gaat, kan dat nooit echt gezond zijn. Ook natural niet. Daarom denk ik dat kleine ondersteuningen zeer goed voor het herstellend vermogen zijn van je lichaam en je het op ten duur zelfs langer volhoud qua gezondheid/blessures. Nogmaals benadrukken op kleine hoeveelheden AAS...

Op welke AAS doel je dan?

Je moet alleen al eens lezen wat nolvedex met je kan doen....
Dan haak je al af... iig ik wel.

Het probleem is luppie, 6/8 jaar trainen en een 350 totaal zegt iets over iemands doorzettingsvermogen. Met die stats heb je gewoon nooit consistend year long door getrained voor die tijd. Geen zin meer hebben/druk op het werk of school. Als je je als natural al door dat soort smoesjes laat tegenhouden dan ga je in de kuur er helemaal aan.

Waarschijnlijk gained leander 5 kilo, ziet er nog niet uit en zakt kankerhard af na de kuur. Het gaat niet om de trainingstijd maar over doorzettingsvermogen. De een heeft dat na 1 jaar hard trainen al de ander na 10 jaar aankakken nog niet.

Nou jah ieder zijn mening erover. Maar vind een kuurtje best wel kunnen als de traiNing en voeding er wel op aan gepast zijn anders is het idd weg gegooid geld. Verder vind ik ook dat iedereen het zelf moet weten want het is zijn haar lichaam en dan vind ik wel dat een ander zijn mening er over mag geven. Maar als hij dan ook gaat kuren alle steun en info gaat krijgen van mede dbb behalve dan alleen gegatief er over te zijn.

Maar goed ieder zijn eigen mening. :D

Ik zou het zelf iig nog niet doen want ik denk dat er naturel nog wel wat te halen valt.
En zelf ben ik nog al bang voor de gevolgen

Als ik die foto's van richie rich zie dan denk ik niet dat ik dat naturel ga behalen!

Is dat je doel dan?
Zoals de meesten hier al zeggen je had er misschien nog veel meer uit kunnen halen. Wat natuurlijk goed is want dat betekend dat je nog lang niet op je max zit!

Nice. Je ziet er zwaarder en sterker uit dan je bent. :)

Terug
Naar boven