AndroidHealthClinic

Lichaam van een zwemmer

Qua voeding speel ik nu al tussen de 5500-7000 Kcal per dag binnen. Ik heb een snelle stofwisseling wat het niet makkelijk maakt om gewicht bij te komen.

Een snelle stofwisseling waardoor je niet bijkomt bestaat volgens mij niet..(daar zijn verschillende meningen over) Hoeveel zwem je per week/dag? Volges mij verbruik je gwn superveel kcals waardoor je zoveel moet eten..

• Topic Starter Topic Starter
Een snelle stofwisseling waardoor je niet bijkomt bestaat volgens mij niet..(daar zijn verschillende meningen over) Hoeveel zwem je per week/dag? Volges mij verbruik je gwn superveel kcals waardoor je zoveel moet eten..

ik zwem 4-6h per dag, tussen de 50 en de 70km per week

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
lol 4 tot 6 uur per dag? hoef je niet te werken?

"bang om te veel massa te kweken"
voordat je niet minstens zo'n rug hebt als de pro zwemmers houdt niets je tegen om te bulken als buffel.

Ik heb nu vakantie en rust. Dus hoef nu 2 weken niet te zwemmen. Er staat dan ook enkel maar krachttraining op het programma.

Laatst bewerkt door een moderator:
tuurljk kijk eens wat die phelps binnenspeelt per dag aan kcal

Zou ook voor wat meer massa gaan (tenzij je dat niets uitmaakt), je bent wel droog maar naar mijn mening mist er wel wat massa. Wat betreft zwemprestaties zul je er naar mijn idee geen last van gaan hebben.

Ik zal jullie op de hoogte houden van de progressie...

Als je niet wilt aankomen moet je dus wel letten op je dagelijkse activiteit icm eten. Je zwemt nu 2 weken niet dus zul je minder nodig zijn!

Als je niet wilt aankomen moet je dus wel letten op je dagelijkse activiteit icm eten. Je zwemt nu 2 weken niet dus zul je minder nodig zijn!

Inderdaad, maar de eetlust is nu zoiezo ook minder. Dus opzich zal het wel geen probleem zijn.

Heb je eens schema van wat je zoal op een dag eet? Ben ik wel benieuwd naar.

Heb je eens schema van wat je zoal op een dag eet? Ben ik wel benieuwd naar.

+1 want ondanks dat je zo veel zwemt denk ik niet dat je zo veel kcal binnenspeelt, maar ik kan mij natuurlijk vergissen;). Maar mijn ervaring is dat mensen die zo skinny zijn, meestal denken dat ze veel eten maar het meestal niet doen. Nu ben jij wel een uitzondering vanwege het zwemmen dus ik ben benieuwd naar wat je zo binnenspeelt per dag:p

Terug
Naar boven