MuscleMeat

leven na een kuur???

budowudo

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ken een aantal mensen die al gekuurd hebben in hun leven maar die zijn bijna allemaal stuk voor stuk verandert in vettonnen!! soms mensen die tamelijk scherp stonden van nature, deden een kuur maar een periode na de kuur groeide het vetbuikje aanzienlijk en heel heel moeilijk om er terug vanaf te raken! Is dit eigen aan kuren dat je achteraf een zekere vochtophoping krijgt? gaat het lichaam anders reageren na een kuur en blijft dit zo? of wordt alles na enige tijd terug normaal?

thx!

Zijn ze blijven trainen na de kuur ? Hebben ze een goede nakuur gedaan ? Wat voor kuurtjes waren het ?

Er ís leven na een kuur.... Alleen figuren die 16 wkn draaien op hoge dosis krijgen het volgens mij extra moeilijk. Als je gematigd kuurt en alle voorzorgsmaatregelen neemt valt de impact volgens mij best mee.....

Kwestie van naast je spieren ook je hersens gebruiken ;)

Beetje raar verhaal bro...zal over het algemeen wel mee vallen..

grten

^idd vaag verhaaltje

als ze het verkeerde bulkvoer drbij gebruikt hebben wel:D

Ja, hmm aardappelen.. Oh zal de frietboer ook wel goed zijn! :D
Ik sta dr soms van te kijken hoeveeel van die dude "op leeftijd" aan de dianaboll zitten.

Maar het ligt er gewoon aan of je goed schoon en genoeg blijft eten.. Goede nakuur, continu intense traininge vol blijft houden enz.. Met dit alles kun je in mijn ogen het meeste gewonnene behouden hoor!

Gewoon geen voedingschema.
Of je heb een kuur met alleen oxy's gedaan :P

koen85 zei:
Ik sta dr soms van te kijken hoeveeel van die dude "op leeftijd" aan de dianaboll zitten.

dus gebruiken is alleen voor "jongeren"?

oh ik dacht dat TS het had over NET NA kuur extreem vet worden, my bad.
jai idd. dan, ik ken ook wel zo paar mensen.. kuurders of niet, die in de loop v hun leven verbazingwekkend dik worden.. tja slechte leefgewoonten wss..

offtopic: in mijn geval is de frietboer géén enkel probleem

daar bestaat grotendeels mijn bulk van uit: bergen frietjes mayo, hamburgers à volonté, kwaliteits-steaks en hopen pasta's

alleen het ontbijt blijft net.

waarom ben ik nog steeds géén fatso? genen, AS, training, coïtus, .. ?

maar slechte cholesterol en bloeddruk ook hard gestegen hoor, maak je gn illusies.;

willlem zei:
tjah, in mijn geval is de frietboer géén enkel probleem

daar bestaat grotendeels mijn bulk uit: bergen frietjes mayo, hamburgers à volonté, kwaliteits-steaks en hopen pasta's

alleen het ontbijt blijft net.

waarom ben ik nog steeds géén fatso? genen, AS, training, coïtus, .. ?

Monster bloated face, astronomic bloodpressure levels.

^idd.

maar die 'monster' mag je er wel bij weglaten :D zo BOL sta ik nu ook niet hoor

trouwens dat valt niet eens op bij de meiden! they dont give a shit

Ik heb in het verleden wel eens aangepield met anabolen. Dat was best lachen, helaas niks van vastgehouden. Nu train ik alweer tijden naturel en ik ga gewoon vooruit.

edit: Mijn penis is wel enorm gekrompen, dat wel. Maar ik ben door de anabolen impotent dus dan maakt dat toch niets uit.

krieltje zei:
koen85 zei:

dus gebruiken is alleen voor "jongeren"?

Ja, dat zei ik.:D
Dan heb ik het over die dudes die gaan fitnessen om ff een jonger figuur te krijgen, waarbij het niet lukt, en dan maar iets gaan gebruiken zonder goede voeding en training, nakuur....
Maar ik vind het idd niet slim om "op leeftijd" te beginnen met gebruiken, omdat de bijwerkingen dan heftiger kunnen zijn. Natuurlijk blijft dat persoonlijk!

ik ben het er zeker wel mee eens. je leven na een kuur is helemaal over! voorbij.... ten einde...... GAME OVER!!

tot dat de volgende kuur begint natuurlijk ;)

Klopt als een bus!
Je wordt zo vet als een varken, je wordt kaal en je klootjes krimpen tot het formaat van een kleine koffieboon!
Je libido is totaal weg en de enige drang die je nog hebt is de wandeling naar de frietzaak en het pakken v/d afstand bediening voor het kijken naar Nederland in beweging van carlo Nooten en Olga Commandeur.

Nee geintje, maar de vraag en vooral de reactie,s : KUL!!!!

koen85 zei:
krieltje zei:
Ja, dat zei ik.:D
Dan heb ik het over die dudes die gaan fitnessen om ff een jonger figuur te krijgen, waarbij het niet lukt, en dan maar iets gaan gebruiken zonder goede voeding en training, nakuur....
Maar ik vind het idd niet slim om "op leeftijd" te beginnen met gebruiken, omdat de bijwerkingen dan heftiger kunnen zijn. Natuurlijk blijft dat persoonlijk!

aha ok gelukkig voelde me al aangesproken,maar als je al met je 18de begonnen bent en nu 40 ben mag het wel ......toch?:D

nou vooruit dan maar;)

Terug
Naar boven