MuscleMeat

Lee priest 6 weken voor Ironman

impressive hoor Lee...

Al goed bezig. Ik zou wat meer aandacht aan je trapezius geven. Voor de rest lekker gaan bulken...

;)

ziet er keurig uit. Alleen hij moet die oorbellen uit doen, zijn hoofd lijkt daardoor wat vrouwelijk.

ramonovietsj zei:
ziet er keurig uit. Alleen hij moet die oorbellen uit doen, zijn hoofd lijkt daardoor wat vrouwelijk.
so what? it's all about he muscles:D
@the oak wel met je eens zn traps lijken vrij klein maar kan door de manier van fotograferen komen

Man, dat is toch echt een beest die kerel. Jammer dat hij zo klein is. Vind ik persoonlijk niet zo mooi.

willem9 zei:
Man, dat is toch echt een beest die kerel. Jammer dat hij zo klein is. Vind ik persoonlijk niet zo mooi.
weinig aan te doen:D maja hoe kleiner hoe sneller het fysiek vol is, maja als je groot bent en je fysiek is vol dan ist vaak wel mooier idd :)

huge motherfukker.

Hij kijkt alleen zo ongelukkig net of ie zich heel Klote voelt.

Waar ik me iets van kan voorstellen als je net een loeizware work out achter de rug hebt.

bruut kereltje die Lee, een van mijn favorieten ook. Vind jammer genoeg z'n fysiek elk jaar minder worden op de wedstrijd zelf.

:eek: Lee priest wordt genaaid bij wedstrijden, terwijl ie de hoogste spierdichtheid heeft. Zo klein en evenveel spiermassa als de rest -------->Freaky

niet een van mijn favorieten maar wat een beest :eek:

Freaky man, ziet r vet uit die gast!

Als je het mij vraagt is het de mooiste bodybuilder allertijden van zijn formaat. De meeste kleine bodybuilders met veel massa zien eruit als kleine vleesproppen :)

Damn wat is die gek toch goed..... wat een armen :eek:

Vindt hem wel een sympathieke gast,
Fysiek vindt ik ook wel goed, zn lengte zit hem iid niet mee, maar daar heeft hij zelf niet voor gekozen he ;)

Leuke quote in zijn film, als ik het me goed herinner. Daar zegt ie zoiets als; "The other pro's aren't big! They're are tall! I'm big!" Hij ziet er goed uit, wat een massa op zo'n klein frame.

jammer dat ie zich zo laat gaan off season . :rolleyes:

nou daar hoef je maar een paar jaartjes flink voor te trainen dan ben je er wel :P

ik vind het verschil in linker en rechter arm wel heel groot. Maargoed zolang ik nog niet op zo`n niveau zit of er ooit zal komen moet ik mn muil houden ;) Tis een vreselijk mooie BB om te zien idd.

-jeffrey- zei:
ik vind het verschil in linker en rechter arm wel heel groot. .

valt enorm mee, je bedoelt zeker die 2e foto? heb je er al s over na gedacht datgene wat jij verschil noemt komt door de stand van zijn polsen?als je goed kijkt zie je dat zijn polsen niet allebij indezelfde stand staan, en dan lijkt t net of er verschil in zit terwijl dit in weze komt door de manier van aanspannen.

Terug
Naar boven