AndroidHealthClinic

Leg presses - voeten stand

daniel20

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.374
Lengte
1m65
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beesten,

Wat is nu de beste manier om je voeten te plaatsen om je quads aan te spreken?

Smal bij elkaar, hoge stand, brede plaatsing? Op google word ik niet veel wijzer.

Karma taart aanwezig.

Gr

Zou gewoon heup breedte neerzetten, en dan voet/knie/heup in een lijn vanwege de druk op je knie.

En dan een zo groot mogelijke ROM maken, dat voel je echt wel!

Ik zal morgen eens een schatting maken hoe ver ik m'n voeten uit elkaar zet, morgen weer legs :)

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks so far boys!

Meer input toevallig?

Gr

Beesten,

Wat is nu de beste manier om je voeten te plaatsen om je quads aan te spreken?

Smal bij elkaar, hoge stand, brede plaatsing? Op google word ik niet veel wijzer.

Karma taart aanwezig.

Gr

Google op leggpress feet stand geeft anders heel snel veel info (altijd googlen in het Engels dus);)

Antwoord op je vraag, plaatsing op de onderkant focust het meest je quads. Bovenaan pak je primair je hamstrings en glutes en middenin pak je alles even zwaar. Plaatsing op de onderkant geeft echter ook meer stress op de knieen. En altijd voeten iets naar buiten plaatsen. Smal of breed is net als sumo deadlift vs normaal. Erg breed pak je de binnen en buitenkant van de drie koppen van de quads en de abb en addductoren. Zie oa dit

Ik wissel altijd; een set in het midden daarna onder en daarna boven en afwisselend smal en breed. Ook pak ik de leggpress met een been en bij voorkeur eindig ik daarmee. Zo kom ik aan 6 setjes als ik benentraining doe.

• Topic Starter Topic Starter
Google op leggpress feet stand geeft anders heel snel veel info (altijd googlen in het Engels dus);)

Antwoord op je vraag, plaatsing op de onderkant focust het meest je quads. Bovenaan pak je primair je hamstrings en glutes en middenin pak je alles even zwaar. Plaatsing op de onderkant geeft echter ook meer stress op de knieen. En altijd voeten iets naar buiten plaatsen. Smal of breed is net als sumo deadlift vs normaal. Erg breed pak je de binnen en buitenkant van de drie koppen van de quads en de abb en addductoren. Zie oa dit

Ik wissel altijd; een set in het midden daarna onder en daarna boven en afwisselend smal en breed. Ook pak ik de leggpress met een been en bij voorkeur eindig ik daarmee. Zo kom ik aan 6 setjes als ik benentraining doe.

Thanks bro, goede informatie waar ik wat mee kan!

zelf zet ik mn voeten altijd wijd, boven omdat ik zo mn hamstrings beter voel

Terug
Naar boven