Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze hebben niet allemaal een kunstgebit op die leeftijd, denysis

hmm.. persoonlijk ben ik ook van mening dat je beter oudere vriend kan hebben.. Vanwege het vrouwen-zijn-volwassener-dan-mannen-idee.. Maar eehh.. Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen aangezien ik 19 ben en riggard 18..![]()

hmm.. persoonlijk ben ik ook van mening dat je beter oudere vriend kan hebben.. Vanwege het vrouwen-zijn-volwassener-dan-mannen-idee.. Maar eehh.. Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen aangezien ik 19 ben en riggard 18..![]()

Ik ben geen breezah die alleen gaat voor geld, macht en status.
Nee, héél toevallig niet.![]()

Breezah is breezah, geld, macht en status is heel iets anders![]()

Breezah is breezah, geld, macht en status is heel iets anders![]()

ze hebben niet allemaal een kunstgebit op die leeftijd, denysis![]()