gallius
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelukkig vallen de deftige meisjes van tegenwoordig niet op al die homo superdudes. Ik kan me al perfect voorstellen hoe jij er zal uitzien. Vriendje van PBS dus je zal ook wel gesTde haartjes en roze kleren hebben.
Met humor kom je heel ver![]()
Denk dat meerdere dat denken, maar noway dat ik pics van mensen hier ga posten, dat gaat mij te fur![]()

Die heb ik niet
Heb wel een foto van een andere chick. Die alle chicks in dit topic omver blaast.
Maar ga die neit zomaar posten, is best een goede vriendin.
Ja ik heb een foto van een vriendin met 4 borsten! Allevier D-cup. Maar is best een goede vriendin dus post het niet..
Ja ik heb een foto van een vriendin met 4 borsten! Allevier D-cup. Maar is best een goede vriendin dus post het niet..

verstandig.
Kap eens met posts van me quoten trouwens. Word echt irritant als je niks te melden hebt.
Ja hoe het ook lijkt, ik doe het niet met opzet. Ik wou met deze quote gewoon laten zien dat je internetheldpraatjes aan het verkopen was. Pics or it didnt happen, snap je?
edit: oeps nu heb ik weer gequote
..Haha, internetpraatjes are the shit.
Nou kappen met quoten.
..verstandig.
Kap eens met posts van me quoten trouwens. Word echt irritant als je niks te melden hebt.
steeds de laatste maar ze blijven maar komenverstandig.
Haha, internetpraatjes are the shit.
Nou kappen met quoten.
Nee, in de privé sectie, dat werkt drempelverlagend.Kan niemand even een topic openen bij allerlei--> post je lekkerste chicks uit je leven
Dit is 1 man show van een Belg en ik wil meedoen met deze battle.
Kan niemand even een topic openen bij allerlei--> post je lekkerste chicks uit je leven
Dit is 1 man show van een Belg en ik wil meedoen met deze battle.