AndroidHealthClinic

Libido dip na sust 500/deca400

• Topic Starter Topic Starter
Wat een domme vraag.. Dit kan je zelf toch ook bedenken als je ook maar een beeetje logisch nadenkt? Desperate om te kuren zeker. Ga minimaal 5 maanden off, laat daarna bloed trekken. Moet goed komen maar geef je lichaam de rust die t nodig heeft

Luister ik geef toch zelf al aan datik er gniet genoeg verstand van heb om te oordelen en ik hoor zo veel verschillende dingen dat ik hier om advies vraag. De personen op de sportschool varieren van rookies tot wedstrijd en ex wedstrijd bb ers. Maar uit beide categorieen hoor ik verschillende adviezen daarom ben ik zo verward. En vraag ik hier nog wat meer advies. En zelfs als ik zelf ook denk dat t beter is om te wachten kan het toch geen kwaad om hier nog wat meer bevestiging te krijgen. Ben niet desperate om te kuren ben desperate voor n oplossing van t probleem. Na deze ervaring vind ik kuren veeel minder intressant geloof me. Dus bedankt voor je reactie maar aan kritirk op mijn kennis van AAS heb ik niks.

je moet gewoon die test stack van body&fit halen. Dan neem je over dag 3 capsules real en voor het slapen 3 casules zma. Dat werkt als een tierelier. Ik heb een half jaar gekuur en was na 3 weken weer helemaal de oude (nam het eerder nooit in mn nakuur en toen duurde herstel veeeeel langer).
maat van me had zelfde probleem, had deca only gedaan en was libido totaal verdwenen. Zit nu een weekje aan dit spul en is weer helemaal de oude

je moet gewoon die test stack van body&fit halen. Dan neem je over dag 3 capsules real en voor het slapen 3 casules zma. Dat werkt als een tierelier. Ik heb een half jaar gekuur en was na 3 weken weer helemaal de oude (nam het eerder nooit in mn nakuur en toen duurde herstel veeeeel langer).
maat van me had zelfde probleem, had deca only gedaan en was libido totaal verdwenen. Zit nu een weekje aan dit spul en is weer helemaal de oude

is dit serieus ? hoop dat dit een troll is
je libido en hormonale huishouden is nooit hersteld na 3 weken, als je een halfjaar gekuurd hebt.
een supplement gaat het niet bevorderen, no way

is dit serieus ? hoop dat dit een troll is
je libido en hormonale huishouden is nooit hersteld na 3 weken, als je een halfjaar gekuurd hebt.
een supplement gaat het niet bevorderen, no way

Dit is heel serieus. Het zal misschien niet op het oude niveau terug zijn geweest na 3 weken. Maar is was duidelijk weer voor een groot deel hersteld. (dit wil niet zeggen dat ik na 3 weken ben gestopt me nakuren, ik ben gister gestopt). Maar de 3 weken op deze stack hebben voor mij een hele hoop goedgemaakt.
Ik was met tren-a gestopt voor de zomer vakantie. Toen nog test-e een aantal weken door laten lopen. Mijn libido bleef zwaar laag deze periode (lees: NERGENS zin in en vooral niet in coïtus). Na 3 weken dit supplement na mijn kuur kreeg ik weer super veel zin, voelde me weer stukken beter en werd weer wakker met een odol :D

dan moet ik ook minimaal 1 jaar off wil ik volledig herstellen :roflol:

Is toch louter persoonsgebonden hoor.
Ik was van deca ENORM snel hersteld. Ik voelde me binnen de X aantal weken terug goed, zowel mn libido als mentaal als de rest.
Terwijl van tren ik compleet neerga voor een aantal maanden

Klopt, alleen zijn de berichten over lange en zwaardere shutdown talrijker bij deca als bij een andere as. Daarmee neemt natuurlijk ook de kans toe dat je een shutdown zult hebben van andere nor19.

je hebt je dokter niet nodig,ga naar medimark.nl en maak een afspraak

erg interessant dat je je bloed kan laten testen zonder naar je eigen dokter te gaan, blijven alle gegevens ook anoniem?(ben militair, niet verstandig om het daar over te hebben bij mijn eigen doc). Is dit ook aan te raden na een Winstrol only 60mg tabs p/d voor 6 weken en waarop moet je je bloed dan allemaal op laten testen? zoiezo HDL en LDL neem ik aan. Leverfunctie misschien ook?

Gr

Terug
Naar boven