AndroidHealthClinic

Leeftijdsverschil ideaal voor goede relatie

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
HLN.be: Vrouw - Leeftijdsverschil ideaal voor goede relatie (42042)

art_large_47107.jpg

art_large_47108.jpg

Mannen die op groene blaadjes jagen, hebben voortaan een geldig excuus. Onderzoekers claimen dat heren beter af zijn met een partner die zes jaar jonger is. Meisjes lonken beter naar een jongen die vier jaar ouder is. De reden? Mannen zetten op die manier meer nakomelingen op de wereld en vrouwen zijn veiliger af met een oudere vriend.

Meer nakomelingen
Eerdere studies bevestigden al dat vruchtbaarheidsinstincten ons drijven in onze partnerkeuze. Nieuw is de vaststelling dat een leeftijdsverschil tot meer nakomelingen leidt. Antropoloog Martin Fieder sprokkelde hiervoor informatie van duizenden koppels uit de Zweedse nationale registers.

Opmerkelijk is dat koppels die hun relatie beëindigden, nadien steeds naar een jongere partner grijpen. "Dat mannen een groen blaadje lusten, wisten we al langer. Dat ook dames na een scheiding een jonger exemplaar zoeken, is verrassend. Omdat de meesten zelf al een jaartje ouder worden, zoeken ze allicht naar een meer viriele man", aldus Dr. Fieder. (lvl)

Ik val op MILFjes

Ja dat komt omdat hun credit card limiet dan ruimer is. En de groen blaadjes met DBB-ers kunnen nken omdat manlief impotent is.

Hebben mensen tegenwoordig niks anders meer te doen als onzin onderzoeken uitvoeren???

oudere mannen willen logischerwijs een groen blaadje.
jongere mannen voelen zich ook wel aangetrokken tot milfs en geef ze eens ongelijk :p

jongere vrouwen willen natuurlijk iemand die zn leven op de rails heeft. een goed inkomen heeft, macht, status. dat zijn vaak meer doorslaggevende factoren dan zn fysieke appereance. behalve voor oudere vrouwen die die dingen vaak zelf al wel hebben en dus ook wel een groen blaadje lusten.

hoef ik geen onderzoek voor te doen :P

Zozo. Zegt Dr. Fieder dat......

Mijn vriend is dertien jaar ouder. Oudere mannen ruleren.

is hij toevallig ook rijk?

:P

voel me goed bij vrouwen rond de 36a 38:p

:roflol:
Wat doe je dan nog bij hem?

Je gaat met toch niet vertellen dat het zo'n bejaarde rocker is met lang haar.

Ik ben geen breezah die alleen gaat voor geld, macht en status.

dank je voor t compliment, mijn vrouw denkt er ook zo over!

( BTW: mijn vrouw is 8 jaar jonger dan ik)

jij bent 24, je vriend is 37???
.......hij heet toch niet toevallig Eric??
;)

Nee, héél toevallig niet. :P

wat is een goed leeftijdsverschil dan?

Jeuj, ik heb een jongere vriendin..

hmmm die van mij is ook jonger hahaha dus ik heb dat weer eens goed gedaan...

Terug
Naar boven