MuscleMeat

letro -> depri ?

Cables

Competitive Bodybuilder
Waardering
3
Ik heb de afgelopen tijd steeds een kwartje HG letro op maandag en vrijdag genomen, maar omdat mijn edema en gyno wat erger werden heb ik afgelopen dagen maandag,dinsdag,woensdag een hele pil genomen.
Ik voel me sinds gister nogal snel depri en paniekerig :(

Kan het zijn dat dit door de letro komt?

denk zelf dat het wel kan ja,. neem zelf wel een lagere dosering,.

ga over op arimidex aangezien er geen 19 nor meer in me kuur zit..

Naar mijn weten geen bekende / veel voorkomende side.

Maar zal natuurlijk goed kunnen.. hormoonschommelingen kunnen zoveel dingen veroozaken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees net de bijwerkingen in de bijsluiter:

Psychische stoornissen
Soms neerslachtigheid (depressie); angst (inclusief zenuwachtigheid);
Geïrriteerdheid

Het lucht me wel op dat ik nu waar het door komt :P

Is je gyno nu wel verbeterd?

Ik had de eerste dagen ook ,no worries went wel.

Ik ben nu ong. drie weken bezig en men gyno is gehalveerd,dit ga ik nog enkele weken aanhouden en als het dan nog niet weg is verhoog ik wat.

Is je gyno nu wel verbeterd?

Wel minder gevoelig maar ik denk dat ik vanaf nu gewoon een kwartje om de dag neem om ze gewoon zo te houden als ze zijn. Ik kan die zenuwachtige neerslachtigheid niet goed verdragen.

Plus dat mijn onderarm blessures nog erger aanvoelen :S

Wel minder gevoelig maar ik denk dat ik vanaf nu gewoon een kwartje om de dag neem om ze gewoon zo te houden als ze zijn. Ik kan die zenuwachtige neerslachtigheid niet goed verdragen.

Je moet een beetje geduld hebben daarmee,prolactine gyno kan heel hardnekkig zijn en Letro heeft ook wel wat tijd nodig om volledig ingewerkt te zijn.
Ik zie de zwelling mooi verminderen.

Ik heb ook last van droge gewrichten ,heel goed opletten tijdens het trainen é.

Ik warm me goed op vooraleer ik begin, eerst 5 min. op het roeimachine en dan nog eens grondig strechten.

ga je nu nog bromo nemen?

Ja, ik ga vanmiddag weer effe langs mijn adresje waar ik zulke dingen laat bezorgen aangezien ik het dinsdag nog niet had, maar zal er vandaag wel zijn.

Dan doe ik een kwartje letro om de dag en bromo erbij (ben ff de doseringen vergeten maar heb ik nog ergens staan)

Ik voel me nu trouwens echt vet positief! Volgens mij is het weer gestabiliseerd ofzoiets, ik had mijn roacutane vanochtend ook maar niet genomen aangezien je daar ook down van kan worden, dus die ga ik maandag ofzo wel weer oppakken als ik stabiel blijf.

ga je na de bromo en letro nog je bloedwaarden laten meten? En heb je behoefte deze met ons te delen?

weet niet hoe jou planning / kuur eruit ziet bro :D

weet niet hoe jou planning / kuur eruit ziet bro :D

week 1-10 test prop 100mg 3x per week
week 1-10 npp 100mg 3x per week

week 11-18 test prop 200mg 3x per week
week 11-18 tren ace 200mg 3x per week
week 19 test prop 100mg 3x per week

week 20-23 hcg 5000iu per week
week 20-21 bromo nog mee laten lopen

Ik zit nu in week 15, ben in week 1-10 gaat cutten van 103 naar 93 en ben nu 5 weken aan het bulken en weeg 105kg en buikvet is ongeveer hetzelfde als toen ik 93 woog, vocht is wel wat gestegen maar valt opzich wel mee.

Ga maar testen dan op de laatste dag dat je letro gebruikt.. terwijl je nog op bromo zit.

ja die dag moet je bloed laten trekken. Dan zal t t meest opgebouwd zijn.

Precies.. en als je dan ook nog referentie waarden van voor je kuur hebt of van voor je eerste kuur.. dan ga je veel leren over je lichaam.

Precies.. en als je dan ook nog referentie waarden van voor je kuur hebt of van voor je eerste kuur.. dan ga je veel leren over je lichaam.

Die heb ik helaas niet, maar de volgende keer dat ik weer kuur dan zorg ik dat ik die even laat trekken. Mijn vriendin en ik zitten namelijk dezelfde dokter en aangezien die dokter een beetje raar is vertrouwde ik er niet op dat hij niet per ongeluk met mijn vriendin erover zou praten.

Terug
Naar boven