MuscleMeat

Legerdienst terug, een goed idee?

Peiling Peiling Legerdienst, een goed idee?

• Totaal stemmers
    106
Jij bent de mama van arnoldfan hé?

emo.gif

ja volgens mij wel ja :p

Laatst bewerkt:
goed plan, altijd handig.

Mss verplichten voor vmbo'ers, direct wanneer ze van de middelbare school komen. Ik heb wel wat beters te doen.

wut ? :eek2:

ok, sommigen kunnen wel een lesje in tucht & discipline gebruiken bijv. verplichte legerdienst voor jeugddelinquenten zou een goede zaak zijn, maar iedereen opnieuw weer gaan verplichten...
no ****in' way, dude !

+1, ik vind niet dat je mensen dingen moet gaan verplichten.

lijkt me geen goed idee. dan krijg je al het tuig in het leger. niet dat dat nu niet is want het is toch veel roken zuipen snuiven en slikken daaro. die mensen gaan slecht getraind naar afghanistan. echt slecht behalve kct mariniers en luchtmobiel dan. daarnaast stelt het ned leger geen **** voor! en vechte voor het vaderland no **** ned moet zich niet bemoeien met die shizzle je bent toch maar een nummertje en als dat nummertje daar sterft dan ligt niemand daar wakker van behalve je fam natuurlijk!

Verplichte legerdienst zonder uitzendingen aub.

• Topic Starter Topic Starter
lijkt me geen goed idee. dan krijg je al het tuig in het leger. niet dat dat nu niet is want het is toch veel roken zuipen snuiven en slikken daaro. die mensen gaan slecht getraind naar afghanistan. echt slecht behalve kct mariniers en luchtmobiel dan. daarnaast stelt het ned leger geen **** voor! en vechte voor het vaderland no **** ned moet zich niet bemoeien met die shizzle je bent toch maar een nummertje en als dat nummertje daar sterft dan ligt niemand daar wakker van behalve je fam natuurlijk!
fo shizzle my nizzle!

Nee, liever niet moet er niet aan denken dat mijn zoontje over zo veel jaar verpicht in dienst moet. Als hij er zelf voor kiest is dat een ander verhaal, maar als verplichting niet

Goed idee zeg :thumbs: Iedereen na de middelbare school 2 jaar verplicht in dienst stoppen en daarna weer verder laten studeren..... Wat zal het opleidingsniveau in Nederland een boost krijgen!

grappig hoor , als je er nu ook eens over na zou denken in plaats van domme grapjes te maken komen we meschien nog veder;)

Leer eerst schrijven en spellen, dan krijg je misschien wél gehoor. ;)

Ik ben er trouwens compleet tegen. Het leger is trouwens groot genoeg zoals het nu is = klein en betekenloos. Het invoeren van de legerdienst zorgt enkel voor extra kosten voor de staat (raad eens wie daarvoor mag opdraaien...) en bovendien is het totaal nutteloos voor het merendeel van de bevolking.
De dag van vandaag krijg je veel sneller verantwoordelijkheden in het leven dan dit vroeger het geval was. Legerdienst zal je de dag van vandaag niet plotseling veel volwassener maken.
Voor mensen die na het middelbaar willen verderstuderen is dit al helemaal nutteloos.

Laatst bewerkt:
je woont in nederland dus je vecht voor nederland ,ongeacht welke afkomst je bent.

ik zie het nog wel gebeuren dat als er iest gebeurd dat de heele gekleurede bevolking hier net zo snel weg is als dat ze gekomen zijn en ons alleen laten .

en dit zeg ik niet uit rasicme maar uit vaderlands liefde . mijn voorouders zijn gestorven voor mijn,en ons welzijn.

ik zit hier af en toe best mee

Wat een onzin is dit, Ik woon hier maar ik ga echt niet voor dit land vechten omdat ouwe lullen in de politiek ruzie hebben met andere eikels. Waarom zei ik naar Irak gaan, je hebt daar gewoon niks te zoeken. Anders zou het zijn, als iemand dit land binnenvalt, maar die kans is erg klein

Verder hebben mensen ook andere dingen die belangrijker zijn zoals school en werk, ga daar maar is tussenuit.

Rot toch eens een eind op... die kinderen van mij mogen echt niet het leger in. :D

Wat een onzin is dit, Ik woon hier maar ik ga echt niet voor dit land vechten omdat ouwe lullen in de politiek ruzie hebben met andere eikels. Waarom zei ik naar Irak gaan, je hebt daar gewoon niks te zoeken. Anders zou het zijn, als iemand dit land binnenvalt, maar die kans is erg klein

Verder hebben mensen ook andere dingen die belangrijker zijn zoals school en werk, ga daar maar is tussenuit.

+1 de t*ring ermee daarom ga ik ook het leger uit. vecht alleen voor men vrienden en fam.

Waar heb jij het nou weer over? Ok, als je bij de pantserinfanterie zit ben je gewoon een lowlife, true. Maar zeg niet dat onze krijgsmacht er niet goed voorstaat. Een van de betere van europa en zelfs de wereld, wij kunnen ons meten met GB enz. Iedereen die anders beweert moet eens ff zn kop uit zn kont halen en niet over zaken praten waar ie geen verstand van heeft. Vooral de kmarns en kct zijn top. Kct nr 3 van de wereld, onthoud dat.

Qua patet orbis

p.s. so, dat schoot er ff uit :p

P.s p.s. ben helemaal voor herinvoering, luie fl**kers die jeugd hier in nederland! werken zullen ze.

Against! Als alternatieve straf voor delinquenten (met een flinke voorwaardelijke vrijheidsstraf als stok achter de deur) misschien wel nuttig, maar anders is het een achteruitgang in te belangrijke opzichten.

Zou goed zijn:evil:, beetje orde, discipline, verantwoordelijkheid, mentaliteit bij brengen + dat er ook nog eens een kerel van een hoop jongetjes wordt gemaakt:cool:.

Heb de tijd meegemaakt dat je zo bij de baas werd weggehaald en voor iets meer dan 1000 Gulden (ongeveer € 455,-) p.m., 12 mnd lang, stormbanen moest lopen, oefeningen op de hei dagen lang in de kou, modder en regen enz. enz.....de gasten die rookten stopten er spontaan mee omdat ze anders die 10 km marsen en parcourlopen niet vol hielden:eek::D. Slecht eten maar goed trainen, waar is die tijd gebleven.....:eek::cool::D.

Heb ooit eens een boete gekregen van F 15,-. omdat ik met een grijs op mijn lippen stond toen de vlag werd gehesen:o.

Als ik mijn leven in zou zetten voor een zaak, dan moet dat mijn eigen keuze zijn.
Dat laat ik echt niet bepalen door ouwe mannetjes in Den Haag of Washington.

Terug
Naar boven