XXL Nutrition

Leukste periode uit je leven

16 t/m 19.

Echt 0,0 problemen. Ging nooit naar school en haalde al m'n vakken met 8-en. Ik zoop me dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en soms ook zondag helemaal de klote in. Ging vier keer per jaar op vakantie en had k*tjes voor het oprapen. Ik vond mezelf ook geniaal toen. Overal waar ik kwam was ik de knapste, de intelligentste en elke chick wilde me. Een gezond staaltje zelfverzekerdheid.

cocaïne, one hell of a drug.

leukste periode? het moment dat ik gedumpt was door "de finseheks" ik kwam in de hemel leek het wel......wat een rust.....

Ik was 5 en speelde doktertje.. :p

ik heb nu de beste periode van me leven,

ik heb mijn rijbewijs gehaald, ik heb een 5 jaar oudere super geile sexy en vooral ook lieve vriendin, ik woon dicht bij al mijn vrienden en zie ze gewoon te vaak, ik mag altijd de auto van mijn mammie mee :) ik bezoek alle te gekke feesten en heb alle drugs die ik wil binnen hand bereik maar ik ga vaak genoeg zonder drugs op stap, zo lekker voel ik me...

ik heb eigenlijk echt alles wat je maar kan wensen, behalve geld...

nouja wel wat geld maar niet genoeg om voor mezelf te zorgen... (auto, huis)

Leukste tijd van me leven kwa BB:
toen ik net begonnen was en veel vooruitgang zag. Veel mensen kijken er van op hoe snel je bent gegroeit en je krijgt complimenten.

Leukste tijd van me leven in het algemeen:
Denk toch wel de basisschool tijd. Lekker veel fantasie hebben en je helemaal in kunnen leven in kleine, simpele dingen/gebeurtenissen.

Nog niet voorgekomen.

Leukste vervang ik door errug leuk dat ik op mijn 20e , 1e was bij de open Nederlandse kampioenschappen Judo.
Complimenten bla bla van alles en iedereen..........

Ik denk dat ik een geluksvogel ben.. te veel om op te noemen...

Terug
Naar boven