- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bruut, een homo die voetbal voor alles laat gaan, niet kan koken, simpel is, bumperkleeft etc. Dat is geen echte man, dat is gewoon een lompe boer.
leuk om te lezen
Jij toch ook?
Nu hebben ze het al over retrocoïtusuelen...?! Ik ben nooit een 'nieuwe man' geweest. However, voetbal laat ik aan me voorbij gaan.

Hoor je het El Smurfo?!
Metrocoïtusuelen zijn trouwens gewoon latente homofielen.

Dan hoop ik voor jou dat je het toch enkel op dat bier/voetbal hebt.

jeetje wat een hoop gezeik, kunnen mensen niet gewoon hun zelf proberen te zijn ipv aan stereotypes te gaan voldoen. Als vrouwen dit van mij verlangen kunnen ze opt*fen![]()
Echte mannen lezen dit soort crap niet, echte mannen boeit het geen fl**ker hoe een echte man zich zou moeten gedragen.
Bruut, een homo die voetbal voor alles laat gaan, niet kan koken, simpel is, bumperkleeft etc. Dat is geen echte man, dat is gewoon een lompe boer.
helemaal mee eens.
een man is man die een bumberklever tot stoppen dwingt , hem uit zijn auto trekt en een peer op zijn linker oog geeft en daarna rustig verder rijd.
en een man moet kunnen koken.[/quote]
*UMMIE !!
Jaa tot op zekere hoogte is het wel nodig dat er duidelijkheid word geschept over wie nou 'het mannetje' is.. das dan wel weer jammer van die metro's..Er zitten best een paar goede punten bij, die verkeerstoestanden en de tweede helft van de vrouwenpunten zijn gewoon fout zeg. Mensen in gevaar brengen en lomp wezen is gewoon yuck.
Beleefdheid, sterke armen en doortastendheid zijn wel aangenaam hoor, je voelt je dan ook meer vrouw. Niet kunnen koken kan ook wel iets aandoenlijks hebben. Mijn eerste vriendje kon eigenlijk alleen BBQ'en.
Echte mannen hebben als één van hun levensdoelen een natural 300kg deadlift.

Het Oostenrijkse keldermonster Josef Fritzl heeft in de gevangenis al 200 liefdesbrieven ontvangen waarin vrouwen zich aan hem aanbieden. De briefschrijfsters vinden dat Fritzl "verkeerd begrepen is" en "een goed hart heeft".
"Slechte pad"
In veel van de brieven zeggen de bewonderaarsters - die overigens uit heel de wereld schrijven - dat ze geloven dat Fritzl zijn dochter Elisabeth 24 jaar lang in een kelder opsloot "om ervoor te zorgen dat ze niet het slechte pad op zou gaan" en "zo niet in aanraking kwam met drugs en drank".
"Vreugde van het moederschap"
Ook iets wat vaak terugkomt: Fritzl verwekte zeven kinderen bij zijn dochter om "haar de vreugde van het moederschap" te leren kennen.
http://www.hln.be/hln/nl/2522/Inces...zl-kreeg-al-meer-dan-200-liefdesbrieven.dhtml
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/06/fritzl_ontvangt_200_liefdesbri.html