XXL Nutrition

Lichaam van een zwemmer

Van zwemmen word je na.. uhh droog.

Netjes :D

ripped

Shredded ! nu eens goed bulken en dan word je binne no time beast..

• Topic Starter Topic Starter
En kun je dat nu eens in het nederlands zeggen :p

Hij bedoelt dat als je nu massa gaat pakken, je er dan echt beest uit ziet ;)

Leuk om te weten, maar dat is niet zo bevorderlijk voor mijn sport. Maar ik ga zeker nog een paar jaar zwemmen. Nadien ga ik mij volledig toeleggen op krachttraining.

Hoeveel zou mijn vetpercentage bedragen?

minder dan 8%

Ong. 8%.

Geen haat ofzo, maar als je geen massa wilt aanzetten wat kom je dan doen op een bodybuilding forum?

Geen haat ofzo, maar als je geen massa wilt aanzetten wat kom je dan doen op een bodybuilding forum?

+1

Ik zou gwn een dik voedingsschema maken en blijven zwemmen.. zul je nog wat extra massa pakken en heb je nog een betere basis voor wnr je begint met krachttraining!

Tuurlijk wil ik wel een beetje massa bijkomen, maar niet super veel anders zou dit ten nadele zijn voor mijn sport. Maar als ik stop met zwemmen zou ik me graag toeleggen op bodybuilding. Door nu al veel te weten kan dit enkel ten goede komen voor later, toch?

Tuurlijk wil ik wel een beetje massa bijkomen, maar niet super veel anders zou dit ten nadele zijn voor mijn sport. Maar als ik stop met zwemmen zou ik me graag toeleggen op bodybuilding. Door nu al veel te weten kan dit enkel ten goede komen voor later, toch?

Gwn nu je voeding al op punt zetten.. Een bodybuilder word je niet vn de ene op de andere dag.. Iets buffer word je mss maar niet ineens een blok waardoor je niet meer kan zwemmen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Qua voeding speel ik nu al tussen de 5500-7000 Kcal per dag binnen. Ik heb een snelle stofwisseling wat het niet makkelijk maakt om gewicht bij te komen.

wtf! 5500-7000kcal?

Terug
Naar boven