Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar jullie van wakker worden zeg... 
Om nog maar te zwijgen over onze corrupte regering die ons elke dag in de kont naait.![]()
Kom je dan in opstand voor het immigratieprobleem? Of is random artikelen posten op dbb een opstand in jouw ogen. Succes met je strijd.Daar zorgen we zelf voor, we komen er niet in opstand tegen
Kom je dan in opstand voor het immigratieprobleem? Of is random artikelen posten op dbb een opstand in jouw ogen. Succes met je strijd.
Viva la revolución!
Tbeest please. Je bent geen Jood en dat heb je al publiekelijk toegegeven met je andere account.Ik heb geen problemen met de Europese immigratie. Dit voelt niet aan als mijn continent omdat jullie Joden altijd als minderwaardig hebben beschouwd.
100 jaar geleden mochten wij joden niet eens zwemmen tussen jullie christenen omdat wij jullie zwembaden vervuilden
Dit doet me denken aan een quote van een belangrijk Israëlisch politicus:
Yair Lapid: 'We fear that Europe is becoming Muslim - but they deserve it'
Ik heb geen problemen met de Europese immigratie. Dit voelt niet aan als mijn continent omdat jullie Joden altijd als minderwaardig hebben beschouwd.
100 jaar geleden mochten wij joden niet eens zwemmen tussen jullie christenen omdat wij jullie zwembaden vervuilden
Dit doet me denken aan een quote van een belangrijk Israëlisch politicus:
Yair Lapid: 'We fear that Europe is becoming Muslim - but they deserve it'