Fitness Seller

Lenn @ Galabal! :D

Ja, ik heb de tet*en al zonder jurkje gezien. Het is en blijft gewoon een heel goede vriendin. De blonde vorig jaar trouwens ook. Maar ik ben nu eenmaal heel aantastelijk en heb toch al veel in die boobies geknepen ook. :D In't begin deden ze er moeilijk over, maar na nen tijd werden ze het gewend :D

En nee, ze heeft geen site.

2ceryc7.jpg

Dit is de laatste, helaas zie je hier geen boobs :p

de t*ring!! die brunette is lekker. karma voor onze belg:D (k*t voor lenn:roflol:)

@lenn, sorry gast, maar als dat mijn date zou zijn, ga ik liever alleen;)

KEEEEENKER wat een lekkertje zeg.

Misschien een naam zodat ik haar op Facebook kan toeveogen?:D

Haha, neenee, dat wordt niet vrij gegeven :p

Dit een prachtig topic, maar tegelijkertijd komt het onrecht dat er op deze wereld is mooi bovendrijven. Waarom zit zo'n schrale kop met 2 lekkere wijven naast zich en moet ik het stellen met mijn rechterhand?

de t*ring!! die brunette is lekker. karma voor onze belg:D (k*t voor lenn:roflol:)

@lenn, sorry gast, maar als dat mijn date zou zijn, ga ik liever alleen;)

+1 jammer maar helaas, hij heeft wel gelijk

deze nerd op je gala had zelfs een betere chick
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit een prachtig topic, maar tegelijkertijd komt het onrecht dat er op deze wereld is mooi bovendrijven. Waarom zit zo'n schrale kop met 2 lekkere wijven naast zich en moet ik het stellen met mijn rechterhand?

Mn kop is daar totaly ****ed door de X
enja girls just like me :p

zo zag'k er dus uit :D
148ogt4.jpg

Jesus Salieri, dat wijf in het rood krijgt men paal wel recht moet ik zeggen!!

Geef me tenminste toch een naam, dan kan ik daar ook op rukken en wanneer ik men zaad schiet roep ik haar naam wel...

De één noemt Berta en de ander Bart

Echt een lekker griet die in't rood!!!! WOW

Haha, jij moet wel superveel karma gekregen hebben hiervoor. :D

Terug
Naar boven