XXL Nutrition

lekkere recept met linzen??

pump beast

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
ik heb hier nog een blikje met linzen staan. en ik heb nog nooit iets met linzen gemaakt wat voor recepter kun je ermee maken, met weinig ingrediënten erbij en wat simpel te maken is???

ik heb hier nog een blikje met linzen staan. en ik heb nog nooit iets met linzen gemaakt wat voor recepter kun je ermee maken, met weinig ingrediënten erbij en wat simpel te maken is???

59f3a73e0da397942d3ba69f9e9249c83e1fc4d3b1678a22a4b1ad3a5c0264c6.jpg

Uit laten lekken en als salade maken:
groente naar keuze erdoor: tomaat, ui, komkommer, paprika, wortel etc als rauwkost
Gerookte kipfilet in blokjes of blikje tonijn
Wat ketchup of yoghurt dressing en eet ze.

Of warm door groente te roerbakken met vlees en op het laatst de linzen erdoor roeren en mee verwarmen.

Maak er een salade van met rode biet, eend en zwarte pasta

Gebakken linzen met rijst

Vervang de linzen door kip

En dan zonder linzen, dan is het nóg lekkerder

Linzensoep, staafmixer benodigd.

Voor dat 1 blikje kun je het toch evengoed direct puur opeten.

Of in een wrap :) met kip Tex-mex kruiden, sla, paprika, jeweethetwel. Van die Mexicaanse dingen erin

linzenvlaai

1 ui snipperen deze aanzetten in de olie dan de champions in plakjes erbij deze mee bakken.
Kippen blokjes erbij mooi bruin bakken.
Dan de gare linzen toevoegen en 250 ml. kippen bouillon toevoegen en zachtjes inlaten koken.
En klaar is Kees :eating:

als ik weer nuchter ben zal ik wat posten, happy new year

Hallo ik heb ook een vraag, ik ben 15 jaar ongeveer 1.79m en 63kg ik train ongeveer een jaar en ben best sterk voor me leeftijd. Ik zit gewoon bij een sportschool omdat ik gewoon erg van sporten hou ben altijd al sportief geweest. Maar ik wil me nu eigenlijk nog meer focussen op spiermassa bouwen. Hoe kan ik hier nog meer voor zorgen bijvoorbeeld wat moet ik eten. Wat moet ik doen etc. Alvast bedankt

Hallo ik heb ook een vraag, ik ben 15 jaar ongeveer 1.79m en 63kg ik train ongeveer een jaar en ben best sterk voor me leeftijd. Ik zit gewoon bij een sportschool omdat ik gewoon erg van sporten hou ben altijd al sportief geweest. Maar ik wil me nu eigenlijk nog meer focussen op spiermassa bouwen. Hoe kan ik hier nog meer voor zorgen bijvoorbeeld wat moet ik eten. Wat moet ik doen etc. Alvast bedankt

meer eten ;)

Ziet er lekker uit dat gerecht

• Topic Starter Topic Starter
trouwens het waren kidneybonen en ik heb ze geowon zo opgegeten natuurlijk wel even in de pan gedaan maar BAH! wat zijn die dingen SMERIG zeg! nooit meer groente uit blik voor mij: een afrader!

Terug
Naar boven