Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die gastjes tot soldaten getraind zijn, dan hebben ze discipline geleerd en juist begrepen dat geweld niet thuishoort in een samenleving tenzij op hun soldaten trainingen of in oorlog. Ik ben er zeker van dat het juist het geweld zal verminderen.het leger asocieer ik toch met geweld en het lijkt me niet dat je geweld etc. moet gaan promoten als staat.
Tuurlijk weer invoeren, al die relmarokkaantjes verplicht van straat plukken en laten vechten voor de natie. Het zou snel gedaan zijn met de straatcriminaliteit.
dat vind ik dan weer geen goed idee... die mannen nog gaan leren hoe ze met wapens moeten omgaan?? nee liever niet...
ze daar wel discipline leren, ze de wc's laten kuisen tot ze weten dat ze hun moeten aanpassen of anders...
Jullie hebben een heel wereldvreemde blik op het leger zo te zien. 90% is gewoon geweldloos om mensen in nood te helpen ed. Ze leren respect en discipline en veranderen totaal. Het is niet zo dat zij , wanneer zij ontslaan zijn uit het leger, een geweldadig monster zijn geworden. Zo werkt het dus niet.Ik wil geen jongeren zien met post-war traumatische stress of verminkte lichamen. Ok, er zal vast wel een verschil zijn tussen enkel in het leger gaan voor 'normen en waarden' en onze jongeren echt in een oorlog sturen. Dat laatste is gewoonweg walgelijk.
Ik wil geen jongeren zien met post-war traumatische stress of verminkte lichamen. Ok, er zal vast wel een verschil zijn tussen enkel in het leger gaan voor 'normen en waarden' en onze jongeren echt in een oorlog sturen. Dat laatste is gewoonweg walgelijk.

dit antwoord bewijst dat je niets van het belgische leger kent.

Tuurlijk weer invoeren, al die relmarokkaantjes verplicht van straat plukken en laten vechten voor de natie. Het zou snel gedaan zijn met de straatcriminaliteit.
Als die gastjes tot soldaten getraind zijn, dan hebben ze discipline geleerd en juist begrepen dat geweld niet thuishoort in een samenleving tenzij op hun soldaten trainingen of in oorlog. Ik ben er zeker van dat het juist het geweld zal verminderen.

Ja ik bedoel ook verplichting voor probleemjongeren en vrijblijvend voor de rest.is maar een minderheid, het grootste deel van de bevolking ga je alleen maar zwaar irriteren door zo'n algemene verplichting in te voeren, dus zou ik het enkel houden op probleemjongeren een verplichte legeropleiding te laten volgen.
dat het gaat helpen daar ben ik het mee eens![]()