MuscleMeat

Veel gewichtsverlies na kuur icm ziek zijn?

Bezoekers in dit topic

100kg x4 op de bankdruk zijn mis net intermediate stats 120x4 is ook nog intermediate 140x4 is gevorderd en is makkelijk natty haalbaar ik doe 100x17 naturel 120x9.
Je vindt toch niet dat 100x4 indrukwekkend is? Hij zou nog niet eens aan kuren moeten denken.

Wat een gezwam.

Misschien niet indrukwekkend, maar je kan iemand niet op zijn benchen alleen oordelen. Ik kan totaal niet benchen (1x150kg) maar mijn squat (230kg) en deadlift (260kg) zijn weer een stuk stuk sterker in verhouding.

En wij als bodybuilders trainen puur voor massa. Kracht is leuk meegenomen.

Val niet mensen steeds aan op hun stats of iets dergelijks. Ondanks dat hij “maar” 4x100kg kan benchen, kan hij misschien wel een veel beter fysiek als jou hebben.
 
Ik vind jouw bencb redelijk maar ik ben hier realistisch want als je 4x100 bench heb je geen indrukwekkende chest dit zijn feiten, daarnaast over het feit dat je voor massa alleen traint ja wat kan ik daar op zeggen die kracht krijg je er toch echt bij hoor.
 
T.s wat zijn jouw krachtstats op andere oefeningen deadlift en squat? Puur uit interesse
 
100kg x4 op de bankdruk zijn mis net intermediate stats 120x4 is ook nog intermediate 140x4 is gevorderd en is makkelijk natty haalbaar ik doe 100x17 naturel 120x9.
Je vindt toch niet dat 100x4 indrukwekkend is? Hij zou nog niet eens aan kuren moeten denken.

4x140 natty makkelijk haalbaar? Op welke planeet train jij?
 
Ik bankdruk 140x3 natty
 
Heb ik dan zulke blesses genetics no way maar het is haalbaar makkelijk was het verkeerde woord
 
Ik bankdruk 140x3 natty
Je weegt ook meer dan 100kg. Bench press heeft ook met je lichaamsbouw en genetica te maken. Mensen met lange ledematen zijn benadeeld wat benchen en squatten betreft tov diegenen met korte stevige armen en poten. En je kan iemand van 100kg niet vergelijken met iemand van 80kg. Ik ken ook iemand van 100kg die 150kg bencht maar hij kan zichzelf geen 10 keer optrekken. Kan ik ook zeggen dat hij bijlange niet klaar was om te kuren omdat hij volgens mij geen deftige pull up's kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Als je 100 weegt moet je ook 10 pull upps kunnen doen, ik kijk niet alleen naar bench stats, zo leek het wel even ja.

Mooie krachtstats om te beginnen met kuren voor iemand met mijn lengte en gewicht zijn bv 240 deadlift 200squat en 160 bench maakt 600 totaal raw.

Ik train voor massa begrijp me niet verkeerd maar die kracht krijg je er toch echt bij in mijn ervaring.

Ik ben er nog niet doe 180 squat zonder
riem 205 deadlift zonder riem en 140 x3 bench.

Ben nu aan het focusen op deadlift en squat.
 
Het blijft moeilijk om mensen te beoordelen aan de hand van kracht stats !
Ik ben in bench ook niet denderend ver gekomen , na mijn 4 sets van 100 kg druk ik nog 5x120 en 2 x140 .
Ik heb maatjes die groter zijn en minder drukken en andersom ook . Deadlift daarintegen doe ik makkelijk 240 .
Maar die 140 natty geloof ik niet zo snel ........ overigens die pull ups zijn wel lastig boven de 100 kg hoor ;-)
 
100kg x4 op de bankdruk zijn mis net intermediate stats 120x4 is ook nog intermediate 140x4 is gevorderd en is makkelijk natty haalbaar ik doe 100x17 naturel 120x9.
Je vindt toch niet dat 100x4 indrukwekkend is? Hij zou nog niet eens aan kuren moeten denken.

Mijn principe voor kuren was om sneller te groeien naar hogere stats en deze vervolgens te behouden.
Ik ben niet iemand die natty uitgetraind is en tijdelijk gaat "kuren ('"en dus huren")" om een bepaalde periode er fysiek groter uit te zien.

Verder heeft het ook te maken met massa, lengte en aantal jaren dat je traint.
Zelf train ik nu 2 jaar full-time 5 á 7 keer per week, no exceptions (geen holiday breaks, e.d.).

Ik ken ook een vent die nu rond de 40 jaar is, is zelf een stuk kleiner (rond 1,70) en heeft een stuk meer massa (zowel spier als vet).
En hij drukt 3x 230kg bench zelfstandig.

Snap je logics wel dat ik met deze stats overkom als beginner / intermediate, alleen het is niet verkeerd voor iemand die pas 2 jaar full time bezig is.
En dan als hobby, dus niet als full-time lifestyle als professional bodybuilders of powerlifter.
 
Als je 100 weegt moet je ook 10 pull upps kunnen doen, ik kijk niet alleen naar bench stats, zo leek het wel even ja.

Mooie krachtstats om te beginnen met kuren voor iemand met mijn lengte en gewicht zijn bv 240 deadlift 200squat en 160 bench maakt 600 totaal raw.

Ik train voor massa begrijp me niet verkeerd maar die kracht krijg je er toch echt bij in mijn ervaring.

Ik ben er nog niet doe 180 squat zonder
riem 205 deadlift zonder riem en 140 x3 bench.

Ben nu aan het focusen op deadlift en squat.
Bitter weinig mensen die die krachtstats halen, laat staan natty.

Jij hebt overigens al gekuurt en zegt dat je die getallen ook nog niet haalt...?
 
Het blijft moeilijk om mensen te beoordelen aan de hand van kracht stats !
Ik ben in bench ook niet denderend ver gekomen , na mijn 4 sets van 100 kg druk ik nog 5x120 en 2 x140 .
Ik heb maatjes die groter zijn en minder drukken en andersom ook . Deadlift daarintegen doe ik makkelijk 240 .
Maar die 140 natty geloof ik niet zo snel ........ overigens die pull ups zijn wel lastig boven de 100 kg hoor ;-)

Je geeft me veel zelfvertrouwen dat er met mijn genen niks mis is want die bench klopt, wist niet dat het zodanig exceptioneel was
:)
 
Mijn principe voor kuren was om sneller te groeien naar hogere stats en deze vervolgens te behouden.
Ik ben niet iemand die natty uitgetraind is en tijdelijk gaat "kuren ('"en dus huren")" om een bepaalde periode er fysiek groter uit te zien.

Verder heeft het ook te maken met massa, lengte en aantal jaren dat je traint.
Zelf train ik nu 2 jaar full-time 5 á 7 keer per week, no exceptions (geen holiday breaks, e.d.).

Ik ken ook een vent die nu rond de 40 jaar is, is zelf een stuk kleiner (rond 1,70) en heeft een stuk meer massa (zowel spier als vet).
En hij drukt 3x 230kg bench zelfstandig.

Snap je logics wel dat ik met deze stats overkom als beginner / intermediate, alleen het is niet verkeerd voor iemand die pas 2 jaar full time bezig is.
En dan als hobby, dus niet als full-time lifestyle als professional bodybuilders of powerlifter.
Klopt je moet altijd naar persoonlijke situatie en doelen kijken.
 
Bitter weinig mensen die die krachtstats halen, laat staan natty.

Jij hebt overigens al gekuurt en zegt dat je die getallen ook nog niet haalt...?
Ik ben veels te vroeg begonnen met die kuur toendertijd. Ik ben nu overigens even sterk als in die kuur.

Over die eerder genoemde krachtstats, ik ga altijd voor het uiterste en vergelijk mezelf nooit met gemiddelde krachtstats want mijn doel is om niet gemiddeld te zijn.
 
160 bench - 240 dl - 200 sq, hoe verzin je het?
 
160 bench - 240 dl - 200 sq, hoe verzin je het?

Dit is mijn persoonlijk doel en het is 600 totaal, daarnaast voor iemand van meer dan 100kg zoals ikzelf lijkt het me wel haalbaar na zes jaar serieue trainen.
1.5xbw voor bankdruk 2x voor squat en ong 2.5 voor deadlift.
Zijn dit te hoge doelen voor mij?
 
Dit is mijn persoonlijk doel en het is 600 totaal, daarnaast voor iemand van meer dan 100kg zoals ikzelf lijkt het me wel haalbaar na zes jaar serieue trainen.
1.5xbw voor bankdruk 2x voor squat en ong 2.5 voor deadlift.
Zijn dit te hoge doelen voor mij?

Post filmpje dan dat je 140 bankdrukt met goede vorm waarbij je bijna alleen je borst gebruikt.
 
Post filmpje dan dat je 140 bankdrukt met goede vorm waarbij je bijna alleen je borst gebruikt.

Je bedoelt een arch?

Ik kan dat niet eens. Soms wel jammer, ik ben soms weleens benieuwd hoeveel ik dan kan benchen.
 
Back
Naar boven