Fitness Seller

Breaking News Leterme stopt ermee, ontslag aan koning

Bezoekers in dit topic

Man man in wat een apenland leven wij toch!!!
 
Begaaid. Ben benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren.
 
Weer een formatie van een jaar .
 
weer een stap dichter richting onze 'onafhankelijkheidsdag' olé ! :D

idd wellicht weer gaan kiezen :(
hopelijk levert dit dan ook weer niets op
het water is gewoon veel te diep geworden, ermee kappen moeten ze doen
 
weer een stap dichter richting onze 'onafhankelijkheidsdag' olé ! :D

idd wellicht weer gaan kiezen :(
hopelijk levert dit dan ook weer niets op
het water is gewoon veel te diep geworden, ermee kappen moeten ze doen
Ik denk dat we naar een confederatie zullen gaan. Dus ik denk dat de regio's zullen gaan bespreken hoe dit geregeld moet worden. Volgens mij zal België de komende tijd iig gaan veranderen.
 
eindelijk van die snul vanaf!
 
Wat een bananenrepubliek is België toch.

Spliten lijkt mij de enige logische optie. België in zijn huidige vorm werkt niet meer.
 
Leterme is juist geen snul. Hopelijk komt die echte snul (Verhofstadt) niet weer terug.

ik vind hem alleszins een snul, verhofstadt... dat is snul³³³³
 
ik vind hem alleszins een snul, verhofstadt... dat is snul³³³³
Een snul/sul is iemand die over zich laat lopen. Hij doet dit nu net niet want hij stopt ermee. Hij zou ook de Walen over zich kunnen laten lopen en verderdoen en toegeven wat ze vragen. Ik vond Leterme niet slecht bezig verder, het probleem zit 'm daar niet. Dit land valt gewoon niet meer te besturen, elke regering sneuvelt vroeg of laat onder druk.
 
Leterme heeft dezelfde fout als zijn voorgangers gemaakt. Iedereen proberen tevreden te stellen. Dat gaat gewoon niet. Hier in België zijn het altijd half half oplosingen waarbij je niet of amper vooruit komt. Ze moeten knopen doorhakken en daar gaan bepaalde mensen niet blij mee zijn, so be it.
 
Jullie mogen wel bij Nederland komen :)

Moesten we daar voor gaan stemmen dan zou ik voor een samenvoeging zijn. Maar ik denk dat een hoop Vlamingen zichzelf liever onafhankelijk zien.
 
Jullie mogen wel bij Nederland komen :)

Moesten we daar voor gaan stemmen dan zou ik voor een samenvoeging zijn. Maar ik denk dat een hoop Vlamingen zichzelf liever onafhankelijk zien.

alles behalve dan bij de walen te zitten :D
 
Jullie mogen wel bij Nederland komen :)

Moesten we daar voor gaan stemmen dan zou ik voor een samenvoeging zijn. Maar ik denk dat een hoop Vlamingen zichzelf liever onafhankelijk zien.
Klopt, gewoon goed samenwerken met NL, samenvoegen zorgt alleen voor nieuwe problemen.
 
samenvoegen zorgt alleen voor nieuwe problemen.
Daar ben ik ook bang voor. Hoewel ik wel denk dat het wel mee zal vallen in vergelijking met Wallonië.
 
Zijn citaten van '5 minuten politieke moed' en 'wie gelooft die mensen nog' krijgen opeens een heel andere feeling:D

Sowieso zal regeren een zware tsjevenstreekk zijn zonder splitsing bhv en staatshervorming, dat ze zich niet schamen om dat zelfs te voorstellen.:rolleyes:

Wel geen flauw idee wat er nu gaat volgen...???
 
Klopt, gewoon goed samenwerken met NL, samenvoegen zorgt alleen voor nieuwe problemen.

Samenwerking wordt steeds intensiever, vanaf 2010 komt de Benelux Unie. Meer samenwerking lijkt me, gelet op de ontwikkeling van de EU, overbodig.
 
Back
Naar boven