MuscleMeat

Moslimagenten weigeren vrouwen te begroeten

sowieso zijn die 4 mannen niet al te snugger aangezien ze de wetten van de kuffar handhaven

een echte moslim (ik veronderstel dat die 4 echte moslims zijn) mag alleen de wet van Allah swt toepassen

dus ik weet niet wat ze lopen te zeuren

Ook moslims hebben zich aan de wet te houden geldend in het land waar ze zich bevinden, zolang dit niet haaks staat op de wetten van Allah swt

:roflol: Waar jullie van wakker worden zeg...

Dagelijks gebeuren er veel ergere dingen door allochtone jongeren (al dan niet moslim) maar 4 mannen die geen wijven willen begroeten is schandalig... b*ch please, als je kop mij niet aanstaat ga ik je ook niet begroeten. Of je nu man, vrouw, moslim, n*ger, jap, whatever bent...

Om nog maar te zwijgen over onze corrupte regering die ons elke dag in de kont naait. :rolleyes:

• Like
Waarderingen: mat
Kom je dan in opstand voor het immigratieprobleem? Of is random artikelen posten op dbb een opstand in jouw ogen. Succes met je strijd.

Viva la revolución!

Ik heb geen problemen met de Europese immigratie. Dit voelt niet aan als mijn continent omdat jullie Joden altijd als minderwaardig hebben beschouwd.

100 jaar geleden mochten wij joden niet eens zwemmen tussen jullie christenen omdat wij jullie zwembaden vervuilden

Dit doet me denken aan een quote van een belangrijk Israëlisch politicus:
Yair Lapid: 'We fear that Europe is becoming Muslim - but they deserve it'

Ik heb geen problemen met de Europese immigratie. Dit voelt niet aan als mijn continent omdat jullie Joden altijd als minderwaardig hebben beschouwd.

100 jaar geleden mochten wij joden niet eens zwemmen tussen jullie christenen omdat wij jullie zwembaden vervuilden

Tbeest please. Je bent geen Jood en dat heb je al publiekelijk toegegeven met je andere account.

Als je toch belachelijke Joodse quotes wilt rondstrooien:
Vanaf 0:38
https://www.youtube.com/watch?v=53A5AJoRxF0

.

Laatst bewerkt:

Die vergelijking maken is idioot, 'wij' hebben dat 100j geleden niet gedacht. Ook is het overduidelijk dat jij een biased mening hebt.

Terug
Naar boven