Richie Rich
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 5
Ook even offtopic hoor;
Toch denk ik dat verantwoord gebruik met niet al te grote hoeveelheden (en vooral niet te vaak!!!), zelfs gezonder is dan natural trainen. Als je jaar in jaar uit keihard beukt en tot het uiterste gaat, kan dat nooit echt gezond zijn. Ook natural niet. Daarom denk ik dat kleine ondersteuningen zeer goed voor het herstellend vermogen zijn van je lichaam en je het op ten duur zelfs langer volhoud qua gezondheid/blessures. Nogmaals benadrukken op kleine hoeveelheden AAS...
ff offtopic verder

Waarom zou naturel beuken jaar in jaar uit niet gezond zijn dan? Het enige wat ik persoonlijk ondervind zijn de blessures die zo nu en dan bij me opspelen. Maar dat heeft vooral ook te maken met de onervarenheid van toen ik begon met trainen.
Juicers heb imo zeker net zo'n grote kans op blessures. Je word immers weer een heel stuk sterker waarbij je dus steeds meer gewicht gebruikt tijdens te trainen. Dit moeten je pezen en aanhechtingen ook kunnen verdragen wat dus niet altijd het geval is (als ik in mijn omgeving kijk).
En ja, verantwoord kleine hoeveelheden..... Dat is natuurlijk minder slecht dan een paar keer per jaar je lijf volspuiten met vanalles en nog wat

@TS Misschien moet je het wel meer in je voeding gaan zoeken om weer wat progressie te maken. Weet natuurlijk niet of dat al goed is en daarbij natuurlijk ook veel afwisselen met trainingsschema's.

)