Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afgelopen tijd tot heden & hopelijk de toekomst nog beter.
toen ik klein was was ik me niet bewust van wat voor lucky mother****er ik eigenlijk ben.

16 t/m 19.
Echt 0,0 problemen. Ging nooit naar school en haalde al m'n vakken met 8-en. Ik zoop me dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en soms ook zondag helemaal de klote in. Ging vier keer per jaar op vakantie en had k*tjes voor het oprapen. Ik vond mezelf ook geniaal toen. Overal waar ik kwam was ik de knapste, de intelligentste en elke chick wilde me. Een gezond staaltje zelfverzekerdheid.

16 t/m 19.
Echt 0,0 problemen. Ging nooit naar school en haalde al m'n vakken met 8-en. Ik zoop me dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en soms ook zondag helemaal de klote in. Ging vier keer per jaar op vakantie en had k*tjes voor het oprapen. Ik vond mezelf ook geniaal toen. Overal waar ik kwam was ik de knapste, de intelligentste en elke chick wilde me. Een gezond staaltje zelfverzekerdheid.
Ik heb een mooi leven op dit moment, ik sta op hoe laat ik wil, ik leer 2 tot 3 uurtjes per dag voor middenjury en zaterdag komt er een kerel controleren of ik iets niet begrijp. Vele vergeten dat er in België geen schoolplicht is enkel onderwijsplicht, dat wil zeggen dat je wel het leerplan moet volgen maar niet naar school moet gaan. Als ik geen zin heb leer ik niet en ik ga elke dag op stap, ook een enorm voordeel is dat ik de 6 middelbare jaren in 3 jaar kan doen.