bikerbitchie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
ja volgens mij wel ja

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wut ?![]()
ok, sommigen kunnen wel een lesje in tucht & discipline gebruiken bijv. verplichte legerdienst voor jeugddelinquenten zou een goede zaak zijn, maar iedereen opnieuw weer gaan verplichten...
no ****in' way, dude !
fo shizzle my nizzle!lijkt me geen goed idee. dan krijg je al het tuig in het leger. niet dat dat nu niet is want het is toch veel roken zuipen snuiven en slikken daaro. die mensen gaan slecht getraind naar afghanistan. echt slecht behalve kct mariniers en luchtmobiel dan. daarnaast stelt het ned leger geen **** voor! en vechte voor het vaderland no **** ned moet zich niet bemoeien met die shizzle je bent toch maar een nummertje en als dat nummertje daar sterft dan ligt niemand daar wakker van behalve je fam natuurlijk!
grappig hoor , als je er nu ook eens over na zou denken in plaats van domme grapjes te maken komen we meschien nog veder![]()

je woont in nederland dus je vecht voor nederland ,ongeacht welke afkomst je bent.
ik zie het nog wel gebeuren dat als er iest gebeurd dat de heele gekleurede bevolking hier net zo snel weg is als dat ze gekomen zijn en ons alleen laten .
en dit zeg ik niet uit rasicme maar uit vaderlands liefde . mijn voorouders zijn gestorven voor mijn,en ons welzijn.
ik zit hier af en toe best mee
Wat een onzin is dit, Ik woon hier maar ik ga echt niet voor dit land vechten omdat ouwe lullen in de politiek ruzie hebben met andere eikels. Waarom zei ik naar Irak gaan, je hebt daar gewoon niks te zoeken. Anders zou het zijn, als iemand dit land binnenvalt, maar die kans is erg klein
Verder hebben mensen ook andere dingen die belangrijker zijn zoals school en werk, ga daar maar is tussenuit.
lijkt me geen goed idee. dan krijg je al het tuig in het leger. niet dat dat nu niet is want het is toch veel roken zuipen snuiven en slikken daaro. die mensen gaan slecht getraind naar afghanistan. echt slecht behalve kct mariniers en luchtmobiel dan. daarnaast stelt het ned leger geen **** voor! en vechte voor het vaderland no **** ned moet zich niet bemoeien met die shizzle je bent toch maar een nummertje en als dat nummertje daar sterft dan ligt niemand daar wakker van behalve je fam natuurlijk!

, beetje orde, discipline, verantwoordelijkheid, mentaliteit bij brengen + dat er ook nog eens een kerel van een hoop jongetjes wordt gemaakt
.
. Slecht eten maar goed trainen, waar is die tijd gebleven.....

.
.