AndroidHealthClinic

Veel gewichtsverlies na kuur icm ziek zijn?

Bezoekers in dit topic

Dit is mijn persoonlijk doel en het is 600 totaal, daarnaast voor iemand van meer dan 100kg zoals ikzelf lijkt het me wel haalbaar na zes jaar serieue trainen.
1.5xbw voor bankdruk 2x voor squat en ong 2.5 voor deadlift.
Zijn dit te hoge doelen voor mij?

Weet ik veel, is gewoon de grootste onzin als je beweert dat iemand die deze cijfers niet drukt niet klaar is voor een kuur.
 
Kan die Hercules27 niet gewoon gebanned worden Sanca Saxon RFFNCK? Naar mijn mening bevatten zijn posts louter inhoud dat niet realistisch is en daarmee een verkeerd beeld schept van zowel trainen als AAS-gebruik.
 
Weet ik veel, is gewoon de grootste onzin als je beweert dat iemand die deze cijfers niet drukt niet klaar is voor een kuur.

Dit lijken mij de ideale stats voor mezelf om te beginnen met kuren, beter lezen de volgende keer.
 
Minimum he! Dan pas aan kuren denken...
Dit zijn mijn doelen beter lezen.

Er zijn mensen die meer dan 300kg drukken 140 is minder dan de helft wat is daar zo bijzonder aan?
 
Kan die Hercules27 niet gewoon gebanned worden Sanca Saxon RFFNCK? Naar mijn mening bevatten zijn posts louter inhoud dat niet realistisch is en daarmee een verkeerd beeld schept van zowel trainen als AAS-gebruik.

Ik vind 600 totaal op de grote drie de ideale uitgangsbasis om met kuren te beginnen dit zijn dan ook mijn doelen, ik heb nog geen 600totaal.
 
Dit zijn mijn doelen beter lezen.

Er zijn mensen die meer dan 300kg drukken 140 is minder dan de helft wat is daar zo bijzonder aan?
Waarom stel je dan zo'n laag doel van 160 bench? Er is al 300 gedrukt...

zelf al doe jij zo'n getallen, moet je toch beseffen dat bitter weinig mensen zo'n gewichten tillen
 
Als je 100 weegt moet je ook 10 pull upps kunnen doen, ik kijk niet alleen naar bench stats, zo leek het wel even ja.

Mooie krachtstats om te beginnen met kuren voor iemand met mijn lengte en gewicht zijn bv 240 deadlift 200squat en 160 bench maakt 600 totaal raw.

Ik train voor massa begrijp me niet verkeerd maar die kracht krijg je er toch echt bij in mijn ervaring.

Ik ben er nog niet doe 180 squat zonder
riem 205 deadlift zonder riem en 140 x3 bench.

Ben nu aan het focusen op deadlift en squat.

Iemand met mijn lengte en gewicht...

Ik snap trouwens niet waarom we het moeten hebben over wat goede stats zijn voor jou om te gaan kuren? Wat heeft dit met TS te maken?
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn mijn doelen beter lezen.

Er zijn mensen die meer dan 300kg drukken 140 is minder dan de helft wat is daar zo bijzonder aan?

Er zijn mensen die miljarden hebben verdient, dus een miljoentje per jaar is ook niet zo bijzonder
 
Ik vind 600 totaal op de grote drie de ideale uitgangsbasis om met kuren te beginnen dit zijn dan ook mijn doelen, ik heb nog geen 600totaal.
Flikker op man, wees eens realistisch. Die stats zijn zelfs voor de top 10% natty’s nog uitdagend.
 
Dit zijn mijn doelen beter lezen.

Er zijn mensen die meer dan 300kg drukken 140 is minder dan de helft wat is daar zo bijzonder aan?

De mensen die meer dan 300kg drukken zien er vaak ook net wat anders uit. Wegen zelf vaak meer dan 160kg (en das niet alleen spier :p)
Verder zijn dit strongarm / powerlifters die het doen voor een living.

En dan zeggen dat 140 minder dan de helft is en dus een goed minimum streven is voor bodybuilders om te beginnen met AAS is een beetje kort door de bocht.

Zelf lift ik sowieso geen 600 bij elkaar, maar ik ken wel mensen die natty echt al goed bezig zijn voor een jaar of 6, en die redden dat ook niet.
En als iedereen jouw eisen als minimum stats zouden hanteren voordat ze aan de AAS mogen.. dan blijven er denk niet veel over die het überhaupt kunnen gaan doen :\

Zelf ben ik (qua ervaring) wellicht een leek op dit gebied, en kan alleen zeggen wat ik bij andere mensen zie.
Maar als hier goede posters (IronWarrior, Saik, Jochem, e.d.) zo tegen jouw uitspraken in gaan dan denk ik dat jouw stats toch wel wat over de top zijn.

Maar daarbij komt wel, al pak jij die 600 RAW zonder AAS dan is dat natuurlijk wel een zeer goede prestatie!
 
nogmaals ik pak geen 600 dit zijn mijn doelen.
mijn stats nu: 107kg 1,84 18%
bench 100x17
squat 180 zonder riem
deadlift 205 zonder riem
535 totaal als we uitgaan van 150bench ik doe meestal geen one max rep op bench aangezien ik dit maar 1x in de week train wil ik die training niet verspillen met one max rep.

ik moet nog 65kg er zit nog 30voor de deadlift in de tank en 25kg voor de squat, bench nog 10kg
ik vind dit zeer mooie doelen voor mezelf, zodat ik niet te vroeg begin aan AAS.
De vorige keer AAS was ik veels te vroeg begonnen en dit vond ik zonde.
 
Flikker op man, wees eens realistisch. Die stats zijn zelfs voor de top 10% natty’s nog uitdagend.

lees goed wat ik zeg: ik vind dit de ideale uitgangsbasis om te beginnen, dat betekent dus aangezien ik best veel bereiken met mijn fysiek dat het al uitdagende stats moeten zijn.

ik begrijp dat dit voor weinig mensen haalbaar is
 
Iemand met mijn lengte en gewicht...

Ik snap trouwens niet waarom we het moeten hebben over wat goede stats zijn voor jou om te gaan kuren? Wat heeft dit met TS te maken?

waarom reageer je er dan op?

ik heb nu genoeg gereageerd.
 
Iemand met mijn lengte en gewicht...

Ik snap trouwens niet waarom we het moeten hebben over wat goede stats zijn voor jou om te gaan kuren? Wat heeft dit met TS te maken?

klopt we gaan veels te veel off topic.
 
waarom reageer je er dan op?

ik heb nu genoeg gereageerd.

Ben je zo dom? Ik reageer op jouw uitspraken over wat goede stats zijn om te gaan kuren, dat jij het verhaaltje ineens op eigen doelen verdraait is een tweede..
 
nogmaals ik pak geen 600 dit zijn mijn doelen.
mijn stats nu: 107kg 1,84 18%
bench 100x17
squat 180 zonder riem
deadlift 205 zonder riem
535 totaal als we uitgaan van 150bench ik doe meestal geen one max rep op bench aangezien ik dit maar 1x in de week train wil ik die training niet verspillen met one max rep.

ik moet nog 65kg er zit nog 30voor de deadlift in de tank en 25kg voor de squat, bench nog 10kg
ik vind dit zeer mooie doelen voor mezelf, zodat ik niet te vroeg begin aan AAS.
De vorige keer AAS was ik veels te vroeg begonnen en dit vond ik zonde.

Nogmaals, niemand is geïnteresseerd in wat jij mooie doelen voor jezelf vind. Maak een eigen topic aan?
 
Maargoed, laat dat nog wel even weten als ik weer beter ben en een nieuwe meting heb gehad.

Nog even als aanvulling, 3 dagen geleden ben ik op mijn oude gewicht (als voor het ziek zijn beland) en afgelopen dagen kwamen er zelfs nog meer kg's bij.
Denk dat ik dus zowel gegaind heb als dat mijn vochtlevels nu restored zijn.

Dus.. zojuist nieuwe meting gehad bij mijn personal trainer en volgende stats zijn eruit gekomen:

- Gewichtstoename: 2,9 kg omhoog (99,1 kg nu).
- Vet massa: 0,3 kg omhoog (8,4 kg nu)
- Vetvrije massa: 2,6 kg omhoog (90,7 kg nu).
Dus zelfs meer dan aan het einde van mijn kuur (zat toen 88kg).
Buik vet mm's (is bij mij het hoogst) nam ook maar met 1mm toe.
Verder is mijn VP (4punts meting) nu 12%. Dus niet al te slecht voor mijn situatie.

Waarom er ook zoveel mensen meededen aan "zwart praten" dat het normaal was dat ik 5 kg verloor binnen deze maand en waarschijnlijk meer ging verliezen weet ik dan ook niet.
Nu ik het zelf ervaren heb denk ik dat het allemaal wel los loopt indien je blijft eten en trainen. Maakt niet uit of je ziek bent.
Weliswaar is het iets lastiger om 4k+ onderhoud te eten als je geen honger hebt, maar het is maar een kwestie van discipline.

Dus voor de volgende mensen die ziek worden, veel losen en waarbij dit de eerste keer is dat je het meemaakt..
Geen zorgen, gwn gedisciplineerd doorgaan en het trekt allemaal wel bij.
 
Goed nieuws dus.
 
Back
Naar boven