MuscleMeat

Lee Priest updates topic

Bezoekers in dit topic

Omdat we een idioot monetaire systeem hebben moeten mensen werken (in bepaalde zin slavernij) die leid tot al de depressieve en levenloze mensen?

Mensen moeten hun job quiten (als ze die met tegenzin doen), een uitkering aanvragen (in de tussentijd) en denken wat ze WEL willen doen. Niet gewoon 'suck it up' omdat je denkt dat jij betaald voor hun.

wat dacht je ervan om actief te denken en zoeken naar een andere baan voordat je je huidige opzegt?
 
wat dacht je ervan om actief te denken en zoeken naar een andere baan voordat je je huidige opzegt?

Kunnen ze doen, maar uit ervaring gaan mensen dan gewoon niets ondernemen.(apathisch) Verder zie ik echt niet in waarom mensen niet gewoon even kunnen chillen en rustig bedenken wat ze willen doen.
 
Kunnen ze doen, maar uit ervaring gaan mensen dan gewoon niets ondernemen.(apathisch) Verder zie ik echt niet in waarom mensen niet gewoon even kunnen chillen en rustig bedenken wat ze willen doen.

Omdat mensen gewoon moeten zorgen dat ze hun eigen geld verdienen. Uitkeringen zijn niet in het leven geroepen voor mensen die willen chillen.
 
Omdat mensen gewoon moeten zorgen dat ze hun eigen geld verdienen. Uitkeringen zijn niet in het leven geroepen voor mensen die willen chillen.

Strong topic derail. Nogmaals, je mening is gebaseerd op je huidige situatie en het idiote monetaire systeem. Ik zou zelfs zeggen dat de meeste mensen er goed zouden aan doen om een tijd 'te chillen', 80-90% van de mensen zien er depressief en ongelukkig uit voor een reden.
 
Kunnen ze doen, maar uit ervaring gaan mensen dan gewoon niets ondernemen.(apathisch) Verder zie ik echt niet in waarom mensen niet gewoon even kunnen chillen en rustig bedenken wat ze willen doen.

Ben ik het wel mee eens. Kunnen ook geweldig creatieve dingen uit voort komen zoals goede muziek ofzo. Persoonlijk zou ik doorwerken, ook al vind ik het werk niet leuk, maar ik snap heel goed dat sommige mensen dit niet kunnen/willen. Deze mensen zouden uiteindelijk slechter af zijn wanneer zij met een burnout richting de psycholoog kunnen.
 
Lol, dat je geen goed argument hebt dat het nergens op slaat zegt al genoeg natuurlijk.

Wat wil je veranderen aan mijn mening? Ik vind het gewoon kansloos zo'n tattoo in je face.

Heb ik geen argument voor nodig.
 
Dat gezeik over z'n tattoo's hiero. Het gaat toch om z'n fysiek?

priest_finger2.jpg


Dit dus
 
Wat wil je veranderen aan mijn mening? Ik vind het gewoon kansloos zo'n tattoo in je face.

Heb ik geen argument voor nodig.

Ik wil niks veranderen aan je mening, was alleen benieuwd of je een goed argument had
 
Laatst bewerkt:
Jonge wat lul je dom, het is zijn smaak niet dat is een argument.

Lol, dat had hij ook zelf kunnen zeggen.

Ik kon natuurlijk ook niet weten dat meneer zo zou reageren als ik hem gewoon om een argument vroeg.

Maar genoeg van dat trieste gedoe hierover.
 
Laatst bewerkt:
Lol, dat had hij ook zelf kunnen zeggen.

Ik kon natuurlijk ook niet weten dat meneer zo zou reageren als ik hem gewoon om een argument vroeg.

Maar genoeg van dat trieste gedoe hierover.

#houoppppp #yolo #swag #kookieks
 
#houoppppp #yolo #swag #kookieks

Yolo.. het woord wat je kan gebruiken als je 15 bent, iets stoms doet, en een goeie smoes nodig hebt.
Als je bijvoorbeeld een leraar zijn oog uit prikt, met een vork, dan zeg je yolo.

Toen ik 15 was en wat stoms deed gebruikte we als smoes "schijt aan".
Dat was veel beter dan de yolo instelling, al zeg ik het zelf. :D

Maar dat komt waarschijnlijk omdat de meeste justin bieberfans van die hysterische yolo handicaps zijn.
 
Laatst bewerkt:
Jij bent natuurlijk inmiddels wel de laatste die 'wat lul je dom' moet zeggen.
Hier heb ik totaal niet van terug. ;)

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 10:37 ----------

Yolo.. het woord wat je kan gebruiken als je 15 bent, iets stoms doet, en een goeie smoes nodig hebt.
Als je bijvoorbeeld een leraar zijn oog uit prikt, met een vork, dan zeg je yolo.

Toen ik 15 was en wat stoms deed gebruikte we als smoes "schijt aan".
Dat was veel beter dan de yolo instelling, al zeg ik het zelf. :D

Maar dat komt waarschijnlijk omdat de meeste justin bieberfans van die hysterische yolo handicaps zijn.

Haha geweldige post Jordy, ben het wel met je eens idd. Ik gebruik yolo cynisch maar het is inderdaad een bijzonder achterlijke term.
 
Zijn hoofd is even groot als zijn benen - in de bulk. En zijn benen zijn huge.
Vroeger zag hij er wel beter uit. Betere proportions en kleinere hoofd. ;) Bodybuilders van deze tijd zien er gewoon niet uit. Zonde. Bigger is not better. :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven