AndroidHealthClinic

Lees en lach

penoza

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Haha, oke dit kwam ik tegen op een gezondheidsforum
sommige mensen :no:

Lees mijn verhaal, over hoe ik omging met mijn situatie na anabolen te hebben gebruikt. Lees het, zodat je er nooit aan begint. Het is de moeite waar om het even door te lezen.

Ik denk dat ik even mijn verhaal hier kwijt wil. Sure, ik heb ook anabolen gebruikt, maar niet in alle hevigheid. Ik was nog niet eens 18, laat staan dat ik een volwassen was.
Ik heb in totaal 6 of 7 pillen gebruikt van het anabool Proviron en heb een stuk of 5 pillen clomid geslikt.
Het begon allemaal zo goed he, je bouwde je hierna voort uit je eigen positie die je al in het leven had. Je werd maar alleen sterker en beter in de dingen waar je helemaal niet goed in was. Je ging beter leren, beter praten, sneller praten, je maakte nieuwe vrienden, die je normaal gesproken niet zo zomaar zo gemaakt hebben.
Heel goed allemaal, toen er op een dag ik compleet van de kaart was. Ik gaf absoluut de anabolen niet de schuld natuurlijk, je dacht maar aan een griepje, een buikpijntje, een hoofdpijntje, hoewel er wel heel veel meer aan de hand bleek te zijn.

Naarmate ik voderde in mijn leven, na de drugs te hebben gebruikt en daarmee te hebben gestopt, kwamen de echte problemen juist. Complete dagen waarin nauwelijks wat kon zeggen, dagen waarin ik bijna niets kon uitvoeren, gevolgd door hele snelle dagen waarin ik alles kon uitvoeren. Ik werd er doodziek van. Ik veranderde dag tot dag, en soms zelf uur tot uur en half uur tot half uur in iemand anders, zo leek het. Je ziet de mensen anders, de gezichten veranderen, en zelfs gaat het zover dat hun stemmen ook veranderen.

Op een gegeven moment verloor ik totale controle en heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen, natuurlijk niets verteld aan de artsen, dat zou me te schamelijk zijn geweest. Na 2 weken mocht ik weer weg, heb ee mri gekregen, niets bijzonders kwam eruit.
Tijdens de twee weken in het ziekenhuis ben ik aan het einde van mijn "glorieuze momenten" gekomen, de dagen waarin ik mezelf superman voelde, want zo gaat het ook eenmaal, je voelt dat je alles aankan, en je kan het ook aan.
Nadat ik compleet mijn systeem uit balans had gekregen, begon mijn eigen systeem weer in die tijd op gang te komen en beleefde ik dus ook met de effecten van de anabolen, weer mijn hoogtepunten waarin ik geloofde dat ik alles aankon. En daarna weer de terugval, weer het verlies van controle, het verlies van alertheid, het verlies van wijsheid, het verlies van grootheid.

Dit is een tijdje zo door gegaan, dat ik op zijn beurt voor gedurende 4 maanden ups and downs beleefde, toen er de tweede slag nadat ik uit het ziekenhuis kwam, ik me eigen wijsheid verloor had zien gaan.

Ik leefde als een 10 jarige kind, hoewel ik eruit zag als 19 jaar. Iedereen die ik kende, was voor mij niets geworden. Ik had mijn vroegere lust, het tonen van affectie, blijdschap, redeneren allemaal kwijtgeraakt.
Hoewel ik in deze situatie kwam, kon het me niets schelen, omdat ik ertoe gedwongen werd door mijn lichaam.
Ik heb hard gevochten, heel hard gevochten hiertegen, wat mij uiteindelijk tot een positie heeft gebracht waarin ik mezelf dagelijks zie veranderen in de spiegel en ik 10 keer nadenk voordat ik wat nuttigs zeg. En als ik wat zei, dan was het zo dat ik lang daarover moest nadenken.
Ik voelde me een cocoon, net als een rups, in een omhulsel, waarin ik opgesloten zat en mezelf niet meer kon zijn, wie ik vroeger was.

Ik had compleet geen emoties meer, ik was als een robot die een bepaald soort routine dagelijks beleefde en dat weer keer op keer beleefde. En dat ging zo door en door voor meer dan 9 maanden, totdat ik op een gegeven moment weer enig herstel toonde.
Ik was ernsitg gefrustreerd in die perioden, had geen coïtus met niemand, voelde me alleen gelaten, en moest alles weer aan iemand anders de schuld geven. Achterdochtig, boos om niets, en de volgende morgen, of zelfs 3 uur erna weer de aardigste persoon ter wereld.

Na de 9 maanden heb ik enig herstel gehad van mijn eigen intellect, waardoor ik wat meer de dingen reeler opvat en niet kinderlijk omga met een bepaalde situatie.

Maar ik vrees dat dit niet het enige is wat ik ga zien, ik heb nog steeds tot op de dag van vandaag ernstige wisselingen in stem, gedrag en opvattingen over de wereld die ik door mijn ogen zie. Ook is het zo dat mijn gezicht, aangezet door de anabolen, veranderingen ondervindt.

Wat mij tot nu toe het ergst is gebleken is dat mensen anders reageren als ze je ineens zien veranderen in hun ogen. Dan gedragen ze zich ook anders, hoewel jijzself vind dat het niet zo is, en dat het allemaal wel goed komt.

Maar ik blijf sterk, ik heb 1 maand geleden weer een zwaar aanval gehad. Onder een zwaar aanval versta ik dan het compleet niet meer aanwezig of werkzaam aanwezig zijn van mannelijke geslachtshormonen, waardoor je letterlijk van een volwassen type wordt teruggedrongen tot een drie kwart levenloos persoon. Dit kwam heel erg aan bij mezelf, omdat ik ook die tijd verkouden was. Ik zat op het nippertje van de dood. Ik had tijdens de aanvallen helemaal geen ene benul van wat er om me heen gebeurde. Ik observeerde alleen maar, maar kon niets zeggen. Na de heftige aanval, kwam in schokkende golven weer de geslachtshormonen in werking, waardoor ik in gedurende 5 a 6 dagen heftige wisselingen in gedrag vertoonde om de 30 minuten. Dat was misschien wel het ergste.

Hallo, sorry dat ik dit hier typ hoor, maar kan echt nergens vinden hoe je een topic opent. Zou jij me kunnen vertellen hoe ?

Volgens mij heeft hij estradiol geslikt ipv proviron. Verder is dit een van de grootse BS-verhalen die ik ooit gelezen heb. Ik geloof er werkelijk geen snars van.

Vraag het anders in elk topic even

kerel heeft een gewoon een harde chronische psychose gehad(als het waar is).

Ws niks met AS te maken(alhoewel hormonale schommelingen ze wel in de hand kunnen brengen maar niet op die termijn), maar ja.

Wat een achterlijke 3e post.......

Dit verhaaltje is inmiddels al 4x voorbij gekomen. Delete

haha srs ??? Waarom pakt die gast anabolen? Om zich zelf beter te voelen/beter in het leven te staan? Of heb ik dat nu verkeerd opgevat?

Dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor over AAS.
Je hebt enkel proviron en clomid geslikt.
Komt dit dan echt door deze 2 AAS dat je zouiets hebt meegemaakt????
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen.
Enkel proviron en clomid kunnen dit toch nooit teweeg brengen???

Dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor over AAS.
Je hebt enkel proviron en clomid geslikt.
Komt dit dan echt door deze 2 AAS dat je zouiets hebt meegemaakt????
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen.
Enkel proviron en clomid kunnen dit toch nooit teweeg brengen???

clomid is geen AAS maar een serm en kan stemmingswisselingen, bipolar disorder en eventueel zelfs een psychose teweegbrengen(maar dan moet je er aanleg voor hebben). Het slaagt nergens op om hiermee te kuren, want het doet niks voor spiermassa.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17209152

proviron is zo zwak dat het amper een AAS genoemd kan worden.

nee ok bedoelde ik ook niet dat clomid een AAS is maar het hoort bij een anabole kuur als nakuur dus daarom dat ik dat zei.
Aanleg voor psychose van enkel clomid en proviron dat is wel heeeeeel veel pech.
Ken iemand die kuurtje test,boldenone,masteron,proviron en dan als nakuur clomid heeft gebruikt en geen 1 van dit meegemaakt.

Ik denk dat hij van iets anders last heeft hoor, dit is echt onleesbaar.

wtf achterlijk is me dat

Ja de jongen geeft gewoon zijn ervaring maarvolgens mij komt dit niet door de AAS hoor.
Misschien heeft hij voor het publiceren van dit bericht welenig credit gekregen ofzo?

de gene die dit heeft gepost heeft dit niet zelf mee gemaakt.. maar goed degene die het verhaal heeft geschreven komt een beetje p*ssy over... zijn verhaal... na 6 pillen proviron en meteen 5 pillen clomid voelde hij alsof hij hele wereld aan kon... nou als dit geen aandacht zoeker is... ik denk dat de schrijver beter een roman kan schrijven... hij kan alles zo mooi verwoorden.. maar relatie leggen tussen zijn geweldige kuur en zijn psychotische toestand kan hij volgens mij niet echt.

Wat een onzin dat we zoiets nog lezen
Is dit bedoelt om mensen bang te maken en niet aan de aas te gaan

gelukkig heeft ie er nog nieuwe vrienden aan over gehouden want die kon hij zonder de anna niet maken...

zal ookwel een flinke buffel geweest zijn, 7 proviron pillen maarliefst

Toevallig las ik dit ook gister.Maar dit is toch gewoon een troll?

Terug
Naar boven