AndroidHealthClinic

Leeftijdsverschil ideaal voor goede relatie

mijn vrouwtje is bijna 5 jaar ouder .lekker hoor maar ik zie er ouder uit

hmm idd mijn vriendinnetje is ook jonger. In die leeftijdscategorie 19 tm 25 heb ik gewoon veel meer keuze :D. Ik zie wel dat meiden van een jaar of 25 26 allemaal een veel oudere vriend hebben.

Ik ga voor de tieners zolang het nog kan ;)

Ik ben 31, m'n vriendin is 22. Werkt prima.

En 46 en 13 dan? Kan dat?

mijn ex was 9 jaar jonger

hmm.. persoonlijk ben ik ook van mening dat je beter oudere vriend kan hebben.. Vanwege het vrouwen-zijn-volwassener-dan-mannen-idee.. Maar eehh.. Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen aangezien ik 19 ben en riggard 18.. :heart:

hmm.. persoonlijk ben ik ook van mening dat je beter oudere vriend kan hebben.. Vanwege het vrouwen-zijn-volwassener-dan-mannen-idee.. Maar eehh.. Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen aangezien ik 19 ben en riggard 18.. :heart:

:roflol:

ik ben 7 jaar ouder dan mn vriendin, gaat prima

dan ben jij zeker de man des huizes??
:D:D:D

Hahaha, nou nee hoor het is gewoon gelijk :D

En ik had het ook over UITZONDERINGEN he ;)

Ik vond hem al leuk.. en toen hoorde ik pas dat hij jonger was haha.. terwijl ik hem 20 had geschat :o

Ik heb ook een oudje aan de haak geslagen... :D :D :D

Maar hij maakt wel overheerlijke warme broodjes... :kiss:

Ik heb ook een jonkie aan de haak geslagen...

Maar ze wil steeds warme broodjes... :o

wanna date? ^^

Ik ben 36 mijn vrouw 28. heb ik effe geluk :lol:

Terug
Naar boven