Fitness Seller

Lekkerste choco protein

Zoranos

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
251
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Goedenavond ik ben op zoek naar een lekkere chocolade protein , uiteraard smaken verschillen maar tips zijn welkom.

Chocoladesmaak van musculi vind ik erg lekker.
XXL goeie 2e

night protein van XXL lekker dik
gebruik deze 's morgens en 's avonds. En nee, ik ben geen topsporter.
Dus ik geloof niet dat het voor mij verschil uitmaakt of ik trage en snelle eiwitten neem

Mijn all time favorite is misschien toch wel de iso whey zero van biotech.

ISO-whey-zero_eng.png

+1 al is de choco smaak niet zo sterk. Ik gooi er vaak een eetlepel cacao doorheen. Maar ik hou meer van bittere chocolade en niet van melk chocolade.

Hydrolisaat choco is een zachte chocolade smaak. Ook meer melkchocolade achtig

Egg protein XXL choco is een lekkere chocolade. Met wat extra cacao is het een beetje pure choco cake beslag :o

Whey delicious chocolade is lekker maar vind ik zelf te zoet en ik kan er niet tegen.. lactose intolerant

Iso zero choco is lekker. Ook meer melkchocolade achtig.

Lekkere choco waar ik helemaal geen last van had was iso 100... maar die is gewoon duur

eigenlijk gooi ik overal een schep cacao doorheen om de chocosmaak wat bitterder te maken. :o Maar dat is net wat je lekker vind.

van myprotein is ook heerlijk, net of je chocomel drinkt

Heb een tijdje geleden een sample gehad van Scitec en die was echt bizar lekker, 100% Milk Complex Belgian Chocolate was het geloof ik.

Vind de perfect whey chocolat van xxl wel een goeie. Prijs-kwaliteit ook dik in orde, neem altijd een zak van 4kg :D

• Topic Starter Topic Starter
Is Myprotein wel goed? ben niks anders dan XXL gewend eerlijk gezegd , bedankt tot zover voor de tips !!

Ik vond de chocolade smaak van whey delicious van XXL de lekkerste die ik heb gehad in die smaak.

Terug
Naar boven