Fitness Seller

Levensduur accu laptop

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Mijn laptop heeft het een jaar goed gedaan.
Ik liet hem altijd opladen, en gebruikte hem tot de accu leeg was, zoals HP zei dat het moest.
2 weken geleden begon hij het opeens slecht te doen. Nu kan ik met een volledig opgeladen accu nog slechts 40 min werken (en dan gebruik ik nog maar het laagste energie gebruik). Ik heb hem al een paar keer helemaal laten leeglopen en dan weer helemaal opgeladen zonder hem te gebruiken tijdens die oplaadtijd. Heeft iemand nog tips voor mij?

karma;)

check bij HP even of je niet toevallig een rotte serie accu hebt. dit gebeurt van tijd tot tijd nogal eens... iig met accu's van o.a. sony.

Ik had dat probleem al binnen het half jaar met Packerd Bell. Kan hem nu niet eens meer op laten starten zoder dat er de stekker in zit anders valt hij uit.

Moet je hem wel steeds helemaal ontladen ? (ik dacht dat dat juist slecht was voor een moderne accu)

ik kan men accu ong 15minuten gebruiken... (HP)
heeft altijd in het stopcontact gezeten, die van men vriendin (idem HP) gaat zon 2 uur mee

De accu is versleten, die moet vervangen worden. Tenzij je altijd een oplaadsnoer aan je leptop hebt zitten :D

als je je laptop geregeld achtereen in slaapstand zet, wil het accumetertje er wel eens naast zitten

• Topic Starter Topic Starter
Tja, overal hoor ik andere dingen.
Bij de PC winkel zeggen ze dit, en op die website van comuter idee zeggen ze dat.

Terug
Naar boven