XXL Nutrition

Lees deze kranten artikels eens en zie het verband..

Allochtone reljeugd onderzocht

De gemeente Amsterdam gaat onderzoek doen naar psychische stoornissen en verstandelijke beperkingen bij allochtone jongeren.

Volgens stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch heeft zeker de helft van de probleemjongeren in zijn wijk psychische problemen. En uit een onderzoek van psychiater Jean-Paul Selten is gebleken dat Nederlands-Marokkaanse jongens een veel groter risico lopen op een psychotische stoornis.

[Link niet meer beschikbaar]

en...:
--------------------------------------------------------------------------------

Turken en Marokkanen plegen graag inteelt

Een kwart van de Turken en twintig procent van de Marokkanen is getrouwd met een familielid. Een langlopend Rotterdams onderzoek heeft aangetoond dat deze primitief denkende Turken, Marokkanen en uiteraard Refo's niets weten, of niets willen weten, over de bijkomende gezondheidsrisico's van deze inteelt.

Het trouwen en paren met familieleden kennen wij al van vele sprookjes, zoals de kinderen van Adam en Eva, maar het wordt klaarblijkelijk nog massaal gedaan onder bepaalde bevolkingsgroepen.

Uit eerder onderzoek blijkt dat wanneer bijvoorbeeld een neef en een nicht een kindje maken, de kans twee maal zo groot is dat het een rare afwijking krijgt dan wanneer niet-familieleden dit doen.
Een mogelijke verklaring van deze inteelt, onder voornamelijk gelovigen, is dan ook zeker het geloof. Wanneer men kijkt naar de oude vertellinkjes uit de Bijbel ziet men dat er op vele momenten inteelt gepleegd moet zijn. Omdat iedereen op deze manier héél ver familie van elkaar moet zijn, denken gelovigen hun energie anders te gebruiken en direct van bil te gaan met het eerste beste familielid.

Turken en Marokkanen plegen graag inteelt | EnDanDit

We weten allemaal dat je van inteelt verstandelijk gehandicapten of mongooltjes kan krijgen..kunnen we dus concluderen dat etterende marrokaantjes en turkjes zich zo gedragen omdat broer, zus of neef en nicht zonodig coïtus met elkaar moeten hebben????

spuit 11 :yawn: zucht...

Zegt degene die 1 zin quote uit een post en 'em daar in z'n geheel mee afdoet.

De ironie. :cool:

Dat is jouw opinie , en die klopt van geen kanten.

Mijn opinie? :roflol: Je wilt dus zeggen dat je meer dan 1 stuk hebt gequote? En de rest niet hebt genegeerd? Want ik heb toch echt de volgende tekst in m'n beeld staan:

keihard zei:
Re: Lees deze kranten artikels eens en zie het verband..
Citaat:
Origineel gepost door builderB [Afbeelding niet meer beschikbaar]
1400 op 100.000 extra niet zoveel? Tja, dat is maar hoe je het bekijkt: 'collateral damage'? Of 1400 kinderen met een afwijking?

negeer maar de andere 90 procent van mijn post, want die is blijkbaar iets te moeilijk voor je.

vreemd...

Mijn opinie? :roflol: Je wilt dus zeggen dat je meer dan 1 stuk hebt gequote? En de rest niet hebt genegeerd? Want ik heb toch echt de volgende tekst in m'n beeld staan:

vreemd...

Moet ik echt op dergelijke kinderachtige onzin gaan reageren?? Heb je nog tijd over om te sporten of ben je alleen maar een keyboard warrior?

doehoeg keihard... Als je om de zaken heen blijft draaien. Zeven jaar universitaire studie DRUIPT er van af.

Mafkees.

Ik heb op alle punten geantwoord. Als je ze niet kan begrijpen, dan is je niveau blijkbaar te laag.

Nope you didn't. Zo heb ik bijvoorbeeld de onmogelijke beinvloeding van genetische factoren (het 'smijten van DNA op het moment supreme') door SES factoren ter berde gebracht, waar jij dat op 1 hoopje lijkt te gooien; evenals de drang die ik in een bevolking veronderstel dergelijk voorkoombaar lijden op iedere mogelijke manier tegen te gaan overigens. Hoe het dus ook zij, SES gerelateerd of genetische factoren: de constatering an sich is vrij nutteloos, 'leuk' voor de statistieken, maar het werkelijke nut schuilt in de anticipatie op dergelijke cijfers: wat gaan we er aan doen? Ik ben de laatste op het forum die spreekt in termen van: gooi ze eruit of een bom erop. Maar het andere einde van het spectrum, de externe locust of control die zo duimendik op je reactie ligt is er ook een van 'lik me 't vestje'. Ook de vraag naar in kijk op die (in jouw woorden te benoemen als 'slechts') 1400 extra gevallen per 100.000 personen is hetzelfde lot beschoren:

0,0 respons.

Daarbij, de ironie dat je me
a.) ten onrechte beticht van het niet ingaan op 90% van je post, terwijl ik dat wel heb gedaan, en jij
b.) vervolgens ÉÉN zin quote die je niet aanstaat en de rest (90%?)van m'n post achterwege laat (i.e.: de relatie tussen de SES en genetische factoren) is werkelijk van een fenomenaal niveau.

Nope you didn't. Zo heb ik bijvoorbeeld de onmogelijke beinvloeding van genetische factoren (het 'smijten van DNA op het moment supreme') door SES factoren ter berde gebracht, waar jij dat op 1 hoopje lijkt te gooien; evenals de drang die ik in een bevolking veronderstel dergelijk voorkoombaar lijden op iedere mogelijke manier tegen te gaan overigens. Hoe het dus ook zij, SES gerelateerd of genetische factoren: de constatering an sich is vrij nutteloos, 'leuk' voor de statistieken, maar het werkelijke nut schuilt in de anticipatie op dergelijke cijfers: wat gaan we er aan doen? Ik ben de laatste op het forum die spreekt in termen van: gooi ze eruit of een bom erop. Maar het andere einde van het spectrum, de externe locust of control die zo duimendik op je reactie ligt is er ook een van 'lik me 't vestje'. Ook de vraag naar in kijk op die (in jouw woorden te benoemen als 'slechts') 1400 extra gevallen per 100.000 personen is hetzelfde lot beschoren:

0,0 respons.

Daarbij, de ironie dat je me
a.) ten onrechte beticht van het niet ingaan op 90% van je post, terwijl ik dat wel heb gedaan, en jij
b.) vervolgens ÉÉN zin quote die je niet aanstaat en de rest (90%?)van m'n post achterwege laat (i.e.: de relatie tussen de SES en genetische factoren) is werkelijk van een fenomenaal niveau.

Je slaat nog steeds de bal mis. Lees mijn antwoorden en reacties nog eens door, want ik heb zo de indruk dat je er de helft van genegeerd hebt. En ik ga dus niet alles opnieuw gaan argumenteren.

Doe geen moeite. 't Is me wel duidelijk, lekker roepen dat mensen het fout hebben en vervolgens niet willen (of kunnen?) aangeven waar de schoen wringt... Godskolere

Goed bezig Herman!

Whahaha, een waar antwoord van een internetkrijger. Je hebt me nooit gezien maar doet net of je me al iets aangedaan hebt. Gast zullen we elkaar een keer op het midden treffen?

Nee dankje.
a. aan woorden heb ik genoeg. Jij blijkbaar niet.
b. Iemand die ik op een forum als dit zo vaak naar afspraakjes met mannelijke leden zie hengelen vertrouw ik niet echt. Daarbi: Jou ontmoeten lijkt me een ergere tijdsverspilling dan 3 seizoenen van 'Voetbalvrouwen' achter elkaar te kijken. Inclusief de aftiteling.
c. Ik zal nogal gek zijn met iemand af te spreken die erkent fysiek geweld toe te passen. Jij mag dat allemaal wel heel heroisch vinden en willen sterven op een slagveld. Ik zie het meer als stomme onwetendheid op het gebied van evolutie.

Nee dankje.
a. aan woorden heb ik genoeg. Jij blijkbaar niet.
b. Iemand die ik op een forum als dit zo vaak naar afspraakjes met mannelijke leden zie hengelen vertrouw ik niet echt. Daarbi: Jou ontmoeten lijkt me een ergere tijdsverspilling dan 3 seizoenen van 'Voetbalvrouwen' achter elkaar te kijken. Inclusief de aftiteling.
c. Ik zal nogal gek zijn met iemand af te spreken die erkent fysiek geweld toe te passen. Jij mag dat allemaal wel heel heroisch vinden en willen sterven op een slagveld. Ik zie het meer als stomme onwetendheid op het gebied van evolutie.

Doe geen moeite. 't Is me wel duidelijk, lekker roepen dat mensen het fout hebben en vervolgens niet willen (of kunnen?) aangeven waar de schoen wringt... Godskolere

Goed bezig Herman!
Dan moet je niet spreken of je mij lijfelijk iets aan zou durven doen. Die fantsiën hou je dan maar in je eigen hoofdje.

Dan moet je niet spreken of je mij lijfelijk iets aan zou durven doen. Die fantsiën hou je dan maar in je eigen hoofdje.

Fantasieën? Jij begint hier de afspraakjes te regelen. :roflol: :gay:

daarbij zou ik je met een stok nog niet willen aanraken.

Cirkel, den man die met geslachte kippen denkt te praten.

Speelt het vegetarisme je parten?

Builder, wie is de persoon in je avatar?

Terug
Naar boven